Silniki benzynowe – powściągliwość jest przeceniana.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna (kW [KM] przy obr/min) [1] Prędkość maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
GLE 400 4MATIC V6 2996 245 [333]/5250–6000 247 9,0–8,7 211–199
GLE 500 4MATIC V8 4663 335 [455]/5250–5500 250 [3] 10,9–10,5 10,9–10,5
Mercedes-AMG GLE 43 4MATIC V6 2996 287 [390]/5500–6000 250 [3] 9,8–9,4 225–215
Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC V8 5461 410 [557]/5750 250 [3] 11,9 278
Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC V8 5461 430 [585]/5500 250 [3] 11,9 278

Pokora w obliczu tak wielkiej dynamiki.

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg Rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

[2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości mogą się zmieniać w zależności od obręczy kół/opon.

[3] Ograniczona elektronicznie.

Poleć tę stronę innym

GLE Coupé

Fascynacje

Wszystkie fakty

Doradztwo i zakup

(PLN)
Cena całkowita z VAT od 334 500