Klasa C Kombi

Klasa C Kombi.

Doskonałość to ciągły rozwój.
Doskonałość to ciągły rozwój.

Moment obrotowy

520 Nm do 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,8 s do 4,1 s

Moc

390 KM do 510 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Klasa C Kombi Mercedes-AMG.

Zachwycający design, kulturalna sportowość, najnowocześniejsza technika i wszechstronna przestrzeń bagażowa.

Najważniejsze zalety


Klasa C Kombi Mercedes-AMG.

Zachwycający design, kulturalna sportowość, najnowocześniejsza technika i wszechstronna przestrzeń bagażowa.

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 43 Kombi.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG C 63 S Kombi.

Osiągi

Nadwozie


Profil prawdziwego faworyta.

Nadwozie


Profil prawdziwego faworyta.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Wie o tym także Mercedes-AMG C 43 4MATIC i od razu prezentuje swoją wyraziście sportową stylizację nadwozia z osłoną chłodnicy AMG z dwoma paskami. Tak samo jak przód, również i tył robi mocne wrażenie. Zintegrowany dyfuzor i dwie okrągłe osłony wylotów rur wydechowych w kombinacji z nowymi obręczami kół z metali lekkich mówią wyraźnie: prawdziwy wyczynowiec.

    Zdjęcie przedstawia stylizację nadwozia Klasy C Kombi Mercedes-AMG.

    Stylizacja tyłu nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 43 Kombi.

    Stylizacja przodu nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 43 Kombi.
  • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

    Ekspresyjny design nadwozia Mercedesa-AMG C 63 S oznacza wyjątkowe osiągi. Dynamika Twojego samochodu jest podkreślona poprzez autonomiczną stylizację AMG – Twój model C 63 S prezentuje w ten sposób z każdej perspektywy wyjątkową osobowość. Innowacyjne komponenty tworzą podstawę doznań płynących z imponująco zwrotnej jazdy.

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

    Stylizacja przodu nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

    Stylizacja tyłu nadwozia AMG

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

Wnętrze


Namacalny sportowy charakter.

Wnętrze


Namacalny sportowy charakter.

  • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

    Nowa kierownica AMG z przyciskami sterującymi ułatwia obsługę systemu multimedialnego. Klasyczne okrągłe wskaźniki zastępowane są na życzenie w pełni cyfrowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym o przekątnej ekranu 12,3 cala. Nadaje to również we wnętrzu Mercedesa-AMG C 43 4MATIC jeszcze nowocześniejszą estetykę.

    Zdjęcie przedstawia design wnętrza Klasy C Kombi Mercedes-AMG.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 43 Kombi.

    Kierownica AMG

    Zdjęcie przedstawia kierownicę Mercedesa-AMG C 43 Kombi.
  • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

    Wnętrze oferuje autentyczną atmosferę samochodu wyścigowego i pod każdym względem odzwierciedla filozofię AMG Performance. Ciesz się z perfekcyjnie dopasowanych do siebie elementów, charakterystycznych akcentów i atmosfery nastawionej na sportowy charakter.

    Zdjęcie przedstawia design wnętrza Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

    Przyciski AMG na kierownicy

    Zdjęcie przedstawia kierownicę Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

Wyposażenie AMG


Stwórz swoją indywidualną Klasę C Mercedes-AMG.

Wyposażenie AMG


Stwórz swoją indywidualną Klasę C Mercedes-AMG.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG C 63 Kombi z pakietem AMG Night.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet wyposażenia nadwozia AMG Carbon

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG C 63 S Kombi z pakietem wyposażenia nadwozia AMG Carbon I i II.

    Najwytrzymalsze materiały w aucie wyczynowym: elementy z włókna węglowego zastosowane w nadwoziu podkreślają charakter Twojego samochodu Mercedes-AMG i dodają mu jeszcze bardziej sportowego wyglądu. Zalety tego materiału i efekty jakie wywołuje doskonale wpisują się w filozofię AMG.

    Obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia oponę modelu Mercedes-AMG C 63 Kombi.

    18-calowe obręcze kół AMG z 10 ramionami, zoptymalizowanymi aerodynamicznie krawędziami w kolorze szarość tantalu i nabłyszczane.

    Przyciski AMG na kierownicy dla modeli Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

    Zdjęcie przedstawia przyciski na kierownicy AMG Mercedesa-AMG C 63 i 63 S.

    Przyciski AMG nadają kierownicy radykalnie sportowy charakter: umożliwiają szybkie i skuteczne sterowanie specyficznymi funkcjami, związanymi z dynamiką jazdy. Zapewnia to skoncentrowanie się na prowadzeniu i wrażeniach wynikających z osiągów – oraz atmosferę autentycznego samochodu wyścigowego w kokpicie.

    AMG TRACK PACE

    Zdjęcie przedstawia AMG TRACK PACE w Klasie C Kombi Mercedes-AMG.

    AMG TRACK PACE przeobrazi samochód AMG w osobistego wirtualnego inżyniera wyścigowego. Rejestracja czasów okrążeń i sektorów, wartości przyspieszenia oraz wybranych danych telemetrycznych umożliwia dokładne analizowanie i doskonalenie umiejętności na zamkniętych odcinkach specjalnych.

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 43 4MATIC z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 43 4MATIC z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 63 S z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 63 S z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 43 4MATIC z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 43 4MATIC z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG C 63 S z wyposażeniem standardowym.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG C 63 S z wyposażeniem standardowym.
    • Przód
    • Tył pojazdu

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia, wzgl. wnętrza Klasy C Mercedes AMG Kombi.

    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 43 4MATIC
    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 63 S

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia, wzgl. wnętrza Klasy C Mercedes AMG Kombi.

    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 43 4MATIC
    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 63 S

    Kliknij i przeciągnij

    Wybierz dwa warianty wyposażenia i przeciągaj pasek, aby je porównać.

    Zmień wariant wyposażenia
    Wybierz wariant wyposażenia

    Wybierz dwa warianty wyposażenia, aby je ze sobą porównać.

    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 43 4MATIC
    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 63 S
    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 43 4MATIC
    • Wyposażenie standardowe Mercedesa-AMG C 63 S

    Poznaj Klasę C Kombi Mercedes-AMG.

    Klasa C Kombi Mercedes-Benz: konfigurator

    Skonfiguruj swojego Mercedesa.

    Umów się na jazdę testową.

    Umów się na jazdę testową.

    Osiągi


    Następna generacja dynamiki.

    Osiągi


    Następna generacja dynamiki.

    • Mercedes-AMG C 43 4MATIC

      Silnik AMG biturbo V6 o pojemności 3,0 l i mocy 390 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> zapewnia czystą przyjemność z jazdy. Dzięki napędowi na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC o charakterystycznym rozdziale mocy wynoszącym 31% przypadające na oś przednią i 69% przypadające na oś tylną można w każdej sytuacji optymalnie odczuwać sportowe walory pojazdu. Dodatkowo, także fascynująca skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G o skróconych czasach przełączania przyczynia się do jeszcze żywszych reakcji pojazdu.

      Zdjęcie przedstawia Klasę C Kombi Mercedes-AMG.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo

      Zdjęcie przedstawia silnik Mercedesa-AMG C 43 4MATIC Kombi.

      Silnik V6 biturbo charakteryzuje się dynamiczną mocą przy równocześnie niskim zużyciu paliwa. Za zapewnienie wysokich zysków mocy odpowiedzialne są między innymi niezależne, większe turbosprężarki (maksymalne ciśnienie doładowania 1,1 bar). Obie turbosprężarki są zamontowane blisko silnika i reagują bardzo spontanicznie. Optycznie zespół napędowy AMG można rozpoznać po osłonie silnika z czerwoną, aluminiową wkładką i napisem AMG.

      AMG Performance 4MATIC

      Zdjęcie przedstawia napęd 4MATIC AMG Performance w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Kombi.

      Zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła łączy optymalną przyczepność, typową dla AMG dynamikę jazdy oraz maksymalną przyjemność z jazdy. Umożliwia to faworyzujący tylne koła rozdział siły napędowej wynoszący 31% na oś przednią i 69% na oś tylną.

      9-stopniowa automatyczna skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT TCT

      Zdjęcie przedstawia skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT TCT 9G w Mercedesie-AMG C 43 4MATIC Kombi.

      W Mercedesie-AMG C 43 4MATIC zamontowana jest 9-stopniowa automatyczna skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT TCT, która jest specjalnie dostosowana przez projektantów Mercedes-AMG do dynamicznych doznań podczas jazdy. Wielostopniowe przełączanie na niższy bieg umożliwia szybsze przyspieszanie na krótkim dystansie, podczas gdy funkcja międzygazu w programach jazdy „Sport“ i „Sport+“ sprawia, że doznania podczas jazdy są jeszcze bardziej emocjonalne.

    • Mercedes-AMG C 63 i C 63 S

      Duch wyścigów samochodowych na drodze i czyste osiągi. Dzięki imponującemu przyspieszeniu, zachwycającej dynamice poprzecznej oraz doskonałej przyczepności auto nie pozostawia nic do życzenia pod względem temperamentu, zwinności i precyzji. Podstawą osiągów typowych dla AMG jest sprawdzony 4,0-litrowy silnik V8 biturbo. Inne wydajne komponenty high-tech zapewniają imponującą zwinność oraz stabilność podczas jazdy.

      Zdjęcie przedstawia nadwozia Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

      4,0-litrowy silnik V8 biturbo

      Zdjęcie przedstawia silnik Mercedesa-AMG C 63 Kombi.

      4,0-litrowy silnik V8 imponuje gwałtownym przyrostem napędu przy bardzo delikatnie dozowanej mocy – wyprodukowany zgodnie z legendarną zasadą „one man, one engine“ w wysoce wykwalifikowanej manufakturze. Materiały wprost ze sportów wyścigowych w głowicach cylindrów oraz gładzie cylindrów z NANOSLIDE® dopełniają pakiet technologiczny.

      AMG RIDE CONTROL

      Zdjęcie przedstawia zawieszenie AMG RIDE CONTROL w Mercedesie-AMG C 63 Kombi.

      Układ jezdny AMG RIDE CONTROL jest kluczem do zapewniających przewagę osiągów, zarówno podczas codziennego użytkowania samochodu, jak i na torze wyścigowym. Adaptacyjna amortyzacja oferuje duże zróżnicowanie między komfortowym a zdecydowanie sportowym ustawieniem. Można wybierać pomiędzy trybami Comfort, Sport i Sport oraz zmieniać charakterystykę zawieszenia w każdej chwili za pomocą naciśnięcia przycisku.

      Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG

      Zdjęcie przedstawia samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG, montowany w modelu Kombi Mercedes-AMG C 63.

      W Mercedesie-AMG C 63 i C 63 S sterowany elektronicznie samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG dba o wyczuwalnie lepszą trakcję i stabilność podczas jazdy na naprawdę sportowym poziomie.

    Mercedes-AMG C 43 4MATIC
    Średnie zużycie paliwa: 10,4-9,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 235-221 g/km

    Mercedes-AMG C 63
    Średnie zużycie paliwa: 11,4-11,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 257-251 g/km

    Mercedes-AMG C 63 S
    Średnie zużycie paliwa: 11,4-11,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 258-252 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>