Silnik wysokoprężny – harmonia IQ i KM.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW [KM] przy 1/min) [1]
Prędkość
maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
E 200 d R4 1950 110 [150]/3200–4800 217 4,6–4,2 120–109
E 220 d R4 1950 143 [194]/3800 235 4,6–4,2 120–109
E 220 d 4MATIC R4 1950 143 [194]/3800 233 5,2–4,9 137–126
E 220 d All-Terrain R4 1950 143 [194]/3800 231 5,3–5,2 139–137
E 350 d V6 2987 190 [258]/3400 250 [3] 6,1–5,6 162–148
E 350 d 4MATIC V6 2987 190 [258]/3400 250 [3] 6,6–6,3 174–166

Silniki, przemyślane na nowo.

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

[2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości mogą się zmieniać w zależności od obręczy kół/opon.

[3] Ograniczona elektronicznie.

Poleć tę stronę innym

Klasa E Kombi

Fascynacje

Wszystkie fakty

Doradztwo i zakup

(PLN)
Cena całkowita z VAT od 201 200