Jazda bez dachu


Driving Performance pod gołym niebem w stylu AMG.

Mercedes-AMG GT Roadster zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy. Nie da się intensywniej odczuwać samochodu sportowego.

Jazda bez dachu


Driving Performance pod gołym niebem w stylu AMG.

Mercedes-AMG GT Roadster zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy. Nie da się intensywniej odczuwać samochodu sportowego.

Typowe dla AMG wrażenie kierowania pod gołym niebem – Mercedes-AMG GT Roadster zapewnia niezapomniane przeżycia.

Czas otwierania miękkiego dachu poniżej

11 s

Prędkość jazdy podczas otwierania miękkiego dachu do

50 km/h

Design


Niepohamowany żywioł pędu.

Perfekcyjna symbioza typowych osiągów trakcyjnych AMG i bezgranicznej przyjemności jazdy cabrio.

Design


Niepohamowany żywioł pędu.

Perfekcyjna symbioza typowych osiągów trakcyjnych AMG i bezgranicznej przyjemności jazdy cabrio.

Widok Mercedesa-AMG GT Roadster, poczynając od przeciągniętej daleko do przodu pokrywy silnika a kończąc na krótkim, mocnym tyle zapiera dech w piersiach.
Widok Mercedesa-AMG GT Roadster, poczynając od przeciągniętej daleko do przodu pokrywy silnika a kończąc na krótkim, mocnym tyle zapiera dech w piersiach.

Zapierający dech w piersiach sportowy design.

Klasyczne proporcje samochodu sportowego z przeciągniętą daleko do przodu pokrywą silnika i krótkim, mocnym tyłem są nadzwyczaj pociągające.

Zamknięty dach jak w modelu coupé dopełnia harmonię sylwetki.

Zdjęcie przedstawia charyzmatyczny widok Mercedesa-AMG GT Roadster z głęboko opuszczonym zderzakiem przednim, charakterystyczną osłoną chłodnicy AMG w błyszczącym chromie.

Osłona chłodnicy utrzymana w stylistyce AMG.

Charakterystyczna osłona chłodnicy AMG w silnie obniżonej osłonie przedniego zderzaka nadaje Mercedesowi-AMG GT Roadster charyzmatyczny wygląd.

15 pionowych, chromowanych na wysoki połysk słupków nadaje Mercedesowi-AMG GT Roadster widok samochodu wyścigowego. Nowe reflektory LED High Performance zapewniają optymalną widoczność a nowy układ świateł dziennych - jeszcze bardziej wyrazisty wygląd.

Imponująca wydłużona pokrywa silnika Mercedesa-AMG GT Roadster z silnie zaznaczonymi przetłoczeniami.

Prekursorski szczegół: długa pokrywa silnika.

Długa, przeciągnięta do przodu, pokrywa silnika z silnie zaznaczonymi przetłoczeniami i matowymi siatkami wylotu powietrza szturmem podbijają serca entuzjastów samochodów sportowych.

Imponujący, także dla jadących z tyłu, jest mocno zaznaczony tył Mercedesa-AMG GT Roadster ze zintegrowanymi, chromowanymi osłonami rur wydechowych.

Udane dopełnienie: szeroki tył.

Potężny tył z nowym dyfuzorem tylnym, chromowanymi dwutrapezowanymi nakładkami oraz umieszczone pośrodku ledowe lampy przeciwmgielne i światła cofania na wzór sportów motorowych.

Wysokogatunkowy, trójwarstwowy miękki dach zdecydowanie podkreśla lekkie, purystyczne wrażenie jakie sprawia Mercedes-AMG GT Roadster.

Prawie zbyt ładny, żeby go otwierać. Ale tylko prawie.

Wysokogatunkowy, trójwarstwowy miękki dach, w kolorze czarnym lub na życzenie czerwonym względnie beżowym, zdecydowanie podkreśla lekkie, purystyczne wrażenie jakie sprawia Mercedes-AMG GT Roadster.

Wnętrze, które nie ma sobie równych.  

Wnętrze Mercedesa-AMG GT Roadster oferuje maksymalny komfort jazdy open-air i zapiera dech - nie tylko pasażerom.

Wnętrze, które nie ma sobie równych.  

Wnętrze budzi skojarzenia z kokpitem samolotu - zapiera dech także gdy dach jest podniesiony. Znamienna jest w szczególności głęboka pozycja kierowcy obok konsoli centralnej wykonanej w stylu V8. Wykończenie materiału co do dotyku i wyglądu lokuje go na poziomie rękodzieła.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT Roadster.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT Roadster.

  • Mercedes-AMG GT C Roadster

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT C Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster jest najintensywniejszym sposobem przeżywania pojazdów klasy Sport. Bezgraniczna przyjemność jazdy otwartym autem i robiące wrażenie osiągi działają na emocje. Ze swą prędkością maksymalną wynoszącą 316 km/h i przyspieszaniem od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy zmierza on bezpośrednio do granic możliwości kierowcy. Do ciekawostek zaliczają się skrętna oś tylna AMG, sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL i szeroki tył.

    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny przód modelu Mercedes-AMG GT Roadster przy pełnej prędkości.
    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT C Roadster.
    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT C Roadster przy pełnej prędkości.

    Moc nominalna

    557 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Aż do

    680 Nm

    momentu obrotowego

    Mercedes-AMG GT C Roadster: średnie zużycie paliwa: 12,9 l/100 km | średnia emisja CO2: 293-292 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

  • Mercedes-AMG GT S Roadster

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Mercedes-AMG GT S Roadster.

    Niezwykła wydajność modelu Mercedes-AMG GT Roadster jest dalej rozwijana w modelu GT S. 4,0-litrowy silnik AMG V8 bi-turbo o mocy 522 KM i momencie obrotowym 670 Nm daje w porównaniu z Mercedes-AMG GT o 46 KM więcej mocy. Zawieszenie AMG RIDE CONTROL jest regulowane w trzech stopniach – od komfortowego do ściśle sportowego. Z przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sek Roadster osiąga maksymalną prędkości 308 km/h.

    Moc nominalna

    522 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Aż do

    670 Nm

    momentu obrotowego

    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny przód Mercedesa-AMG GT S Roadster pokonującego zakręt przy pełnej prędkości.
    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny tył modelu Mercedes-AMG GT S podczas nocnej jazdy.
    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT S Roadster z otwartymi drzwiami kierowcy z bocznej perspektywy.

    Mercedes-AMG GT S Roadster: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,2 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-276 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

  • Mercedes-AMG GT Roadster

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster.

    Mercedes-AMG GT Roadster perfekcyjnie łączy styl życia i sportowy charakter. Ze swą prędkością maksymalną wynoszącą 302 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w 4,0 sekundy łączy on najwyższe osiągi z nonszalancją samochodowego spaceru. Sportowe zawieszenie AMG, układ aktywnej regulacji przepływu powietrza i wyposażenie wnętrza w najlepszym gatunku stanowią o atrakcyjności Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Zdjęcie pokazuje charakterystyczny przód Mercedesa-AMG GT C Roadster w pełnym pędzie.
    Zdjęcie pokazuje Mercedesa-AMG GT C Roadster z lotu ptaka.
    Zdjęcie pokazuje Mercedesa-AMG GT C Roadster w widoku z boku z otwartym dachem.

    Moc nominalna

    476 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Aż do

    630 Nm

    momentu obrotowego

    Mercedes-AMG GT Roadster: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,1 l/100 km | średnia emisja CO2: 279-274 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

  • Roadster Mercedes-AMG GT R

    Roadster Mercedes-AMG GT R.

    Roadster Mercedes-AMG GT R.

    Chyba najbardziej fascynujące połączenie "Pięknej i Bestii": roadster Mercedes-AMG GT R łączy ekspresyjny design ze stylem życia open-air. Limitowany do 750 egzemplarzy model z silnikiem V8 biturbo o mocy 430 kW/585 KM, regulowanym zawieszeniem gwintowanym z aktywnym układem kierowania tylną osią, aktywną aerodynamiką oraz inteligentną lekką konstrukcją jest nową wizytówką luksusowych osiągów.

    Moc nominalna

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Aż do

    700 Nm

    momentu obrotowego

    Zdjęcie przedstawia roadstera Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia roadstera Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia roadstera Mercedes-AMG GT R.

    Mercedes-AMG GT R Roadster: średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 299-291 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

Właściwości jezdne


Gdy jazda staje się przeżyciem.

Silnik, zawieszenie czy skrzynia biegów - Mercedes-AMG GT Roadster zaprojektowany jest do maksymalnych osiągów.

Właściwości jezdne


Gdy jazda staje się przeżyciem.

Silnik, zawieszenie czy skrzynia biegów - Mercedes-AMG GT Roadster zaprojektowany jest do maksymalnych osiągów.

Odkryjcie Państwo napęd i dynamikę jazdy samochodu Mercedes-AMG GT Roadster.

Układ wydechowy AMG.

Typowy dla AMG dźwięk V8 rozbrzmiewa z pełną siłą podczas przyspieszania. Przy stałej prędkości dźwięk jest bardziej powściągliwy. Dwie chromowane podwójne końcówki rur wydechowych stanowią wyraziste akcenty optyczne.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G.

Siedmiobiegowa, dwusprzęgłowa skrzynia biegów fascynuje zawrotnymi czasami przełączania i emocjonującym międzygazem. DYNAMIC SELECT oferuje jednak też szczególnie komfortowe programy jazdy z myślą o relaksujących, sprawnie pokonywanych, długich szlakach.

Dwusprzęgłowa skrzynia biegów składa się z dwóch skrzyń częściowych: jedna przekazuje siłę na koła podczas kiedy druga przygotowuje następny bieg. Pozwala to na spontaniczne zmiany biegów z ekstremalnie krótkimi czasami przełączania.

Torque-Tube.

Silnik umieszczony centralnie z przodu tworzy sztywną całość z usytuowaną z tyłu dwusprzęgłową skrzynią biegów. Oba zespoły połączone są ze sobą odpornym na zginanie i moment skręcający łącznikiem Torque-Tube.

Wewnątrz niego obraca się ekstremalnie lekki i odporny na skręcanie wał napędowy wykonany z włókna węglowego. Przekazuje on moc 4,0-litrowego silnika V8 z podwójną turbosprężarką do siedmiobiegowej sportowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT. Ta ostatecznie zamienia siłę w przyspieszenie. Niewyobrażalnie szybko i w sposób zapierający dech w piersiach.

Zawieszenie sportowe AMG.

Dzięki doskonałej implementacji sprawdzonej w sporcie samochodowym koncepcji podwójnych wahaczy poprzecznych zawieszenie sportowe AMG umożliwia przekonywające osiągi na trasach wyścigowych.

Koncepcja podwójnych wahaczy poprzecznych zapewnia doskonałą dynamikę poprzeczną i stabilność przy dużych prędkościach a także dobrą nieczułość na wpływy zewnętrzne takie, jak boczny wiatr, poprzeczne garby lub skokowe zmiany współczynnika tarcia.

Silnik AMG V8 bi-turbo.

4,0-litrowy silnik AMG V8 z podwójną turbosprężarką osiąga moc do 350 kW (476 KM) i rozwija maksymalny moment obrotowy sięgający 600 Nm. Podobnie imponująca jest jego sucha masa wynosząca tylko 245 kg.

Wykonana z aluminium skrzynia korbowa zapewnia najwyższą sztywność przy niewielkiej masie. Obie turbosprężarki zabudowane są w ekstremalnie zwarty sposób w tak zwanym „gorącym, wewnętrznym V". Wynik: optymalne reagowanie na polecenia pedału gazu, niezwykle wysoki moment już przy niskich prędkościach obrotowych oraz polepszone parametry emisji zanieczyszczeń.


Więcej o układzie jezdnym modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster wysuwa się na prowadzenie dzięki doskonałym osiągom swego silnika V8 AMG. Kierowana oś tylna AMG w określonych sytuacjach zwiększa dynamikę i stabilność jazdy. Mercedes-AMG GT Roadster jest samochodem sportowym, nie do pomylenia z żadnym innym.


Więcej o układzie jezdnym modelu Mercedes-AMG GT Roadster.

Mercedes-AMG GT Roadster wysuwa się na prowadzenie dzięki doskonałym osiągom swego silnika V8 AMG. Kierowana oś tylna AMG w określonych sytuacjach zwiększa dynamikę i stabilność jazdy. Mercedes-AMG GT Roadster jest samochodem sportowym, nie do pomylenia z żadnym innym.

Architektura pojazdu


Architektura pojazdu do najwyższych osiągów.

Zbudowany aby budzić zachwyt: architektura Mercedesa-AMG GT Roadster umożliwia spektakularne osiągi wyścigowe.

Architektura pojazdu


Architektura pojazdu do najwyższych osiągów.

Zbudowany aby budzić zachwyt: architektura Mercedesa-AMG GT Roadster umożliwia spektakularne osiągi wyścigowe.

  • Trakcja

    Prekursor z przyczepnością.

    Prekursor z przyczepnością.

    Przekaz napędu w układzie transaxle umożliwia rozkład mas w stosunku 47% na przód i 53 % na tył, co przyczynia się do poprawy trakcji. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi AMG poprawia trakcję, szczególnie podczas jazdy sportowej, zapobiegając poślizgowi koła napędowego znajdującego się po wewnętrznej stronie łuku.

    Przekaz napędu Mercedesa-AMG GT Roadster w układzie transaxle umożliwia optymalną trakcję szczególnie podczas jazdy sportowej.

    47/53

    Perfekcyjne wyrównoważenie: przód lżejszy niż tył

  • Stabilność poprzeczna

    Znakomity w każdej sytuacji.

    Układ smarowania z suchą miską olejową pozwala na obniżenie środka ciężkości pojazdu zapewniając wyśmienitą dynamikę poprzeczną Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Znakomity w każdej sytuacji.

    Układ smarowania z suchą miską olejową pozwala na obniżenie środka ciężkości pojazdu i tym samym uzyskanie wyśmienitej dynamiki poprzecznej. Regulowane trzystopniowo sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL oraz aerodynamika zoptymalizowana pod kątem siły docisku do podłoża zapewniają Mercedesowi-AMG GT Roadster stabilne i harmonijne zachowanie podczas jazdy aż do zakresu przygranicznego. Aluminiowa konstrukcja pozwala na osiągnięcie ekstremalnej sztywności karoserii w celu możliwie jak najlepszej stabilności podłużnej i poprzecznej i najwyższej precyzji kierowania.

  • Aerodynamika

    Optymalna aerodynamika.

    Zoptymalizowana osłona podwozia zapewnia możliwie najlepszy przepływ powietrza przez chłodnicę oraz ulepszony obieg powietrza w tylnym dyfuzorze.
    Układ aktywnej regulacji przepływu powietrza w dolnej części osłony przedniego zderzaka zapewnia wyśmienitą aerodynamikę Mercedesa-AMG GT Roadster.

    Optymalna aerodynamika.

    Koncepcja aerodynamiki Mercedes-AMG GT Roadster opracowana z zastosowanej wysoko zaawansowanej technologii sportu motorowego wspomaga kierowcę podczas dynamicznej i bezpieczniej jazdy. Łączy aerodynamiczną stabilność z niewielkim oporem powietrza oraz integruje właściwe chłodzenie i prawidłowy obieg powietrza między wszystkimi komponentami. System AIRPANEL w zderzaku przednim oraz elektrycznie wysuwane spojlery tylne dopasowują aktywnie aerodynamikę do aktualnej sytuacji na drodze.

Układ hamulcowy AMG


Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi.

Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Układ hamulcowy AMG


Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi.

Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Tarcza hamulcowa wysoko sprawnego układu hamulcowego z tarczami kompozytowo-ceramicznymi samochodu Mercedes-AMG GT Roadster, zamontowana dla celów prezentacji na ścianie.

Tarcze hamulcowe z ceramiki wzmocnionej włóknem węglowym przekonują szczególnie wysoką twardością i jednocześnie są o 40% lżejsze od tradycyjnych tarcz kompozytowych. Zalety tego rozwiązania: podwyższona żywotność, krótsze drogi hamowania i wyższa stabilność.

Zdjęcia i filmy


Zdjęcia i filmy Mercedesa-AMG GT Roadster.

Zdjęcia i filmy


Zdjęcia i filmy Mercedesa-AMG GT Roadster.

Zdjęcie pokazuje w dynamicznej scenie z jazdy widok z przodu Mercedesa-AMG GT Roadster.
Zdjęcie pokazuje w dynamicznej scenie z jazdy widok Mercedesa-AMG GT Roadster od tyłu.
Zdjęcie pokazuje widok z boku Mercedesa-AMG GT Roadster.
Zdjęcie pokazuje widok jadącego Mercedesa-AMG GT Roadster z lotu ptaka.
Zdjęcie pokazuje w dynamicznej scenie z jazdy 1/4 widoku z przodu Mercedesa-AMG GT Roadster.
Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT Roadster.
Zdjęcie pokazuje widok z boku Mercedesa-AMG GT Roadster w otoczeniu miejskim.