Wyznacza nowe kierunki.

Klasa E All-Terrain.

Klasa E jeszcze nigdy nie była tak uniwersalna: wersja All-Terrain łączy zdolności typowe dla segmentu SUV z luksusowym wyposażeniem modelu kombi.

Wyznacza nowe kierunki.

Klasa E All-Terrain.

Klasa E jeszcze nigdy nie była tak uniwersalna: wersja All-Terrain łączy zdolności typowe dla segmentu SUV z luksusowym wyposażeniem modelu kombi.

  • Design

    Inspirujący wygląd.

    Zdjęcie przedstawia prawy bok Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle w ujęciu od przodu.

    Pewna siebie prezencja z ekskluzywnymi obręczami kół.

    Zdjęcie przedstawia lewy półprofil Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle w ujęciu od przodu.

    Wyższe krawędzie nadkoli zapewniają większy prześwit zawieszenia.

    Zdjęcie przedstawia przód Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle.

    Osłona chłodnicy w stylu SUV-a z centralną gwiazdą.

    Zdjęcie przedstawia bok Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle.

    Czarne nakładki nadkoli akcentują charakter modelu All-Terrain.

    Zdjęcie przedstawia tył Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle w ujęciu z boku.

    Zapożyczenia z segmentu SUV: masywna krawędź bagażnika i osłona zderzaka.

    Zdjęcie przedstawia tył Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz na ciemnym tle.

    Dolna część zderzaka jest wykonana z karbowanego tworzywa sztucznego.

    Zdjęcie przedstawia miejsce kierowcy w Klasie E All-Terrain Mercedes-Benz w ujęciu od tyłu.

    Poziome linie zwiększają wrażenie przestronności wnętrza.

    Zdjęcie przedstawia zbliżenie drzwi pasażera Klasy E All-Terrain Mercedes-Benz z głośnikiem i panelem obsługi.

    Szlachetne materiały tworzą styl wnętrza.

    Zdjęcie przedstawia miejsce pasażera z elementami ozdobnymi przechodzącymi płynnie na drzwi z perspektywy kierowcy w Klasie E All-Terrain Mercedes-Benz.

    Dostępny wyłącznie w modelu All-Terrain: element ozdobny w stylizacji aluminium/włókno węglowe.

    Zdjęcie przedstawia zbliżenie plakietki z napisem „All-Terrain“ na dywaniku w Klasie E All-Terrain Mercedes-Benz.

    Wnętrze modelu All-Terrain cechują własne akcenty.

    Inspirujący wygląd.

    Design modelu All-Terrain mocnymi cechami SUV-a uosabia obecny miejski lifestyle. Jednak liczne elementy nie są tylko designem: na przykład system zawieszenia pneumatycznego AIR BODY CONTROL i duże koła zapewniają znakomite właściwości jezdne z dala od utwardzonych dróg.

    Szczegółowy opis kluczowych elementów:

    • 19-calowe obręcze z 10 ramionami, opcjonalnie dostępne 19-calowe obręcze wieloramienne lub 20-calowe obręcze z 5 podwójnymi ramionami
    • Układ wydechowy z dwiema nakładkami końcówek rur wbudowanymi w zderzak
    • Relingi dachowe, zabezpieczenie krawędzi bagażnika, listwy ozdobne podszybia i obramowania okien z polerowanego aluminium, spojler dachowy w kolorze nadwozia
    • Osłona chłodnicy w stylistyce SUV-a, z centralną gwiazdą Mercedesa i dwiema listwami w kolorze matowego srebra irydu
    • Czarne poszerzenia nadkoli
    • Specjalne zderzaki z przodu i z tyłu, z dolnymi osłonami chromowanymi galwanicznie na kolor srebrny
  • Technika

    Zdecydowana innowacja.

    Zdjęcie przedstawia zawieszenie AIR BODY CONTROL

    AIR BODY CONTROL dopasowuje poziom nadwozia i amortyzację do właściwości podłoża.

    Zdjęcie przedstawia zbliżenie wyświetlacza wielofunkcyjnego

    Seryjnie na pokładzie: DYNAMIC SELECT z pięcioma programami jazdy.

    Zdjęcie przedstawia wskazania programu DYNAMIC SELECT All-Terrain

    Nastawiony na dzielność terenową: program jazdy All-Terrain.

    Zdecydowana innowacja.

    All-Terrain zasługuje na swoją nazwę również ze względów technicznych. Kombinacja napędu na wszystkie koła 4MATIC, systemu zawieszenia pneumatycznego AIR BODY CONTROL, specjalnie zestrojonego programu jazdy All-Terrain i dużych kół zapewnia spójną symbiozę typowego dla Klasy E komfortu z dzielnością terenową.

    System zawieszenia pneumatycznego AIR BODY CONTROL, obejmujący stałą regulację amortyzacji, zapewnia bardzo wysoki poziom komfortu i dynamiki jazdy. Amortyzacja na każdym kole jest dostosowywana do aktualnych warunków; ponadto specyficzna dla modelu All-Terrain regulacja poziomu w zależności od utrzymywanej prędkości może dodatkowo podnieść nadwozie o 20 milimetrów.

    Program All-Terrain powoduje również dostosowanie działania czynnie ingerujących systemów, jak elektronicznego programu stabilizacji jazdy ESP® czy ASR, do niekorzystnych warunków na drodze bądź do jazdy terenowej. Zwłaszcza w połączeniu z napędem na wszystkie koła 4MATIC gwarantuje to doskonałą trakcję i przenoszenie napędu.

Po wykonaniu zdjęć mogło dojść do zmian obejmujących przedstawiane produkty.

Klasa E All-Terrain E 220 d 4MATIC:
Średnie zużycie paliwa: 7,2-6,6 l/100 km, średnia emisja CO2: 190-174 g/km

Klasa E All-Terrain E 400 d 4MATIC
Średnie zużycie paliwa: 7,8-7,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 204-192 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>