Design


Mercedes-AMG GT Coupé to niemająca sobie równych ikona wyścigów samochodowych.

Pełny ambicji: nawet podczas postoju. Porywający: każdy detal. Każdy, kto marzy o wyścigowym samochodzie, wie, że może on wyglądać tylko tak.

Design


Mercedes-AMG GT Coupé to niemająca sobie równych ikona wyścigów samochodowych.

Pełny ambicji: nawet podczas postoju. Porywający: każdy detal. Każdy, kto marzy o wyścigowym samochodzie, wie, że może on wyglądać tylko tak.

Boczny widok przedni przedstawia żółtego Mercedesa-AMG GT Coupé podczas szybkiej jazdy.
Boczny widok przedni przedstawia żółtego Mercedesa-AMG GT Coupé podczas szybkiej jazdy.

Atletyczny przód.

Daleko z przodu: design modelu Mercedes-AMG GT. Liczne elementy ze sportów wyścigowych tworzą dynamiczne przesłanie. Bardzo długa, opadająca pokrywa komory silnika nadaje kierunek.

Charakterystyczna osłona chłodnicy podkreśla sportowe aspiracje. Nowa stylistyka reflektorów LED High Performance, w tym szczególnie nowy układ świateł dziennych sprawiają, że Mercedes-AMG GT jest jeszcze bardziej wyrazisty niż przed liftingiem.

Zdjęcie przedstawia boczny widok tylny żółtego modelu Mercedes-AMG GT Coupé podczas szybkiej jazdy.

Masywny tył.

Klasyczny design nadwozia typu fastback ujmuje tylnymi lampami ledowymi z przyciemnionymi elementami we wnętrzu. Nowy układ tylnego dyfuzora z dwoma trapezowymi nakładkami na rury wydechowe w błyszczącym chromie podkreśla dynamikę.

Zdjęcie przedstawia widok boczny żółtego Mercedesa-AMG GT Coupé podczas szybkiej jazdy.

Dynamiczna sylwetka.

Dynamiczna sylwetka sygnalizuje niepowstrzymany pęd. Nową wyrazistą stylistykę spojlerów bocznych o silniej zaznaczonych konturach z dodatkowymi elementami ozdobnymi zwieńczają potężne ramiona.

Zdjęcie przedstawia kokpit modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Sportowy kokpit.

Kokpit fascynuje swoim wysoko zaawansowanym technologicznie wnętrzem. W centrum nowa konsola środkowa z innowacyjnymi przełącznikami wyświetlacza.

Kierownica AMG Performance pokryta skórą nappa i wyposażone w przyciski sterowania AMG pozwala zachować pełną kontrolę nad pojazdem. Najwyższe jakości materiały nadają wnętrzu pojazdu charakteru produktu wykonanego ręcznie.

Zdjęcie przedstawia wnętrze i fotele AMG Performance w samochodzie Mercedes-AMG GT Coupé.

Ekskluzywne wnętrze.

Opcjonalne fotele AMG Performance modelu Mercedes-AMG GT Coupé zapewniają maksymalnie sportową pozycję siedzącą, która pozwala na maksymalną niezależność za kierownicą.

Silnie konturowane fotele ze zintegrowanymi zagłówkami i emblematem AMG zapewniają perfekcyjne podparcie boczne podczas sportowej jazdy, prezentując się przy tym niezwykle dynamicznie. W liftingowej wersji dostępny jest dodatkowy wariant tapicerki.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R z bocznej przedniej perspektywy

Mercedes-AMG GT R z lakierem AMG green hell magno

Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG GT R PRO z bocznej przedniej perspektywy

Mercedes-AMG GT R PRO z lakierem w kolorze srebrny iryd

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT C z bocznej przedniej perspektywy

Mercedes-AMG GT C z lakierem designo w kolorze brylantowo-niebieskim magno

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT S z bocznej przedniej perspektywy

Mercedes-AMG GT S z aplikacjami z włókna węglowego i lakierem solarbeam AMG

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT z bocznej przedniej perspektywy

Mercedes-AMG GT z lakierem w kolorze ognisty opal

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT łączy w sobie fascynację autentycznymi pojazdami sportowymi z najnowszą technologią oraz wysokim poziomem przydatności do jazdy na co dzień. Z prędkością maksymalną 304 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s Mercedes-AMG GT optymalnie dopasowuje się do sportowego stylu życia i wyraża esencję sportowej marki AMG.

    476 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    630 Nm

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT.
    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu Mercedes-AMG GT.
    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG GT.

    Mercedes-AMG GT R: średnie zużycie paliwa: 12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 291-289 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Wyjątkowa atletyka: z prędkością maksymalną 310 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 s Mercedes-AMG GT S prawie wszystkich pozostawia z tyłu. Zawieszenie sportowe AMG RIDE CONTROL jest regulowane w trzech stopniach – od komfortowego do sportowego. Innymi cechami głównymi jest elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG oraz dodatkowy program jazdy „RACE“ do jazdy po torach wyścigowych.

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT S.
    Zdjęcie przedstawia boczny przód modelu Mercedes-AMG GT S.
    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu Mercedes-AMG GT S.

    522 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    670 Nm

    Moment obrotowy

    Mercedes-AMG GT S: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 278-274 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Niezwykle energiczna prezencja i ponadczasowa elegancja: Mercedes-AMG GT C o silnym tyle, szerokich konturach i dużych kołach jest gotowy do tego, by stanąć w wyścigowe szranki. Ta dynamiczna symbioza z zakresu sportów wyścigowych, łącząca w sobie kultową dynamikę jazdy i sporty motorowe w czystej postaci, przyciąga wzrok nie tylko z powodu swojego wyglądu. Dzięki charakterystycznym elementom AMG, Mercedes-AMG GT C rozwija maksymalną prędkość wynoszącą 317 km/h przy niezwykłym przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy.

    557 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    680 Nm

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu GT C Mercedes-AMG
    Zdjęcie przedstawia boczny tył modelu Mercedes-AMG GT C.
    Zdjęcie przedstawia boczny przód modelu Mercedes-AMG GT C.

    Mercedes-AMG GT C: średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 292-291 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Bestia z Zielonego Piekła. Mercedes-AMG GT R demonstruje kompetencje AMG w zakresie konstruowania pojazdów sportowych i przesuwa w górę granice dynamiki jazdy – to pozwala jeszcze wyraźniej poczuć prawdziwe DNA modelu AMG. Dzięki bezpośredniemu transferowi wiedzy ze świata sportów motorowych model Mercedes-AMG GT R zachwyca maksymalną prędkością 318 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s.

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT R w mieście.

    Zdjęcie przedstawia jadący po mieście Mercedes-AMG GT R z przedniej perspektywy.
    Zdjęcie przedstawia widok szczegółowy koła kutego AMG Performance modelu Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia długą pokrywę komory silnika modelu Mercedes-AMG GT R.

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    700 Nm

    Moment obrotowy

    Mercedes-AMG GT R: średnie zużycie paliwa: 12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 291-289 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT R PRO

    Mercedes-AMG GT R PRO

    Mercedes-AMG GT R PRO

    Nowy, limitowany, najwyższej klasy model AMG GT R PRO wyróżnia się jeszcze lepszą dynamiką jazdy, przede wszystkim na torze wyścigowym. Podczas prac nad jego rozwojem czerpano z doświadczeń modeli AMG GT3 i AMG GT4. Inspiracje sportem motorowym sprowadzają się do czterech obszarów: zawieszenie, lekka konstrukcja, aerodynamika i wygląd.

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    700 Nm

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R PRO z przedniej perspektywy.

    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R PRO z tylnej perspektywy.
    Zdjęcie przedstawia zbliżenie przodu modelu Mercedes-AMG GT R PRO.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT R PRO.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT R PRO.

    Mercedes-AMG GT R PRO: średnie zużycie paliwa: 12,4 l/100 km; średnia emisja CO2: 284 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Mercedes-AMG GT R Coupé


Narzędzie dla prawdziwych rajdowców.

Mercedes-AMG GT R Coupé


Narzędzie dla prawdziwych rajdowców.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R Coupé, jadący po torze wyścigowym.

 

 

Zdjęcie przedstawia widok szczegółowy ręcznej kontroli trakcji modelu Mercedes-AMG GT R Coupé.

Bestia z Zielonego Piekła.

Stworzona na torze Nordschleife.

Zdjęcie przedstawia sportowy fotel kubełkowy AMG oraz fotel AMG Performance modelu Mercedes-AMG GT R Coupé.

Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 12,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 291-289 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

Właściwości jezdne


Tor wyścigowy źródłem inspiracji.

Te niezwykłe osiągi Mercedes-AMG GT Coupé zawdzięcza swojej architekturze.

Właściwości jezdne


Tor wyścigowy źródłem inspiracji.

Te niezwykłe osiągi Mercedes-AMG GT Coupé zawdzięcza swojej architekturze.

AMG silnik V8 biturbo o pojemności 4,0 litra.

Umieszczony centralnie z przodu silnik przenosi swoją masę netto 209 kg na środek pojazdu. Dla zapewnienia niskiego środka ciężkości został on głęboko zamontowany w aluminiowej ramie.

Dzięki układowi transaxle centralnie umiejscowionego silnika z przodu pojazdu oraz dwusprzęgłowej skrzyni znajdującej się z tyłu możliwe jest uzyskanie optymalnego rozkładu obciążenia w celu osiągnięcia idealnego balansu. Ten silnik pracuje z suchą miską olejową i także przy wysokich przyspieszeniach poprzecznych zapewnia optymalne smarowanie.

Torque-Tube.

Silnik umieszczony centralnie z przodu tworzy całość z dwusprzęgłową skrzynią biegów. Oba te zespoły połączone są ze sobą odpornym na zginanie i moment obrotowy łącznikiem Torque-Tube.

Wewnątrz niego obraca się ekstremalnie lekki i odporny na skręcanie wał napędowy wykonany z włókna węglowego. Konsekwentnie przekazuje on moc 4,0-litrowego silnika V8 z podwójną turbosprężarką do siedmiobiegowej sportowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Ta ostatecznie zamienia siłę w przyspieszenie. Niewyobrażalnie szybko i w sposób zapierający dech w piersiach.

Sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL.

Sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z adaptacyjną regulacją amortyzacji – jako standard w Mercedes-AMG GT S Coupé – łączy wyjątkowe osiągi z pierwszorzędną kulturą jazdy.

W połączeniu z koncepcją podwójnego wahacza poprzecznego zapewnia osiągi wyścigowe z niezwykłą dynamiką poprzeczną oraz stabilnością jazdy z wysokimi prędkościami. Dopasowuje charakterystykę tłumienia każdego pojedynczego koła do sposobu jazdy i stanu drogi.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G.

7-biegowa sportowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G pozwala na bardzo szybką zmianę biegów, dodanie emocjonującego międzygazu i zapewnia osiągi na poziomie wyścigowym: im bardziej sportowy tryb, tym większa zrywność.

Małe skoki prędkości obrotowej pozwalają na optymalne dopasowanie przełożenia i szybką zmianę biegów bez przerywania siły ciągu. Siedem biegów, trzy programy jazdy i jeden tryb ręczny oraz funkcja międzygazu i RACE START pozwalają na ekstremalnie dynamiczne przyspieszanie.

Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami.

Niezwykłe wartości zwalniania i wysoką wytrzymałość zapewnia układ hamulcowy AMG z wentylowanymi wewnętrznie i perforowanymi kompozytowymi tarczami hamulcowymi.

Zalety opcjonalnego układu hamulcowego AMG z tarczami kompozytowo-ceramicznymi: mniejsza masa, większa trwałość i jeszcze lepsza wytrzymałość.

Optymalny rozdział masy.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R Coupé

Optymalny rozdział masy.

Dzięki umieszczonemu centralnie z przodu silnikowi i 7-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT w układzie transaxle model Mercedes-AMG GT Coupé uzyskuje optymalny rozdział masy od 47% do 53% pomiędzy osią przednią i tylną. W połączeniu z nisko osadzonym środkiem ciężkości zapewnia on niezwykłą zrywność i wysokie prędkości na zakrętach. W końcu to na zakrętach wygrywa się wyścigi.


Więcej o właściwościach jezdnych modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Iinnowacje ze sportów motorowych pojawiają się na zwykłych drogach. Lekkie nadwozie dzięki połączeniu odpowiednich materiałów.


Więcej o właściwościach jezdnych modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Iinnowacje ze sportów motorowych pojawiają się na zwykłych drogach. Lekkie nadwozie dzięki połączeniu odpowiednich materiałów.


Od ramy space frame do ramy race frame.

Innowacyjna konstrukcja zapewnia ekstremalną lekkość ramy space frame modelu Mercedes-AMG GT Coupé.


Od ramy space frame do ramy race frame.

Innowacyjna konstrukcja zapewnia ekstremalną lekkość ramy space frame modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Zdjęcie przedstawia widok boczny ramy space frame modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Karbon. Aluminium. Magnez. Stal.

Karbon. Aluminium. Magnez. Stal.

Oto składniki nadwozia modelu Mercedes-AMG GT Coupé. Rama space frame jest wykonana przede wszystkim z aluminium i waży zaledwie 231 kg. Innowacyjna konstrukcja: jednocześnie lekka, stabilna i bardzo sztywna. To jest warunek możliwe najlepszej dynamiki przyspieszenia i wzdłużnej oraz maksymalnej precyzji kierowania. Ekstremalnie lekki moduł przedni jest wykonany z magnezu, redukuje bezwładność masy przed osią przednią.

  • Masa: 231 kg

  • Lekka, stabilna i ekstremalnie sztywna

  • Maksymalna precyzja kierowania

Zdjęcia i filmy


Galeria modeli Mercedes-AMG GT Coupé.

Zdjęcia i filmy


Galeria modeli Mercedes-AMG GT Coupé.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT C Coupé podczas szybkiej jazdy.
Zdjęcie przedstawia tył żółtego modelu Mercedes-AMG GT S Coupé na ulicy.
Zdjęcie przedstawia imponujący przód zielonego modelu Mercedes-AMG GT R Coupé na torze wyścigowym.
Zdjęcie przedstawia przód żółtego modelu Mercedes-AMG GT S Coupé z bocznej perspektywy.
Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT C Coupé podczas szybkiej jazdy, z bocznej, tylnej perspektywy.
Zdjęcie przedstawia widok z boku srebrnego Mercedesa AMG GT Coupé na tle miasta.
Zdjęcie przedstawia profil boczny żółtego Mercedesa AMG GT S Coupé podczas szybkiej jazdy.
Zdjęcie przedstawia widok przedni zielonego Mercedesa AMG GT R Coupé, jadącego po ulicy, z perspektywy lotu ptaka.
Zdjęcie przedstawia zbliżenie koła kutego na zielonym modelu Mercedes-AMG GT R Coupé.
Zdjęcie przedstawia srebrnego Mercedesa AMG GT Coupé podczas szybkiej jazdy po mieście.