EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.

Ładowanie i usługi.
Ładowanie i usługi.
Dowiedz się więcej o elektrycznej mobilności marki Mercedes-Benz.
Szybki wgląd w proces ładowania
Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.
Szybki wgląd w proces ładowania
Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.
Ładuj akumulator w domu
Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.
Ładuj akumulator w domu
Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.
Ładowanie przy użyciu stacji Mercedes-Benz Wallbox Home
Stacja Mercedes-Benz Wallbox Home umożliwia szczególnie szybkie, pewne i proste ładowanie.


Ładowanie przy użyciu domowego gniazdka
Zwykłe domowe gniazdko umożliwia swobodne ładowanie, na przykład w nocy.
Ładowanie akumulatora w drodze
Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.
Ładowanie akumulatora w drodze
Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.
Ładowanie przy użyciu szybkich stacji ładowania IONITY
SiećIONITY oferuje sprawne i wydajne stacje ładowania na długich odcinkach drogi.


Ładowanie w publicznych punktach ładowania
Dzięki Mercedes me Charge dysponujesz szerokim dostępem do publicznych punktów ładowania.
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi.
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi.
- Odsprzedaż pojazdu elektrycznego
Odsprzedaż pojazdu elektrycznego
Jak wygląda kwestia wartości mojego samochodu elektrycznego przy odsprzedaży? Akumulator – czy słabnąca moc nie obniża wartości pojazdu na tyle, że jego zakup przestaje być w ogóle opłacalny?
Mercedesa wyróżnia wysoka wartość przy odsprzedaży. Tak jest też w przypadku samochodów elektrycznych. Wydajność wysokonapięciowego akumulatora w pojazdach z napędem w pełni elektrycznym i Plug-In-Hybrid gwarantuje certyfikat akumulatora Mercedes-Benz. A to pozytywnie wpływa na wartość przy odsprzedaży.
- Opcje recyklingu akumulatora
Opcje recyklingu akumulatora
Niższy poziom zużycia i emisji oznacza przede wszystkim korzyść dla środowiska naturalnego. Ale jak wygląda kwestia recyklingu akumulatora? Przecież nawet baterii od pilota telewizyjnego nie można wyrzucać do śmieci.
W projekcie badawczym „LiBRi” (Inicjatywa recyklingu akumulatorów litowo-jonowych) Mercedes-Benz oraz dostawcy i podmioty zajmujące się odpadami stworzyli innowacyjne koncepcje recyklingu, umożliwiające najlepsze odzyskiwanie cennych części lub składników. Bliższe informacje o certyfikacie środowiskowym znajdziesz na stronie www.mercedes-benz.com pod hasłem „Life Cycle”.
- Ogólny bilans ekologiczny pojazdów
Ogólny bilans ekologiczny pojazdów
Czy istnieje coś takiego, jak ogólny bilans ekologiczny pojazdów? Nie mam pewności, czy jazda autem częściowo/w pełni elektrycznym jest rzeczywiście bardziej ekologiczna niż np. pojazdem z silnikiem wysokoprężnym.
Ekologiczność w korzystaniu z pojazdu zależy w dużym stopniu od stylu jazdy i postawy klienta w zakresie ładowania. Częste ładowanie po przejechaniu krótkich odcinków (<30 km) poprawia ogólny bilans ekologiczny, gdyż zwiększa odcinek pokonywany np. z napędem hybrydowym Plug-in. Znaczenie ma też prąd wykorzystywany do ładowania: czy jest to faktycznie „zielona energia” czy tzw. „miks energetyczny”.
- Blokada kabla do ładowania
Blokada kabla do ładowania
Ładuję swój samochód na zewnętrznym parkingu. Jak mogę zagwarantować, że w nocy ktoś nie odłączy mojego auta od gniazdka?
Wallbox oferuje podłączony na stałe kabel ładowania. W pojeździe wtyczka jest zablokowana.
- Całkowite koszty utrzymania
Całkowite koszty utrzymania
Jak wyglądają w przybliżeniu całkowite koszty utrzymania poszczególnych wariantów napędowych w przypadku porównywalnych modeli?
Jeśli ktoś decyduje się na auto elektryczne, może liczyć na znacznie niższe koszty serwisowe niż ponosi właściciel pojazdu benzynowego lub z silnikiem Diesla. Podczas decyzji o zakupie auta elektrycznego niebagatelną rolę odgrywają także niższe koszty „tankowania” zależnie od taryfy opłat za energię elektryczną. W wielu krajach dochodzą do tego jeszcze programy wsparcia, ulgi podatkowe lub zwolnienie z dodatkowych opłat czy zakazu wjazdu do centrów miast.
EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.<p>Dane dotyczące zużycia prądu, emisji CO<sub>2</sub> oraz zasięgu są tymczasowe i zostały podane przez Służbę Techniczną. Brakuje jeszcze homologacji typu WE oraz certyfikatu zgodności z urzędowymi wartościami. Możliwe są odchylenia między tymi danymi a urzędowymi wartościami.</p>