Silniki wysokoprężne – czas na bohaterów.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW [KM] przy 1/min) [1]
Prędkość maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
A 160 d R4 1461 66 [90]/2750–4000 180 (180) 4,1–3,7 (3,9–3,7) 107–98 (104–98)
A 180 d R4 1461 80 [109]/4000 190 (190) 4,1–3,7 (3,9–3,7) 107–98 (104–98)
A 180 d BlueEFFICIENCY Edition R4 1461 80 [109]/4000 190 (–) 3,5 (–) 89 (–)
A 200 d R4 2143 100 [136]/3200–4000 210 (210) 4,5–4,1 (4,1–3,8) 116–106 (108–99)
A 200 d 4MATIC R4 2143 100 [136]/3400–4400 – (210) – (4,9–4,6) – (127–121)
A 220 d R4 2143 130 [177]/3600–3800 – (224) – (4,2–4,0) – (109–104)
A 220 d 4MATIC R4 2143 130 [177]/3600–3800 – (220) – (4,9–4,6) – (127–121)

Przebojowe na całej linii.

Najważniejsze zalety 4-cylindrowych silników wysokoprężnych.

Dane w nawiasach dotyczą automatycznej skrzyni biegów.

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg Rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

[2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości mogą się zmieniać w zależności od obręczy kół/opon.

Poleć tę stronę innym

Klasa A Limuzyna

Fascynacje

Wszystkie fakty

Doradztwo i zakup

(PLN)
Cena całkowita z VAT od 91 600