BlueEFFICIENCY: fast forward to viable efficiency.

Mniej paliwa, więcej przyszłości: nasze samochody dostawcze z technologiami BlueEFFICIENCY.

Citan z pakietem BlueEFFICIENCY – maksymalna efektywność przy minimalnym zużyciu paliwa.

Nowy Vito – niezrównany pod względem ekologiczności i ekonomiczności.

Najlepszy Sprinter wszechczasów. Łagodny dla środowiska i oszczędny, jak nigdy dotąd.

[1] Zależnie od wybranej wersji pojazdu pakiet BlueEFFICIENCY jest opcjonalny lub standardowy. Standardowo pakiet BlueEFFICIENCY mają samochody z silnikiem benzynowym.

[2] Pakiet BlueEFFICIENCY wymaga opcjonalnych elementów wyposażenia: elektrycznych podnośników przednich szyb z komfortową obsługą po stronie kierowcy oraz elektrycznych lusterek zewnętrznych, a także wskaźnika temperatury zewnętrznej (wyposażenie standardowe w Citanie Tourer z homologacją osobową [M1]).

[3] Niedostępne dla pojazdów ze zwiększoną ładownością.

[4] Zmierzone dla Citana Furgon, wersja długa (A2) o DMC 1950 kg, z silnikiem 108 CDI i 109 CDI, z pakietem BlueEFFICIENCY.

[5] Dotyczy Mercedesa Vito 116 CDI, wersja długa, z pakietem BlueEFFICIENCY, mechaniczną skrzynią biegów w standardzie i homologacją ciężarową. Emisja CO2: 149 g/km.

[6] Dotyczy Mercedesa Vito Tourer 116 CDI, wersja długa, z pakietem BlueEFFICIENCY, mechaniczną skrzynią biegów w standardzie i homologacją osobową. Zużycie paliwa średnio: 5,7 l / 100 km; emisja CO2: 149 g/km.

[7] Pakiet BlueEFFICIENCY jest dostępny opcjonalnie dla Vito Furgon, Mixto i Tourer. W połączeniu z silnikiem 140 kW i automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC PLUS oraz w przypadku automatycznej skrzyni biegów w połączeniu z homologacją osobową pakiet BlueEFFICIENCY jest dostępny jako wyposażenie standardowe.

[8] Nie można łączyć z silnikiem benzynowym.

[9] O dostępność pakietu BlueEFFICIENCY z automatyczną skrzynią biegów 7G-TRONIC PLUS dla specjalnych wersji Sprintera prosimy zapytać u dealera samochodów dostawczych Mercedes-Benz.

[10] Wskaźnik przełączania biegów, układ zarządzający akumulatorem oraz udoskonalenia wewnątrz silnika należą do fabrycznego wyposażenia standardowego, natomiast wszystkie inne elementy stanową wyposażenie dodatkowe.

[11] Nie można łączyć z napędem na wszystkie koła.

[12] Dostępne jako uzupełnienie pakietu BlueEFFICIENCY dla wszystkich Sprinterów Furgon i Kombi o DMC 3,0 t i 3,5 t z silnikiem CDI OM 651. Pakiet BlueEFFICIENCY plus nie pozwala na eksploatację z przyczepą.

[13] Dotyczy Sprintera 213/313 CDI i BlueTEC w wersji długiej z dachem wysokim, pakietem BlueEFFICIENCY plus, mechaniczną skrzynią biegów w standardzie i homologacją osobową (brak możliwości eksploatacji z przyczepą).