Zawodowiec dla zawodowców w działaniu.

Aby jeszcze lepiej przygotować pojazd do działania w budowlanych branżach pomocniczych, zaprojektowano nowe kabiny kierowcy, które przekonują jeszcze wyższym poziomem ergonomii i komfortu pracy. Ponadto w zachwyt wprawiają oferowane w standardzie nowe, mocne silniki Euro VI, opcjonalny automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3, a także bezpieczne i stabilne zachowanie pojazdu na drodze.

Nowy Atego reprezentuje nową generację samochodów ciężarowych, do których dostępne są liczne nowe elementy wyposażenia, gwarantujące, że ciężka praca w budowlanych branżach pomocniczych jest po prostu lżejsza.

Kabina kierowcy, elementy wyposażenia

Nowo zaprojektowane kabiny kierowcy nadają nowemu Atego nie tylko wyrazisty, niepowtarzalny wygląd zewnętrzny, ale też przekonują imponującymi walorami wewnętrznymi. Elementem szczególnie wysokiej specjalizacji są trzy różne warianty kokpitu, które w połączeniu z nową zintegrowaną tablicą wskaźników, nową kierownicą wielofunkcyjną oraz wygodnymi fotelami zapewniają wysoki komfort jazdy i pracy. Wszystkie elementy obsługowe oraz schowki i półki są ergonomicznie rozmieszczone i umożliwiają prostą obsługę funkcji pojazdu w czasie pracy.

Silniki, skrzynie biegów.

Również podczas jazdy od razu staje się jasne, że wiele nowych rozwiązań będzie od razu odczuwalnych w trakcie regularnej eksploatacji nowego Atego. Należą do nich przykładowo nowy układ kierowniczy, nowo zaprojektowany mechanizm prowadzenia osi tylnej, opcjonalny automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 oraz 4- i 6-cylindrowe silniki rzędowe o zwiększonej mocy i jednocześnie zmniejszonym zużyciu paliwa.

Komfort jazdy, przyjazność w zabudowie.

Wymagania dotyczące pracy z pojazdem eksploatowanym w budowlanych branżach pomocniczych są bardzo różne, a nowy Atego spełnia je wszystkie dzięki swojej nadzwyczajnej przyjazności w zabudowie. To m.in. zasługa najróżniejszych fabrycznych przygotowań pod montaż określonych wariantów wyposażenia oraz dostępnej opcjonalnie dobudówki kabiny dla załogi. Wszystko to oznacza, że nowy Atego umożliwia lepsze niż kiedykolwiek wcześniej przystosowanie do codziennej eksploatacji w budowlanych branżach pomocniczych. Dzisiaj i w przyszłości.