Wydajniejsza jazda, wydajniejsze budowanie.

Projektując i konstruując nowego Arocsa wprowadziliśmy wiele rozwiązań technicznych, mających tylko jeden cel: zwiększenie wydajności, a konkretnie zmniejszenie zużycia paliwa i obniżenie kosztów eksploatacji. Od pierwszego dnia. I przez cały okres użytkowania.

Dzięki nowemu Arocsowi transport budowlany będzie wydajniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Oszczędności udało się poczynić głównie w zakresie zużycia paliwa. Istotnym czynnikiem jest tutaj powszechne zastosowanie automatycznego systemu przełączania biegów Mercedes PowerShift 3, który w Arocsie stanowi wyposażenie standardowe. Jednak wysoka wydajność i ekonomiczność Arocsa zaczyna się już wcześniej – w dynamicznych silnikach Euro VI, które nie tylko zużywają znacznie mniej paliwa, ale również wykazują wyraźnie dłuższą żywotność. Zoptymalizowane pod kątem zużycia paliwa podzespoły pomocnicze, dopracowana aerodynamika oraz niski opór toczenia dodatkowo przyczyniają się do obniżenia kosztów paliwa.

W oszczędzaniu paliwa pomaga kierowcy również wsparcie ze strony standardowego systemu FleetBoard® EcoSupport, a także dostępna opcjonalnie usługa analizy użytkowania pojazdu FleetBoard®.

Aby zapewnić niskie koszty całkowite, zapewniliśmy Arocsowi długie, zależne od obciążenia przebiegi międzyprzeglądowe oraz konstrukcję ułatwiającą wykonywanie napraw i przeglądów technicznych. Wydłużona żywotność wielu podzespołów oraz bardzo duża przyjazność w zabudowie dodatkowo zwiększają ekonomiczność eksploatacji Arocsa.

Podsumowując, Arocs w każdym zastosowaniu w transporcie budowlanym zapewnia niespotykaną dotąd wydajność i dochodowość. Każdego dnia i w każdym zadaniu.