Life is a race.

Life is a race.

Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupé.

Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupé.

Modele


Niecodzienny. Całkowicie praktyczny.

Modele


Niecodzienny. Całkowicie praktyczny.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé ukośnie z przodu z panoramą miasta w tle.

    Dynamiczna moc

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    silnika V8 bi-turbo.

    Przyspieszenie w ciągu

    3,4 sekundy

    od 0 do 100 km/h.

    4-drzwiowy model Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé o zapierającej dech w piersiach naturze Gran Turismo jest optymalnym towarzyszem podróży dla wszystkich, którzy cenią najwyższą wydajność, komfort i wszechstronność. Innowacyjny, dynamiczny silnik V8 bi-turbo dostarcza przy tym fascynujących doznań podczas jazdy we wszystkich zakresach prędkości obrotowej i łączy spektakularną dynamikę z zadziwiającą efektywnością. Innowacyjne technologie jak napęd na wszystkie koła ze zmienną dystrybucją momentu obrotowego 4MATIC+ oraz aktywnie skrętna tylna oś montowana seryjnie w wersji V8 zapewniają jazdę i stabilność na poziomie sportu motorowego. 9-biegowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT z funkcją RACE START umożliwia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu tylko 3,4 sekundy.

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,2-11,1 l/100 km, średnia emisja CO2: 256-252 g/km.<p>Podane wartości zostały ustalone wg zalecanej procedury pomiarowej. Chodzi o „wartości NEFZ-CO2“ zgodnie z art. 2 nr 1 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na postawie tych wartości. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé ukośnie od tyłu na torze wyścigowym.

    Ekscytujące osiągi

    639 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    silnika V8 bi-turbo.

    Dynamiczne sprinty w

    3,2 sekundy

    od 0 do 100 km/h.

    4-drzwiowy model Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé podkreśla czołową lokatę w rodzinie modeli czterodrzwiowych. W przypadku sportowego stylu jazdy elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego AMG umożliwia lepsze przyspieszenie na zakrętach. Czterodrzwiowy coupé nie tylko przyspiesza w ciągu 3,2 sekundy od 0 do 100 km/h. Dzięki dodatkowemu programowi jazdy RACE z Drift Mode możliwe są również ekstremalnie sportowe manewry. A charakterystyczny przód nadwozia pojazdu w stylizacji jet-wing z elementem ozdobnym daje wyraźnie do zrozumienia: nadjeżdża 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé.

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 257 g/km.<p>Podane wartości zostały ustalone wg zalecanej procedury pomiarowej. Chodzi o „wartości NEFZ-CO2“ zgodnie z art. 2 nr 1 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na postawie tych wartości. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Nadwozie


Estetyczny. Atletyczny.

Nadwozie


Estetyczny. Atletyczny.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 257 g/km.<p>Podane wartości zostały ustalone wg zalecanej procedury pomiarowej. Chodzi o „wartości NEFZ-CO2“ zgodnie z art. 2 nr 1 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na postawie tych wartości. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Wnętrze


Poczuj się jak w domu.

Wnętrze


Poczuj się jak w domu.

Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 11,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 257 g/km.<p>Podane wartości zostały ustalone wg zalecanej procedury pomiarowej. Chodzi o „wartości NEFZ-CO2“ zgodnie z art. 2 nr 1 rozporządzenia (EU) 2017/1153. Zużycie paliwa jest obliczane na postawie tych wartości. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Tył


Witamy Państwa przed wszystkimi z tyłu.

Tył


Witamy Państwa przed wszystkimi z tyłu.

Zdjęcie przedstawia tył 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.
Zdjęcie przedstawia widok wyświetlacza konsoli Business w konsoli środkowej z tyłu.

Różne wersje foteli tylnych.

Różne wersje foteli tylnych.

Tył 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé oferuje maksymalny komfort. Oprócz pojedynczych foteli i jednoczęściowej kanapy możliwe są również dwa pojedynczo składane fotele z funkcjonalną konsolą środkową Business. Komfortowe pojedyncze fotele oferują jeszcze większy luksus i przyczyniają się do wspaniałej atmosfery. Na tylnych miejscach pasażerowie mają dostęp do kompleksowych funkcji z zakresu inforozrywki i funkcji komfortowych. Opcjonalny High-Class z tyłu oferuje różne indywidualne możliwości ustawień i funkcje komfortowe, takie jak podgrzewane/chłodzone uchwyty na kubki, funkcja bezprzewodowego ładowania i ekran dotykowy. Możliwość składania foteli zwiększa jeszcze bardziej pojemność bagażnika. W ten sposób czterodrzwiowe coupé również w tylnej części pojazdu ma również aspiracje do bycia liderem.

Układ napędowy


Układ napędowy skrojony na miarę.

Układ napędowy


Układ napędowy skrojony na miarę.

Dowiedz się więcej o napędzie 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG.

Elektronicznie sterowany, samoblokujący mechanizm różnicowy AMG osi tylnej poprawia trakcję w każdych warunkach, jednak przede wszystkim podczas sportowej jazdy. Umożliwia to lepsze przyspieszenie na zakrętach.

AMG RIDE CONTROL+

Specjalnie dostosowane dla modelu GT zawieszenie pneumatyczne AMG łączy praktycznie dwa zawieszenia w jedno. Od komfortowego po sportowe: mocne osiągi w każdej sytuacji.

AMG SPEEDSHIFT MCT 9G

Optymalna dla szczególnie dynamicznej techniki jazdy. Sportowa zmiana biegów lub prawie niewyczuwalne zmiany biegów w zależności od trybu jazdy.

Dzięki 9 biegom silnik prawie zawsze znajduje się w optymalnym zakresie prędkości obrotowej.

Układ kierowniczy osi tylnej

Większa zwrotność: do 100 km/h oś tylna skręca w przeciwnych kierunkach i skraca wirtualnie rozstaw osi. Większe bezpieczeństwo: od 100 km/h skręca w tym samym kierunku, wydłużając w ten sposób wirtualnie rozstaw osi.

4MATIC+

Napęd na wszystkie koła łączy zmiennie oś tylną z osią przednią, dbając w ten sposób o optymalny rozdział momentu obrotowego. Umożliwia to bezstopniowe przełączanie pomiędzy napędem na wszystkie koła a napędem na tylne koła.

Dynamiczne łoże silnika AMG

Dynamiczne łoża silnika AMG silnika dbają w każdej sytuacji podczas jazdy o optymalne połączenie silnika z nadwoziem. Za pomocą programów jazdy definiowane są podstawowe cechy charakterystyki.

Zdjęcia i filmy


Galeria 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Zdjęcia i filmy


Galeria 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé ukośnie z przodu z panoramą miasta w tle.
Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé ukośnie od tyłu na torze wyścigowym.
Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé w widoku z boku przed willą.
Zdjęcie przedstawia wnętrze 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.
Zdjęcie przedstawia 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo wolnostojący w pomieszczeniu technicznym.
Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé w widoku z boku przed szklaną fasadą.
Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé ukośnie z przodu z panoramą miasta w tle.
Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé ukośnie od tyłu w mieście.
Zdjęcie przedstawia wnętrze 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.
Zdjęcie przedstawia zespół napędowy 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.
Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik AMG R6 turbo wolnostojący w pomieszczeniu technicznym.