Informacje warsztatowe dla personelu warsztatowego.

Witamy w części stworzonej specjalnie dla nieautoryzowanych warsztatów serwisowych / niezależnych uczestników rynku.

Tutaj można uzyskać informacje techniczne dotyczące przeglądów i napraw.

Service & Parts net
Centralna platforma internetowa dla niezależnych warsztatów serwisowych zgodnie z unijnym rozporządzeniem GVO, zawierająca informacje techniczne dotyczące przeglądów i napraw. Tutaj znajdą Państwo również bliższe informacje na temat Digital Service Booklet (DSB) – nowej internetowej książki serwisowej. Czy reprezentują Państwo niezależny warsztat serwisowy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), zajmujący się profesjonalną naprawą i obsługą techniczną pojazdów marek Mercedes-Benz i smart? Jeśli tak, to tu znajdą Państwo wszystko, co umożliwia sprawne przeprowadzenie czynności serwisowych: instrukcje przeprowadzania przeglądów i napraw, informacje o częściach, oprogramowaniu i sprzęcie komputerowym do diagnostyki pojazdów. Zamieszczamy też informacje dotyczące wyposażenia warsztatów i narzędzi specjalnych oraz udostępniamy specjalne funkcje wyszukiwania i zamawiania, a także sklep TechInfo, umożliwiający wyszukiwanie i zamawianie przez Internet literatury technicznej.

System informacji warsztatowych
System informacji warsztatowych (WIS net) dostarcza informacje serwisowe opracowane w formie wygodnej dla użytkownika i zawiera przy tym całą literaturę serwisową od ok. 1985 roku. System informacji warsztatowych (WIS) udostępnia wszelkie opisy techniczne w postaci instrukcji napraw i przeglądów, schematów połączeń i wielu innych materiałów koniecznych do efektywnego wykonywania czynności naprawczych i serwisowych w pojazdach Mercedes-Benz i smart. Ponadto dostarcza danych związanych ze zleceniem warsztatowym, w formie tekstów roboczych i standardowych czasów wykonania i stawek roboczych (ASRA). WIS i ASRA to dwie niezależne aplikacje – możliwe jest ich użytkowanie i zamówienie zarówno łącznie, jak i oddzielnie.

    Elektroniczny katalog części
    W elektronicznym katalogu części (EPC) można szybko wyszukiwać wszelkie części potrzebne do prac serwisowych i naprawczych. Obejmuje on odpowiednie informacje o wszystkich typoszeregach pojazdów od lat 70-tych. Umożliwia bezpośrednie zapisywanie potrzebnych części na listach zakupów i sporządzanie wydruków.

    Platforma TIPS
    TIPS jest systemem ciągłego przetwarzania danych, umożliwiającym globalną wymianę informacji technicznych, wiedzy i rozwiązań na wszystkich poziomach serwisu.