Nowy Actros.

Wejdź w nowy wymiar.

Doskonale dostosowany do wymagań przyszłości. Twoich wymagań.

Od dolnego przedniego spoilera poprzez osłonę chłodnicy aż po dach – wyrazista, specyficzna dla pojazdów używanych w transporcie dalekobieżnym stylizacja zewnętrzna nadaje nowemu Actrosowi również nowego wymiaru wizualnego, a zarazem wspaniale świadczy o jego walorach wewnętrznych. Na przykład o jasnej, przyjaznej atmosferze w kabinie kierowcy oraz wyraźnym podziale na miejsce pracy i przestrzeń mieszkalną. Dostosowane do rodzaju eksploatacji kabiny kierowcy nowego Actrosa otwierają nieznany dotąd wymiar pracy, odpoczynku i snu w transporcie dalekobieżnym. Wszystkie kabiny o szerokości 2500 mm są standardowo wyposażone w płaską podłogę. Wysokość wnętrza pomiędzy siedzeniami: do 2,13 m. A ponadto: w kabinie jest wyraźnie więcej przestrzeni i większa objętość schowków niż u poprzednika. Kabiny o szerokości 2300 mm, w zależności od przewidywanego zastosowania, oferujemy opcjonalnie z płaską podłogą lub z tunelem o dwóch różnych wysokościach.

Magazyn Online

Aktualności Mercedes-Benz Trucks.

Całkowita ekonomiczność

Całkowita ekonomiczność

Każda ciężarówka kosztuje, nasza daje oszczędności.

Wydajniejszy niż kiedykolwiek wcześniej.

W celu uzyskania wysokiej ekonomiczności, wyposażamy nowego Actrosa w wiele innowacji obniżających zużycie paliwa oraz nadzwyczaj oszczędne silniki, osiągając w Actrosie Euro V zużycie paliwa nawet o 7% niższe w porównaniu z poprzednikiem. Oprócz Euro V i EEV, nowy Actros, jako jeden z pierwszych, jest dostępny z silnikami już teraz standardowo spełniającymi normę Euro VI – zużywa on wtedy nawet o 5% paliwa mniej od swojego poprzednika Euro V. Całkowita nowość: Predictive Powertrain Control – innowacyjny system, który uwzględniając w zmianie biegów przebieg drogi oraz zbliżające się wzniesienia i spadki, może zmniejszyć zużycie paliwa o kolejne 5%. Do uzyskania szczególnie niskich kosztów całkowitych, oprócz innowacyjnych rozwiązań technicznych przyczyniają się w nowym Actrosie również doskonale dostosowane do potrzeb użytkownika świadczenia serwisowe i usługi – od telematycznego systemu FleetBoard i pakietu CharterWay Service Complete, przez atrakcyjne warunki leasingu, kredytu i ubezpieczenia, aż po szkolenia kierowców w zakresie stylu jazdy sprzyjającego obniżeniu zużycia paliwa. A wszystko po to, aby zmniejszyć koszty i tym samym zwiększyć zysk.

Bardziej dynamiczny niż kiedykolwiek.

Aby zapewnić wyjątkowe wrażenia podczas jazdy, daliśmy nowemu Actrosowi nowe, innowacyjne prowadzenie tylnej osi w pojazdach 4 x 2, precyzyjnie reagujący układ kierowniczy oraz szerszą i sztywniejszą ramę. Spontanicznie reagujące silniki, dostępne w czterech klasach pojemności i łącznie szesnastu wariantach mocy – od 175 kW do 460 kW – w połączeniu ze standardowym automatycznym systemem przełączania biegów Mercedes PowerShift 3 i dodatkowymi programami jazdy zapewniają czystą przyjemność ekonomicznej jazdy. Ponadto wraz z nowym Actrosem debiutuje również wiele innych korzystnych rozwiązań, na przykład dowolnie wybierane zwisy ramy, zwiększające przyjazność pojazdu w zabudowie, a także rozszerzona oferta rozstawów osi. Przystosowanie do transportu dalekobieżnego potwierdza dodatkowo pojemność zbiorników paliwa – do 1420 l w ciągnikach siodłowych 4 x 2 – oraz możliwość elastycznego zestawiania poszczególnych zbiorników.