Eksploatacja szynowo-drogowa.

Po szynach i szosach.

Najpierw manewrowanie ciężkimi wagonami, potem zjazd z szyn, wjazd na drogę i przejazd na miejsce kolejnego zastosowania szynowego. Potrafi to jedynie szynowo-drogowy Unimog marki Mercedes-Benz.

Transport drogowo-szynowy

Unimog: Podwójna efektywność – na drogach i szynach.

Uciągnie niemało – Unimog szynowo-drogowy, dwufunkcyjny pojazd manewrowy, przystosowany do operowania masą ciągnioną do 1000 ton. Zapewnia nieprzeciętny komfort pracy i jazdy. W zakupie jest tańszy od lokomotywy manewrowej nawet o 60 procent. Unimog szynowo-drogowy opłaci się też Państwu w utrzymaniu – w porównaniu do lokomotywy manewrowej daje bowiem oszczędności nie tylko paliwa i innych materiałów eksploatacyjnych, lecz także w wydatkach na konserwację, serwisowanie oraz częściowe i pełne badania techniczne. Unimog pozwoli Państwu skrócić czasy przejazdów oraz obniżyć koszty użytkowania linii kolejowej – dojeżdża szosą bezpośrednio na miejsce zastosowania, po czym w ciągu kilku minut wjeżdża na szyny – za pomocą urządzenia wydźwigowo-obrotowego. Konieczny jest tylko poziomy odcinek toru o długości około 5 metrów.

Unimog szynowo-drogowy, będąc profesjonalnym nośnikiem narzędzi, spełnia też rozmaite zadania związane z infrastrukturą torową. Od wycinania skrajni po czyszczenie torów; od konserwacji przewodów trakcyjnych, poprzez budowę torów, po odśnieżanie szyn. Unimog przyda się Państwu także do prac pozaszynowych, na przykład do zimowego utrzymania terenu zakładu.

WIĘCEJ INFORMACJI