Modele EQ i EQ Power.

Odkryj zelektryfikowane samochody Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.(1)

Model całkowicie elektryczny


Dynamicznie, prawie bezgłośnie i lokalnie bez emisji zanieczyszczeń.

Model całkowicie elektryczny


Dynamicznie, prawie bezgłośnie i lokalnie bez emisji zanieczyszczeń.

EQC 400 4MATIC.

Mercedes wśród samochodów elektrycznych.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-Benz EQC

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.[1]

EQC 400 4MATIC.

Mercedes wśród samochodów elektrycznych.

Spełnia wysokie oczekiwania: pierwszy, całkowicie elektrycznie napędzany samochód marki EQ przekonuje nie tylko pod względem bezpieczeństwa i komfortu, lecz dzięki dwóm silnikom elektrycznym na osi przedniej i tylnej cieszy również wysoką dynamiką jazdy. Mercedes me oferuje kompleksowe usługi związane z jazdą elektryczną w celu zapewnienia beztroskiej mobilności.

Modele Plug-In Hybrid


Perfekcyjne połączenie silnika elektrycznego i spalinowego.

Modele Plug-In Hybrid


Perfekcyjne połączenie silnika elektrycznego i spalinowego.

Klasa S Limuzyna z EQ Power.

Klasa S wśród napędów Plug-In Hybrid.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-Benz S 560 e

S 560 e: średnie zużycie paliwa: 2,7-2,2 l/100 km, średnia emisja CO2: 61-51 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 274-251 Wh/100 km[2]

Klasa S Limuzyna z EQ Power.

Klasa S wśród napędów Plug-In Hybrid.

Klasa S kolejny raz wyznaczyła drogę: pierwszym z naszych modeli, w którym zadebiutowały wszystkie komponenty aktualnej generacji napędu Plug-In Hybrid, był Mercedes-Benz S 560 e.

Model S 560 e dysponuje technologią Plug-In Hybrid 3. generacji. Nowe i ulepszone komponenty umożliwiają w trybie napędu wyłącznie elektrycznego większy zasięg do 50 km i wyższą moc.

Klasa E Limuzyna z EQ Power.

Najnowocześniejszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz po raz pierwszy jako Plug-In Hybrid.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-Benz E 300 de Limuzyna.

Mercedes-Benz E 300 de Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 43-35 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 253-220 Wh/100 km[2]

Klasa E Limuzyna z EQ Power.

Najnowocześniejszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz po raz pierwszy jako Plug-In Hybrid.

Postęp nowych napędów Plug-In Hybrid Mercedes-Benz najłatwiej prześledzić na przykładzie nowego E 300 de. Aktualnie trzecia generacja technologii napędów Plug-In hybrid reprezentuje najaktualniejszy stan rozwoju.

Dzięki E 300 de wjedziesz do centrów miast lokalnie nie emitując zanieczyszczeń lub cieszysz się z tradycyjnej beztroski Twojej Klasy E jako osoba dużo jeżdżąca w długie trasy.

Klasa E Kombi z EQ Power.

Najnowocześniejszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz po raz pierwszy jako Plug-In Hybrid.

Zdjęcie przedstawia model E 300 de Mercedes-Benz Kombi

Mercedes-Benz E 300 de Kombi: średnie zużycie paliwa: 1,8-1,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 46-41 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 265-242 Wh/100 km[2]

Klasa E Kombi z EQ Power.

Najnowocześniejszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz po raz pierwszy jako Plug-In Hybrid.

Postęp nowych napędów Plug-In Hybrid Mercedes-Benz najłatwiej prześledzić na przykładzie nowego E 300 de. Aktualnie trzecia generacja technologii napędów Plug-In Hybrid reprezentuje najaktualniejszy stan rozwoju.

Dzięki modelowi E 300 de Kombi wjeżdżasz ze swoją rodziną do centrów miast lokalnie nie emitując zanieczyszczeń lub w czasie długich podróży cieszysz się z inteligentnej i zmiennej koncepcji przestrzeni.

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.<p>Dane dotyczące zużycia prądu, emisji CO<sub>2</sub> oraz zasięgu są tymczasowe i zostały podane przez Służbę Techniczną. Brakuje jeszcze homologacji typu WE oraz certyfikatu zgodności z urzędowymi wartościami. Możliwe są odchylenia między tymi danymi a urzędowymi wartościami.</p>

Mercedes-Benz E 300 de Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 43-35 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 253-220 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Mercedes-Benz E 300 de Kombi: średnie zużycie paliwa: 1,8-1,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 46-41 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 265-242 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Mercedes-Benz S 560 e: średnie zużycie paliwa: 2,7-2,2 l/100 km, średnia emisja CO2: 61-51 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 274-251 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>