Technologia.

Zaprojektowany od podstaw, EQS może na nowo zdefiniować luksus.

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu EQS.

Czas na bliższe poznanie nowego EQS?

Skonfiguruj wersję specjalnie dla Ciebie.

Skonfiguruj wersję specjalnie dla Ciebie.

EQS

Elektryzuje Cię nowy EQS?

Czas wziąć sprawy w swoje ręce.

Czas wziąć sprawy w swoje ręce.

Aż do

732 km

Czysto elektryczny zasięg (WLTP)<p>Zasięg został określony na podstawie rozporządzenia 2017/1151/UE. Zasięg jest zależny od konfiguracji pojazdu.</p>

Aż do

385 kW (524 KM)<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Moc

MBUX Hyperscreen

Ekran

Napęd elektryczny


Napęd EQS. Siła napędowa nowej mobilności.

Przyspieszenie supersportowego samochodu przy zachowaniu komfortowego zasięgu - to możliwe dzięki nowo opracowanemu napędowi EQS o całkowitej mocy do 385 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>. Pojazdy z napędem na tylną oś mają jeden układ napędowy, warianty 4MATIC z napędem na wszystkie koła mają dwa. Akumulator wysokiego napięcia znajduje się pomiędzy przednią i tylną osią w podłodze pojazdu. Dzięki nowej technologii ogniw i inteligentnemu systemowi zarządzania energią EQS osiąga zasięg do 732 km<p>Zasięg został określony na podstawie rozporządzenia 2017/1151/UE. Zasięg jest zależny od konfiguracji pojazdu.</p>.

Napęd elektryczny


Napęd EQS. Siła napędowa nowej mobilności.

Przyspieszenie supersportowego samochodu przy zachowaniu komfortowego zasięgu - to możliwe dzięki nowo opracowanemu napędowi EQS o całkowitej mocy do 385 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>. Pojazdy z napędem na tylną oś mają jeden układ napędowy, warianty 4MATIC z napędem na wszystkie koła mają dwa. Akumulator wysokiego napięcia znajduje się pomiędzy przednią i tylną osią w podłodze pojazdu. Dzięki nowej technologii ogniw i inteligentnemu systemowi zarządzania energią EQS osiąga zasięg do 732 km<p>Zasięg został określony na podstawie rozporządzenia 2017/1151/UE. Zasięg jest zależny od konfiguracji pojazdu.</p>.

Przeciągnij suwak
  • Mistrz zasięgu.

    Zawsze dynamiczny, w razie potrzeby szczególnie wydajny: EQS spełnia najwyższe wymagania także w zakresie codziennej użyteczności. Dzięki maksymalnemu zasięgowi 785 km (WLTP)<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p> model EQS 450+ może pokonywać nawet długie dystanse bez dodatkowych postojów na ładowanie. A jeśli zajdzie potrzeba naładowania akumulatora, inteligentne zarządzanie ładowaniem umożliwia uzyskanie mocy ładowania do 200 kW zarówno po stronie pojazdu, jak i infrastruktury.

    EQS 450+: średnie zużycie energii elektrycznej: 18,8-14,7 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p>

  • Magazynowanie energii.

    W EQS zastosowano zaawansowany litowo-jonowy akumulator wysokiego napięcia o modułowej konstrukcji. Dzięki jeszcze większej gęstości energii w porównaniu z poprzednimi modelami Mercedes-EQ ma on do dyspozycji aż 107,8 kWh - i to przy masie około 700 kg, co w najlepszym wypadku wystarczy, aby EQS przejechał do 785 km (wg WLTP)<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.</p> . Ponadto, akumulator jest zintegrowany z inteligentnym systemem zarządzania termicznego EQS - jeśli aktywowana jest inteligentna nawigacja z funkcją Electric Intelligence, akumulator jest wstępnie ogrzewany lub chłodzony w zależności od potrzeb podczas jazdy, aby osiągnąć optymalną temperaturę dla efektywnego ładowania w punkcie ładowania. Innowacyjne oprogramowanie do zarządzania pracą akumulatora, opracowane we własnym zakresie, umożliwia aktualizacje Over the Air (OTA). W ten sposób zarządzanie energią w EQS pozostaje aktualne przez cały cykl życia.

  • Inteligentna rekuperacja.

    EQS oferuje kilka wariantów odzyskiwania energii za pomocą rekuperacji. W tym procesie akumulator wysokiego napięcia jest ładowany poprzez przekształcenie mechanicznego ruchu obrotowego w energię elektryczną podczas jazdy lub hamowania. DAuto umożliwia inteligentną rekuperację przy pomocy danych z nawigacji i kamery. W ten sposób osiąga się do 5 m/s² opóźnienia, z czego 3 m/s² przypada na rekuperację (2 m/s² przez hamulce kół). Alternatywnie kierowca może manualnie wybrać trzystopniowe zwalnianie (D+, D, D-) oraz funkcję żeglowania za pomocą manetek za kierownicą.

  • Dla najwyższych zasięgów i maksymalnej wydajności.

    EQS jest pierwszym modelem opartym na nowo opracowanej strukturze platformy EVA2. Dzięki różnym wielkościom akumulatorów i wariantom napędu, limuzyna umożliwia jazdę elektryczną na miarę potrzeb. Stale wzbudzony silnik synchroniczny, dwustopniowa skrzynia biegów i elektronika mocy tworzą elektryczny układ napędowy (eATS). W zależności od poziomu mocy, jeden układ eATS działa na tylną oś, a w połączeniu z w pełni zmiennym napędem na wszystkie koła 4MATIC, drugi na oś przednią. Akumulator jest zamontowany w zabezpieczonym przed zderzeniem obszarze podwozia, pomiędzy przednią i tylną osią.

Zdjęcie przedstawia technologię akumulatora EQS
  • Zasięg

  • Bateria

  • Rekuperacja

  • Struktura platformy EVA2

Ładowanie


Łatwiejsze ładowanie.

Komfort EQS zaczyna się od ładowania.

Mercedes me Charge umożliwia wygodny dostęp do publicznych punktów ładowania różnych dostawców. Ponad granicami państw! Proces ładowania można łatwo rozpocząć poprzez system MBUX w pojeździe, kartę ładowania Mercedes me Charge - lub, nowość w EQS: dzięki Plug & Charge można się uwierzytelnić na wybranych stacjach ładowania bezpośrednio poprzez przewód ładowania. Rozliczenia odbywają się w sposób automatyczny.* Naładuj się i jedź dalej.

Ładowanie


Łatwiejsze ładowanie.

Komfort EQS zaczyna się od ładowania.

Mercedes me Charge umożliwia wygodny dostęp do publicznych punktów ładowania różnych dostawców. Ponad granicami państw! Proces ładowania można łatwo rozpocząć poprzez system MBUX w pojeździe, kartę ładowania Mercedes me Charge - lub, nowość w EQS: dzięki Plug & Charge można się uwierzytelnić na wybranych stacjach ładowania bezpośrednio poprzez przewód ładowania. Rozliczenia odbywają się w sposób automatyczny.* Naładuj się i jedź dalej.

Zdjęcie przedstawia usługę Mercedes me Charge dla nowego modelu EQS.

To doskonała sprawa również dla tych, którym zależy na czystym sumieniu, ponieważ dzięki Mercedes me Charge proces ładowania jest ekologiczny. Poza tym zapewniamy za pomocą wysokiej jakości świadectw pochodzenia, że prąd wykorzystywany do ładowania za pośrednictwem Mercedes me Charge jest dostarczany do sieci z odnawialnych źródeł energii.

Dodatkowo Mercedes me Charge zapewnia dostęp do stacji szybkiego ładowania należących do ogólnoeuropejskiej sieci szybkiego ładowania IONITY. W ramach usługi Mercedes me connect IONITY Unlimited koszty ładowania są wliczone w cenę dla klientów EQS przez rok od chwili aktywacji. Zapewnia to spokojną podróż na dłuższych trasach - z szybkim czasem ładowania i bez kosztów ładowania. Pod koniec pierwszego roku w Mercedes me Store można wykupić usługę „IONITY: zniżka na szybkie ładowanie” i w ten sposób zapewnić sobie zniżkę ceny energii.

* Do korzystania z usługi Mercedes me Charge wymagana jest jednorazowa rejestracja.

Cyfrowe wnętrze


Nowy ekran MBUX Hyperscreen. Najbardziej zaawansowany wyświetlacz, jaki kiedykolwiek opracowaliśmy.

W nowym EQS progresywny luksus dosłownie Cię otacza. Nowy ekran MBUX Hyperscreen rozciąga się na całą szerokość tablicy rozdzielczej. Za elegancką szybą kryje się wyświetlacz LCD kierowcy, a także centralny wyświetlacz multimedialny i wyświetlacz pasażera z przodu w ultranowoczesnej technologii OLED.

Cyfrowe wnętrze


Nowy ekran MBUX Hyperscreen. Najbardziej zaawansowany wyświetlacz, jaki kiedykolwiek opracowaliśmy.

W nowym EQS progresywny luksus dosłownie Cię otacza. Nowy ekran MBUX Hyperscreen rozciąga się na całą szerokość tablicy rozdzielczej. Za elegancką szybą kryje się wyświetlacz LCD kierowcy, a także centralny wyświetlacz multimedialny i wyświetlacz pasażera z przodu w ultranowoczesnej technologii OLED.

Zdjęcie przedstawia technologię kokpitu EQS.
Film przedstawia technologię kokpitu EQS.
Zobacz ponownie

    Wyświetlacz Head-up z systemem MBUX Augmented Reality

    Zdjęcie przedstawia wyświetlacz Head-up MBUX Augmented Reality modelu EQS.

    Świat rzeczywisty i cyfrowy łączą się w jedną całośc: opcjonalny wyświetlacz Head-up z funkcją rozszerzonej rzeczywistości w równym stopniu poprawia bezpieczeństwo i podwyższa poziom wygody. Pole widzenia zostaje uzupełnione o wirtualne wskazówki.

    Asystent wnętrza MBUX

    Zdjęcie przedstawia asystenta wnętrza MBUX EQS.

    Dostępny opcjonalnie asystent wnętrza MBUX rozpoznaje pasażerów siedzących na przednich fotelach. Interpretuje ruchy i w odpowiedni sposób na nie reaguje. Na przykład lampka do czytania może być włączana i wyłączana bez konieczności jej dotykania. Również panoramiczny dach otwiera się i zamyka bez konieczności użycia przycisku.

    Przewidujący asystent: ekran startowy Zero Layer

    Zdjęcie przedstawia ekran startowy Zero Layer w modelu EQS.

    W EQS ekran główny został całkowicie przebudowany: teraz można wykonać 80% najczęstszych interakcji bezpośrednio - bez konieczności przełączania aplikacji. System reaguje zależnie od sytuacji, uczy się na podstawie Twoich decyzji i przewiduje Twoje działania.

    Mercedes me connect


    Usługi cyfrowe i aktualizacje dla Twojego modelu EQS.

    Mercedes me connect


    Usługi cyfrowe i aktualizacje dla Twojego modelu EQS.

    Dzięki nowym usługom na żądanie użytkownik może dostosować funkcje EQS do swoich potrzeb nawet już po dokonaniu zakupu.

    Zdjęcie przedstawia model EQS.

    Dzięki nowym usługom na żądanie użytkownik może dostosować funkcje EQS do swoich potrzeb nawet już po dokonaniu zakupu.

    Cyfrowo aktywowane funkcje to np. wybór profilu dźwiękowego lub programów jazdy z obniżonymi osiągami dla młodych lub mniej doświadczonych kierowców. Można również chronić swoje dane w pojeździe, jeśli inni kierowcy korzystają z EQS.

    Dane techniczne


    Stopnie wydajności i dane techniczne EQS.

    Dane techniczne


    Stopnie wydajności i dane techniczne EQS.

    Wymiary


    Zmierz i upewnij się: EQS doskonale do Ciebie pasuje.

    Wymiary


    Zmierz i upewnij się: EQS doskonale do Ciebie pasuje.

    Zdjęcie przedstawia widok z przedu modelu EQS.
    Zdjęcie przedstawia widok z przodu modelu EQS.
    Zdjęcie przedstawia widok z tyłu modelu EQS.
    Zdjęcie przedstawia widok z boku modelu EQS.
    Zdjęcie przedstawia widok z góry modelu EQS.

    EQS 350: średnie zużycie energii elektrycznej: 17,1 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km
    EQS 450+: średnie zużycie energii elektrycznej: 16,9 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km
    EQS 580 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 18,7 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km
    Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+: średnie zużycie energii elektrycznej: 21,4 kWh/100 km; średnia emisja CO2: 0 g/km<p>Podane wartości zostały oznaczone zgodnie z metodą pomiarową określoną przepisami. Są to „wartości CO₂ WLTP”, w rozumieniu Art. 2 nr 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Parametry zużycia paliwa zostały obliczone na podstawie tych danych. Zużycie prądu obliczono zgodnie z rozporządzeniem 683/2008/WE. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.<br> <br> Certyfikowane zużycie energii elektrycznej jest zwykle określane na podstawie maksymalnej mocy ładowania AC przy użyciu kabla Mode 3. Dlatego zaleca się ładowanie pojazdów z akumulatorem wysokiego napięcia w stacji ładowania Wallbox lub stacji ładowania AC za pomocą kabla Mode 3, aby uzyskać krótsze czasy i lepszą wydajność ładowania.</p>