Twardy na zewnątrz i w środku. Nowa definicja wytrzymałości.

Arocs. Ciężarówka, która w praktyce poradzi sobie nawet w najtrudniejszych warunkach.

Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z ciągnikiem siodłowym, podwoziem ciężarowym, betonomieszarką czy też ciężką wywrotką, warianty drogowe i terenowe Arocsa zapewniają nadzwyczaj mocny i wytrzymały pojazd dla każdego wyzwania w transporcie budowlanym.

Cała wytrzymałość i obciążalność Arocsa odzwierciedla się już w konstrukcji kabiny kierowcy – zarówno w trwałych, w całości ocynkowanych blachach szkieletu, jak i w atletycznej, emanującej siłą stylistyce. Z gruntu solidne i niezwykle obciążalne konstrukcje zastosowano również tam, gdzie wytrzymałość nie jest na pierwszy rzut oka widoczna. Zoptymalizowane pod kątem transportu budowlanego komponenty zawieszenia i układu jezdnego oraz dwie stabilne ramy o różnej konstrukcji i przeznaczeniu sprawiają, że Arocs da sobie radę nawet w najtrudniejszych warunkach. Przyczynia się do tego również przystosowany do dużych obciążeń układ napędowy z montowanym standardowo automatycznym systemem przełączania biegów Mercedes PowerShift 3. Wszystkie komponenty są optymalnie do siebie dostosowane i wyróżniają się dużą niezawodnością. Aby skrajne kąty pochylenia stoku i kąty rampowe nie wzbudzały już u kierowcy niepokoju, wyposażyliśmy Arocsa w jeszcze jedną cechę przydatną na placu budowy: zoptymalizowany prześwit podwozia. Jak widać, Arocs jest gotowy nawet na najtrudniejsze wyzwania.