Korzyści.

Wielka siła.

Napęd, rama, układ jezdny i zawieszenie nowego Arocsa doskonale ze sobą współpracują, dzięki czemu kierowca poradzi sobie w każdej sytuacji.

  • Podzespoły napędowe są przystosowane do szczególnie wysokich obciążeń i optymalnie ze sobą zestrojone.
  • W standardzie trwałe i dynamiczne silniki Euro VI z wysokociśnieniowym wtryskiem paliwa w systemie Common Rail.
  • Szersza krzywa momentu obrotowego skutkuje zmniejszeniem liczby przełączeń biegów i odciążeniem sprzęgła oraz skrzyni biegów.
  • Sprzęgła nowej generacji umożliwiają przenoszenie momentów obrotowych do 3000 Nm.
  • Na życzenie dostępne niezużywające się turbosprzęgło z retarderem, zapewniające sprawne ruszanie i manewrowanie przy dużych masach całkowitych i momentach obrotowych zestawu drogowego.
  • W standardzie zmodernizowany automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 z programami jazdy dostosowanymi do pojazdów budowlanych.
  • Unikalna konstrukcja zawieszenia i ramy, zapewniająca optymalne przenoszenie siły napędowej.
  • Doskonała trakcja i precyzja prowadzenia we wszystkich zastosowaniach w transporcie budowlanym dzięki doskonale dopasowanym elementom napędu i układu jezdnego.