Galeria legend.

1886: „Patentowy wóz motorowy” Benza. Pierwszy na świecie automobil.

1889: kwadrycykl motorowy Daimlera. Rozruch w Paryżu.

1894: welocyped motorowy Benza. Pierwszy automobil wielkoseryjny.

1902: Mercedes-Simplex, 40 KM. Pożegnanie ze zmotoryzowanymi powozami.

1923: Mercedes 6/25 KM. Pierwszy samochód osobowy z silnikiem sprężarkowym.

1926: Mercedes-Benz 8/38 KM. Sukces stuttgarckiego modelu.

1928: Mercedes-Benz SSK. Legenda sportu wyścigowego – także na drogach.

1931: Mercedes-Benz 170. Innowacyjny model wejściowy.

1935: Mercedes-Benz 500 K Spezial-Roadster. Luksus, elegancja i sportowy styl.

1936: Mercedes-Benz 260 D. Pierwszy seryjne auto osobowe z silnikiem wysokoprężnym.

1936: Mercedes-Benz 170 V. Rekord produkcyjny i nowy początek.

1953: Mercedes-Benz 180. Mercedes typu Ponton.

1954: Mercedes-Benz 300 SL „Gullwing”. Sportowe auto stulecia.

1959: Mercedes-Benz 220 SE „skrzydlak”. Pierwsze bezpieczne nadwozie.

1963: Mercedes-Benz 600. Reprezentacyjność w czystej postaci.

1963: Mercedes-Benz 230 SL „pagoda”. Auto sportowe ze strefami kontrolowanego zgniotu.

1968: Mercedes-Benz 220 D „/8”. Milioner z Sindelfingen.

1971: Mercedes-Benz 350 SL. Nowy wymiar bezpieczeństwa.

1973: Mercedes-Benz 450 SEL. Znak markowy: Klasa S.

1976: Mercedes-Benz 240 D. Bestseller serii W 123.

1978: Mercedes-Benz 300 TD. Turystyka i transport.

1979: Mercedes-Benz 380 SEL. Wzorzec bezpieczeństwa i komfortu.

1979: Wszechstronnie utalentowany model G.

1981: Mercedes-Benz 500 SEC. Eleganckie coupé Klasy S.

1982: Mercedes-Benz 190 E. „Baby-Benz”, czyli wielki malec.

2003: Mercedes-Benz SLR McLaren. Srebrna strzała na szczycie.

2004: Klasa CLS Mercedes-Benz. Uwodzicielska technika.

2010: Mercedes-Benz SLS AMG. Tradycja, która uskrzydla.