Silniki wysokoprężne – czyste, mocne, ekologiczne.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW [KM] przy 1/min) [1]
Prędkość
maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
C 180 d R4 1598 85 [116]/3000–4600 201 (200) 4,6–4,3 (4,8–4,3) 120–109 (124–114)
C 200 d R4 1598 100 [136]/3800 214 (212) 4,6–4,3 (4,8–4,3) 120–109 (124–114)
C 220 d R4 2143 125 [170]/3000–4200 214 (212) 4,5–4,3 (5,0–4,4) 118–108 (127–114)
C 220 d 4MATIC R4 2143 125 [170]/3000–4200 – (225) – (5,1–4,7) – (134–124)
C 250 d R4 2143 150 [204]/3800 – (245) – (5,1–4,5) – (130–117)
C 250 d 4MATIC R4 2143 150 [204]/3800 – (237) – (5,1–4,7) – (134–124)

Nowoczesność i wydajność.

Najważniejsze zalety naszych 4-cylindrowych silników wysokoprężnych.

Dane w nawiasach dotyczą automatycznej skrzyni biegów.

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

[2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości mogą się zmieniać w zależności od obręczy kół/opon.

Poleć tę stronę innym

Klasa C Kombi

Fascynacje

Wszystkie fakty

Doradztwo i zakup

(PLN)
Cena całkowita z VAT od 128 000