Silniki wysokoprężne – jednocześnie mocne i łagodne.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW przy 1/min) [1]
Prędkość maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
B 160 d R4 1461 66/2750–4000 (66/2750–4000) 180 (180) 4,4–4,0 (4,3–4,0) 113–104 (113–104)
B 180 d BlueEFFICIENCY Edition R4 1461 80/4000 190 3,6 94
B 180 d R4 1461 80/4000 (80/4000) 190 (190) 4,4–4,0 (4,3–4,0) 113–104 (113–104)
B 200 d R4 2143 100/3200–4000 (100/3200–4000) 210 (210) 4,5–4,2 (4,2–4,0) 117–109 (111–104)
B 200 d 4MATIC R4 2143 – (100/3400–4400) – (207) – (5,0) – (131–130)
B 220 d R4 2143 – (130/3600–3800) – (224) – (4,3–4,1) – (111–107)
B 220 d 4MATIC R4 2143 – (130/3600–3800) – (220) – (5,0) – (131–130)

Inspirujący napęd.

Dalsze informacje:

Najważniejsze zalety 4-cylindrowych silników wysokoprężnych.

Wydajną jazdę i wystarczające rezerwy mocy zapewniają 4-cylindrowe silniki wysokoprężne z bezpośrednim wtryskiem paliwa, które w czterech dostępnych klasach mocy wyróżniają się przyszłościowymi osiągami: zachwycają wysokim momentem obrotowym i natychmiast reagują także w dolnym zakresie prędkości obrotowych.

    Dane w nawiasach dotyczą automatycznej skrzyni biegów.

    [1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg Rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

    [2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu.

    Poleć tę stronę innym

    Klasa B

    Sports Tourer

    Fascynacje

    Wszystkie fakty

    Doradztwo i zakup

    (PLN)
    Cena całkowita z VAT od 104 200