Silniki wysokoprężne – cel: przyjemność z jazdy.

Model Układ/
liczba
cylindrów
Pojemność skokowa
(cm³)
Moc nominalna
(kW [KM] przy 1/min) [1]
Prędkość maksymalna
(km/h)
Zużycie paliwa
średnio
(l/100 km) [2]
Emisja CO2
średnio
(g/km) [2]
GLE 250 d R4 2143 150 [204]/3800 – (210) – (5,6–5,4) – (146–140)
GLE 250 d 4MATIC R4 2143 150 [204]/3800 – (210) – (5,9–5,7) – (156–149)
GLE 350 d 4MATIC V6 2987 190 [258]/3400 – (225) – (6,6–6,4) – (179–169)

Silniki o umiejętnościach menedżerskich.

[1] Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego wg rozporządzenia [WE] 595/2009 w aktualnie obowiązującym brzmieniu.

[2] Podane wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową (§2 pkt 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnie obowiązującym brzmieniu). Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości mogą się zmieniać w zależności od obręczy kół/opon.

Poleć tę stronę innym

GLE SUV

Fascynacje

Wszystkie fakty

Doradztwo i zakup

(PLN)
Cena całkowita z VAT od 259 000