Nowa klasa przyjazności dla kierowcy.

Czas, ładunek i pojazd – wszystko pod pełną kontrolą.

Konstruując nowego Antosa, zrobiliśmy wszystko, aby uprzyjemnić Państwu codzienną pracę w ciężkim transporcie dystrybucyjnym. Rezultatem naszych wysiłków jest wygodne i praktyczne miejsce pracy kierowcy, dynamiczny i spontanicznie reagujący napęd oraz imponująca charakterystyka jazdy.

Antosa zaprojektowano specjalnie do transportu dystrybucyjnego, aby umożliwić szybszą, wygodniejszą i prostszą niż kiedykolwiek wcześniej realizację coraz trudniejszych i bardziej złożonych zadań dnia codziennego. Nowo zaprojektowane kabiny kierowcy typu S ClassicSpace, typu M ClassicSpace i typu M CompactSpace tworzą ku temu doskonałe warunki, ponieważ są znakomicie dostosowane do różnych zastosowań, a dzięki temu oferują optymalne proporcje między długością zabudowy, ładownością oraz wygodnym i funkcjonalnym miejscem pracy. Jednolita szerokość 2300 mm zapewnia najlepszą widoczność, a nisko położone, schodkowe wejście wygodę wsiadania do kabiny. Po wejściu do kabiny od razu uwagę zwraca nowo zaprojektowany, komfortowy fotel kierowcy oraz zwrócony w stronę kierowcy, asymetryczny kokpit. Przemyślana ergonomia, intuicyjna obsługa oraz praktyczne półki i schowki składają się na harmonijną koncepcję wnętrza, które po prostu ułatwia codzienną pracę.

Odczuwalnie większa przyjazność samochodu dla kierowcy.

Również spontanicznie reagujący, dynamiczny napęd nowego Antosa przekonuje już od pierwszego uruchomienia. W połączeniu z montowanym standardowo, automatycznym systemem przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 oraz dostosowanymi do różnych zastosowań skrzyniami biegów i przełożeniami osi tylnej, mocne silniki Euro VI oferowane w wyposażeniu standardowym zapewniają praktycznie w każdej sytuacji na drodze znaczną dynamikę oraz czystą przyjemność ekonomicznej jazdy.

Bardzo bezpośredni, a przy tym niezwykle precyzyjny układ kierowniczy, zoptymalizowana pod kątem transportu dystrybucyjnego, szeroka rama, nowe 4-miechowe zawieszenie pneumatyczne oraz innowacyjny układ prowadzenia tylnej osi* doskonale ze sobą współpracują, dając kierowcy poczucie bezpiecznej, stabilnej jazdy. Zarówno na szosie, jak i w mieście czy podczas manewrowania. Ponadto najróżniejsze systemy bezpieczeństwa i asystujące, takie jak np. Active Brake Assist 3 czy asystent wspomagania koncentracji**, odciążają kierowcę w stresowych sytuacjach. A wszystko po to, aby odczuwalnie zwiększyć przyjazność samochodu dla kierowcy.

* Dostępny tylko do typu pojazdu 4 x 2.
** Dostępny tylko w połączeniu z asystentem utrzymywania pojazdu na zadanym pasie jazdy.

WIĘCEJ INFORMACJI