Ładowanie i usługi.

Dowiedz się więcej o elektrycznej mobilności marki Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.

Szybki wgląd w proces ładowania


Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.

Elektromobilność powinna być prosta, szybka i wygodna. I przede wszystkim bezpośrednio dostępna. Wszystko czego potrzebujesz, to kompleksowe rozwiązania oferujące intuicyjny dostęp do infrastruktury ładowania lub umożliwiające ładowanie w warunkach domowych. Jak to się dokładnie odbywa, zobaczysz na naszym filmie.

Szybki wgląd w proces ładowania


Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.

Elektromobilność powinna być prosta, szybka i wygodna. I przede wszystkim bezpośrednio dostępna. Wszystko czego potrzebujesz, to kompleksowe rozwiązania oferujące intuicyjny dostęp do infrastruktury ładowania lub umożliwiające ładowanie w warunkach domowych. Jak to się dokładnie odbywa, zobaczysz na naszym filmie.

Zobacz ponownie

Ładuj akumulator w domu


Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.

Załaduj swój elektryczny samochód prosto i wygodnie w domu: przy użyciu stacji Mercedes-Benz Wallbox lub zwykłego gniazdka domowego.

Ładuj akumulator w domu


Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.

Załaduj swój elektryczny samochód prosto i wygodnie w domu: przy użyciu stacji Mercedes-Benz Wallbox lub zwykłego gniazdka domowego.

Ładowanie przy użyciu stacji Mercedes-Benz Wallbox Home

Stacja Mercedes-Benz Wallbox Home umożliwia szczególnie szybkie, pewne i proste ładowanie.

Zdjęcie przedstawia Mercedes-Benz EQC podłączony do stacji ładowania Mercedes-Benz Wallbox Home.

Ładowanie przy użyciu domowego gniazdka

Zwykłe domowe gniazdko umożliwia swobodne ładowanie, na przykład w nocy.

Ładowanie akumulatora w drodze


Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.

Dzięki rosnącej sieci publicznych punktów ładowania możesz w sposób prosty i elastyczny ładować akumulator będąc w drodze, czy to w miastach, centrach handlowych czy na parkingach przy autostradach.

Ładowanie akumulatora w drodze


Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.

Dzięki rosnącej sieci publicznych punktów ładowania możesz w sposób prosty i elastyczny ładować akumulator będąc w drodze, czy to w miastach, centrach handlowych czy na parkingach przy autostradach.

Ładowanie przy użyciu szybkich stacji ładowania IONITY

SiećIONITY oferuje sprawne i wydajne stacje ładowania na długich odcinkach drogi.

Zdjęcie przedstawia proces ładowania modelu Mercedes-Benz EQC w szybkiej stacji ładowania IONITY.
Zdjęcie przedstawia proces ładowania w publicznym punkcie ładowania.

Ładowanie w publicznych punktach ładowania

Dzięki Mercedes me Charge dysponujesz szerokim dostępem do publicznych punktów ładowania.

Pytania i odpowiedzi


Pytania i odpowiedzi.

Elektromobilność to mobilność przyszłości – krok ku nowym technologiom, a zarazem pożegnanie ze starymi przyzwyczajeniami. W tej sytuacji pojawia się wiele pytań. Dlatego udzieliliśmy odpowiedzi na najczęstsze z nich.

Pytania i odpowiedzi


Pytania i odpowiedzi.

Elektromobilność to mobilność przyszłości – krok ku nowym technologiom, a zarazem pożegnanie ze starymi przyzwyczajeniami. W tej sytuacji pojawia się wiele pytań. Dlatego udzieliliśmy odpowiedzi na najczęstsze z nich.

    • Odsprzedaż pojazdu elektrycznego

      Odsprzedaż pojazdu elektrycznego

      Jak wygląda kwestia wartości mojego samochodu elektrycznego przy odsprzedaży? Akumulator – czy słabnąca moc nie obniża wartości pojazdu na tyle, że jego zakup przestaje być w ogóle opłacalny?

      Mercedesa wyróżnia wysoka wartość przy odsprzedaży. Tak jest też w przypadku samochodów elektrycznych. Wydajność wysokonapięciowego akumulatora w pojazdach z napędem w pełni elektrycznym i Plug-In-Hybrid gwarantuje certyfikat akumulatora Mercedes-Benz. A to pozytywnie wpływa na wartość przy odsprzedaży.

    • Opcje recyklingu akumulatora

      Opcje recyklingu akumulatora

      Niższy poziom zużycia i emisji oznacza przede wszystkim korzyść dla środowiska naturalnego. Ale jak wygląda kwestia recyklingu akumulatora? Przecież nawet baterii od pilota telewizyjnego nie można wyrzucać do śmieci.

      W projekcie badawczym „LiBRi” (Inicjatywa recyklingu akumulatorów litowo-jonowych) Mercedes-Benz oraz dostawcy i podmioty zajmujące się odpadami stworzyli innowacyjne koncepcje recyklingu, umożliwiające najlepsze odzyskiwanie cennych części lub składników. Bliższe informacje o certyfikacie środowiskowym znajdziesz na stronie www.mercedes-benz.com pod hasłem „Life Cycle”.

    • Ogólny bilans ekologiczny pojazdów

      Ogólny bilans ekologiczny pojazdów

      Czy istnieje coś takiego, jak ogólny bilans ekologiczny pojazdów? Nie mam pewności, czy jazda autem częściowo/w pełni elektrycznym jest rzeczywiście bardziej ekologiczna niż np. pojazdem z silnikiem wysokoprężnym.

      Ekologiczność w korzystaniu z pojazdu zależy w dużym stopniu od stylu jazdy i postawy klienta w zakresie ładowania. Częste ładowanie po przejechaniu krótkich odcinków (<30 km) poprawia ogólny bilans ekologiczny, gdyż zwiększa odcinek pokonywany np. z napędem hybrydowym Plug-in. Znaczenie ma też prąd wykorzystywany do ładowania: czy jest to faktycznie „zielona energia” czy tzw. „miks energetyczny”.

    • Blokada kabla do ładowania

      Blokada kabla do ładowania

      Ładuję swój samochód na zewnętrznym parkingu. Jak mogę zagwarantować, że w nocy ktoś nie odłączy mojego auta od gniazdka?

      Wallbox oferuje podłączony na stałe kabel ładowania. W pojeździe wtyczka jest zablokowana.

    • Całkowite koszty utrzymania

      Całkowite koszty utrzymania

      Jak wyglądają w przybliżeniu całkowite koszty utrzymania poszczególnych wariantów napędowych w przypadku porównywalnych modeli?

      Jeśli ktoś decyduje się na auto elektryczne, może liczyć na znacznie niższe koszty serwisowe niż ponosi właściciel pojazdu benzynowego lub z silnikiem Diesla. Podczas decyzji o zakupie auta elektrycznego niebagatelną rolę odgrywają także niższe koszty „tankowania”  zależnie od taryfy opłat za energię elektryczną. W wielu krajach dochodzą do tego jeszcze programy wsparcia, ulgi podatkowe lub zwolnienie z dodatkowych opłat czy zakazu wjazdu do centrów miast.

    EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,2 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km. Dane tymczasowe.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>