Silniki wysokoprężne.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW [KM] przy 1/min) [1]
Prędkość
maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
C 180 d R4 1598 85 [116]/3000–4600 205 (204) XX XX
C 200 d R4 1598 100 [136]/3800 218 (216) XX XX
C 220 d R4 2143 125 [170]/3000–4200 234 (235) XX XX
C 220 d 4MATIC R4 2143 125 [170]/3000–4200 – (230) XX XX

Wysokie osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa.

4-cylindrowe silniki wysokoprężne nowej Klasy C Kombi oferują nie tylko maksymalną dynamikę i kulturę pracy, ale także wysoką ekonomiczność. To zasługa ich niezwykle lekkiej, kompaktowej konstrukcji oraz zminimalizowanych strat wynikających z tarcia. Znaczne obniżenie hałasu i drgań zapewnia kulturę pracy niemalże na poziomie silników benzynowych.

    Dane w nawiasach dotyczą automatycznej skrzyni biegów.

    [1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg rozporządzenia [WE] 715/2007 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

    [2] Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to wartości „CO2 NEDC”, o których mowa w Art. 2 nr 2 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości te są zmienne w zależności od wyposażenia dodatkowego.

    Poleć tę stronę innym

    Klasa C Limuzyna

    Fascynacje

    Wszystkie fakty

    Doradztwo i zakup

    (PLN)
    Cena całkowita z VAT od 120 500

    WLTP

    Bardziej realistyczne
    zużycie paliwa.