Wstęp


Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. 

Wstęp


Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. 

#ZostańWDomu
#ZostańWDomu
Zobacz ponownie

Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization - WHO) i rządy poszczególnych krajów.

Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Aplikacje i usługi dostępne online


Aplikacje i usługi dostępne online.

Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Aplikacje i usługi dostępne online


Aplikacje i usługi dostępne online.

Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Jako przedstawiciel marki Mercedes-Benz w dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Zamówienia


Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia


Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia

Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym dealerem Mercedes-Benz.

Usługi serwisowe


Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe


Usługi serwisowe.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe
Usługi serwisowe

Nasze autoryzowane serwisy są cały czas dostępne, choć w niektórych przypadkach mogły zmianie ulec godziny ich otwarcia. Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane.

Zachęcamy do dokonania rezerwacji wizyty w serwisie online, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoja wizyta w autoryzowanym serwisie była jak najbardziej bezpieczna.

Dlatego podczas przyjęcia i wydania pojazdu stosujemy następujące zasady:
  • Zachowanie dystansu minimum 2m - wykorzystanie przegród lub obszarów ochronnych w Biurze Obsługi Klienta.
  • Używanie maseczek i rękawiczek przez naszych pracowników.
  • Bezdotykowe przekazanie kluczyka wraz z dokumentami do dedykowanej skrzynki lub torebek foliowych.
  • Zdalny kontakt podczas naprawy za pomocą poczty e-mail lub telefonu.
  • Dezynfekcja pojazdu przy przyjęciu, założenie pokrowców ochronnych na fotel, kierownicę, dźwignię zmiany biegów i miejsce na nogi.
  • Przed wydaniem ozonowanie pojazdu (na życzenie) oraz dezynfekcja miejsc kontaktu we wnętrzu.
  • Bezdotykowe przekazanie zdezynfekowanego kluczyka i dokumentów.

Podczas umawiania wizyty zapytaj o usługę door-to-door – odbioru i dostawy samochodu po wykonanej usłudze serwisowej. Stosujemy tutaj również najwyższe standardy bezpieczeństwa. Kierowca nosi maseczkę i rękawiczki ochronne, kluczyk i dokumenty są przekazywane bezdotykowo, a pojazd po dostawie ma zdezynfekowane wszystkie miejsca kontaktu.

Dodatkowo oferujemy usługę „Bezpieczny Serwis Mercedes-Benz” – rozszerzony pakiet czyszczenia pojazdu, którego przeprowadzenie możesz zlecić podczas umawiania na wizytę lub już w trakcie obsługi. Pakiet składa się - oprócz ozonowania - z dezynfekcji elementów wnętrza, klimatyzacji i układu dolotu powietrza, wymiany filtra kabinowego, mycia nadwozia, odkurzenia wnętrza oraz mycia szyb od wewnątrz oryginalnym środkiem Mercedes-Benz.

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z naszą czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod nr tel.: 00800 - 1 777 77 77

Formularz kontaktowy


Szukasz informacji?

Prosimy o pozostawienie danych do kontaktu oraz szczegółów dotyczących poszukiwanych przez Ciebie informacji. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory. Dziękujemy za zrozumienie.

Formularz kontaktowy


Szukasz informacji?

Prosimy o pozostawienie danych do kontaktu oraz szczegółów dotyczących poszukiwanych przez Ciebie informacji. Skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory. Dziękujemy za zrozumienie.

Często zadawane pytania


Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami za pomocą powyższego formularza.

Często zadawane pytania


Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami za pomocą powyższego formularza.

    • Poszukujesz informacji na temat finansowania?

      Poszukujesz informacji na temat finansowania?

      Poznaj produkty finansowe Mercedes-Benz Financial Services

      Sprawdź, który z naszych produktów finansowych będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni


      Sprawdź ofertę samochodów dostępnych od ręki w promocyjnym programie Lease&Drive 1%

      Oblicz ratę miesięczną leasingu lub pożyczki na wybrany model Mercedes-Benz

      Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące aktualnej oferty finansowania, prosimy o kontakt z Działem Handlowym Mercedes-Benz Financial Services: handlowy@daimler.com

      Natomiast w sprawach dotyczących zawartych już umów finansowania, prosimy o kontakt mailowy z odpowiednim działem Mercedes-Benz Financial Services:
      - Zmiany do umów; faktury elektroniczne: administracja@daimler.com
      - Płatności: windykacja@daimler.com
      - Rejestracje pojazdów: rejestracje@daimler.com
      - Przedterminowe zakończenie umowy: zakonczenie@daimler.com
      - Obsługa szkód ubezpieczeniowych całkowitych i częściowych: mbszkody@daimler.com
      - Zmiany do polis ubezpieczeniowych: mbubezpieczenia@daimler.com
      - Wznowienia ubezpieczeń: mbwznowienia@daimler.com
      - Obsługa umów serwisowych: serwis@daimler.com

      Jeżeli zadeklarowałeś chęć otrzymywania faktur z Mercedes-Benz Leasing w wersji elektronicznej, możesz pobierać je z Portalu e-Faktur: https://www.faktura.mbfs.pl

      Wzory wniosków o różne zmiany w umowach leasingowych do pobrania

    • Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

      Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

      Dział Obsługi Klienta CAC działa przez całą dobę. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory, ale zapewniamy, że skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Dziękujemy za zrozumienie. 

      Możesz kontaktować się z CAC pod numerem 00 800 1 777 7777 (połączenie bezpłatne). Jeśli nie udało Ci się do nas dodzwonić lub jeśli życzysz sobie, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą, prosimy o kontakt e-mailem na adres: cs.pol@cac.mercedes-benz.com

    • Czy nadal mogę kontaktować się z moim dealerem?

      Czy nadal mogę kontaktować się z moim dealerem?

      Wszystkie salony sprzedaży Mercedes-Benz są dostępne. Należy jednak pamiętać, iż godziny otwarcia jak i sposób działania poszczególnych lokalizacji może ulec zmianie. Szczegółowe dane kontaktowe najbliższego salonu, w tym informacje na temat godzin otwarcia, jak i podejmowanych działań można znaleźć na stronach internetowych za pośrednictwem poniższej wyszukiwarki dealerów.

    • Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

      Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

      Zapewniamy, że nasi dealerzy podejmują wszelkie zalecane działania zapobiegające rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19. Prosimy zapoznać się z szczegółową informacją na ten temat na stronach internetowych wybranego dealera Mercedes-Benz.

    • Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

      Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

      Autoryzowane Serwisy Mercedes-Benz w Polsce oraz całodobowa pomoc na drodze pozostają dostępne, choć mogą zmienić się godziny otwarcia. Dlatego prosimy o kontakt z Autoryzowanym Serwisem przed terminem wizyty drogą telefoniczną lub e-mailową.

    • Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

      Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

      Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt  w tej sprawie z wybranym autoryzowanym serwisem Mercedes-Benz. 

    • Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać dealera. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

      Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać dealera. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

      Oferujemy szereg możliwości kontaktu z nami. Możesz korzystać z dostępnych narzędzi internetowych, w tym, z naszej strony www i poczty elektronicznej. Wielu z naszych salonów dealerskich oferuje również możliwość kontaktu poprzez aplikację WhatsApp czy FaceTime. 

    • Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

      Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

      W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat jazdy testowej prosimy o kontakt z wybranym dealerem Mercedes-Benz.

    • Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

      Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

      Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z doradcą handlowym u wybranego dealera Mercedes-Benz.

    • Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

      Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

      17 marca 2020 r. firma Daimler podjęła decyzję o zawieszeniu większości produkcji na terenie Europy i działalności w określonych działach administracyjnych na co najmniej 2 tygodnie. Jest to zgodne z zaleceniami władz międzynarodowych, krajowych i lokalnych. Przerwa dotyczy zakładów spółki Daimler na terenie Europy produkujących samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe. Zastosowanie tego środka w szerszym zakresie zależy od dalszego rozwoju sytuacji. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ obecnej sytuacji na zamówienia i dostawy dla naszych klientów.