Nie tylko nowy pojazd,

ale również nowa klasa.

Antos definiuje nową klasę pojazdów do ciężkiego transportu dystrybucyjnego.

Jeszcze nigdy w historii marki Mercedes-Benz żaden pojazd ciężarowy nie był tak konsekwentnie ukierunkowany na potrzeby transportu dystrybucyjnego od 18 t. Nową klasę definiuje przy tym nie tylko odrębna nazwa. Stylistyka nowego Antosa jednoznacznie określa jego przynależność do rodziny samochodów ciężarowych Mercedes-Benz, a jednocześnie odzwierciedla jego wysoką funkcjonalność i ekonomiczność w każdym detalu. Nowy Antos przekonuje również swoimi rozwiązaniami technologicznymi. Od dolnego przedniego spojlera aż po poprzeczkę tylną – wszystko zaprojektowane jest tak, aby pojazd w ciężkiej codziennej eksploatacji wykonywał naprawdę dobrą robotę. Również w relacjach między użytkownikiem a producentem zabudowy Antos pokazuje swoją klasę jako prawdziwy „gracz zespołowy”, ponieważ umożliwia uzyskanie optymalnej konfiguracji pojazdu dla każdej branży i specyfiki wymagań.

Nowa klasa przyjazności dla kierowcy.

Nowy Antos sprawia, że praca w ciężkim transporcie dystrybucyjnym jest po prostu łatwiejsza i bardziej ekonomiczna. Kabiny kierowcy mają jednakową szerokość 2300 mm – stwarza to optymalne warunki do spełnienia wszelkich wymagań w zakresie długości zabudowy, ładowności, organizacji wnętrza oraz widoczności. A w środku? Ergonomiczne, dostosowane do potrzeb kierowcy stanowisko pracy umożliwia prostą, precyzyjną obsługę funkcji pojazdu. Za doskonały przykład może tu posłużyć montowany standardowo automatyczny system przełączania biegów Mercedes PowerShift 3. W połączeniu z szeroką ofertą spontanicznie reagujących silników Euro VI o mocy do 460 kW, zoptymalizowanych pod kątem różnych zastosowań skrzyń biegów oraz przełożeń osi tylnej stwarza on doskonałe warunki do ekonomicznej i dynamicznej jazdy. Nowo zaprojektowane i precyzyjnie ze sobą zestrojone komponenty układu jezdnego zapewniają szczególnie bezpieczne i stabilne prowadzenie oraz unikalne wrażenia z jazdy. Bogata oferta systemów asystujących i bezpieczeństwa pozwala odciążyć kierowcę i zwiększyć bezpieczeństwo jazdy.

Nowa klasa ekonomiczności.

Tworzą ją w nowym Antosie nie tylko montowane standardowo silniki Euro VI. Do niskiego zużycia paliwa przyczyniają się również zoptymalizowane pod tym kątem podzespoły oraz dopracowane właściwości aerodynamiczne. Długa żywotność wszystkich elementów konstrukcyjnych, niskie koszty napraw i serwisowania oraz długie przebiegi międzyprzeglądowe (do 120 000 km*) dodatkowo sprzyjają wysokiej ekonomiczności eksploatacji pojazdu. Nową klasę w dziedzinie ekonomiczności tworzą też konstrukcja pojazdu konsekwentnie ułatwiająca montaż różnych zabudów oraz wzorowa integracja wszystkich komponentów zabudowy. Szczególnie ekonomiczny transport w branżach ukierunkowanych na ładowność i objętość ładunkową zapewniają stworzone przez nas warianty konstrukcyjne Antos Loader i Antos Volumer. Większą ekonomiczność organizacji i logistyki transportu oraz zwiększoną dyspozycyjność pojazdu zapewniają natomiast optymalnie dostosowane do Antosa świadczenia serwisowe i usługi, takie jak FleetBoard®.

Podsumowując: nowa klasa – bardziej przyjazny dla kierowcy i ekonomiczny Antos. Przekonaj się sam.

* W zależności od wariantu silnika i w połączeniu z FleetBoard.