Większa ekonomiczność. Dzisiaj i w przyszłości.

Stworzony specjalnie do ciężkiego transportu dystrybucyjnego.

Aby jeszcze zwiększyć ekonomiczność w ciężkim transporcie dystrybucyjnym, projektując Antosa nasi inżynierowie i projektanci skupili się na tym, aby zwiększyć jego gotowość na wyzwania przyszłości i jednocześnie zdecydowanie obniżyć koszty jego eksploatacji. Oprócz dopracowanej aerodynamiki nowych kabin kierowcy, zmniejszonego oporu toczenia czy osprzętu pojazdu zmniejszającego zużycie paliwa, do wysokiej ekonomiczności nowego Antosa przyczyniają się przede wszystkim nowe, oszczędniejsze w zużyciu paliwa i emisji spalin silniki Euro VI oraz technologia oczyszczania spalin Mercedes-Benz. Do tego montowane silniki już dziś standardowo spełniają normę emisji spalin, która zacznie obowiązywać w 2014 roku, a dzięki oferowanemu w standardzie filtrowi cząstek stałych są optymalnie przygotowane na wyzwania przyszłości. Nowy Antos nie tylko zapewni czystsze powietrze w miastach, ale również spełni wymagania Państwa klientów, wymagających rozwiązań transportowych o mniejszej emisji CO2 i cząstek stałych.

Całkowita ekonomiczność

WebSpecial

Każda ciężarówka kosztuje, nasza daje oszczędności.

Większa dochodowość transportu. Od pierwszego dnia.

Wysoką ekonomiczność Antosa odzwierciedla również jego duża przyjazność w zabudowie – w szczególny sposób uwzględniono tu wysoki udział podwozi ciężarowych w ciężkim transporcie dystrybucyjnym. Daje to wymierne korzyści zarówno przy wyborze, montażu i podłączaniu zabudowy, jak i przy integracji elementów obsługowych oraz wskaźników. Krótko mówiąc, wszystko to sprawia, że eksploatacja Antosa może się rozpocząć szybciej i taniej. Niskie koszty eksploatacji to również zasługa długich przebiegów międzyprzeglądowych (do 150 000 km*) oraz ułatwiającej naprawy i przeglądy konstrukcji, a także zwiększonej żywotności wielu elementów konstrukcyjnych. Ponadto do nowego Antosa oferowane są obszerne świadczenia serwisowe i usługi, takie jak FleetBoard®, które umożliwiają np. zwiększenie ekonomiczności procesów logistycznych w Państwa firmie. Wszystko to tworzy doskonałe warunki do tego, aby eksploatować Antosa w transporcie dystrybucyjnym od 18 t ze szczególnie dużą dochodowością. Dzisiaj i w przyszłości.

* W zależności od wariantu silnika.