Wielkie poruszenie w mieście.

Wielkie poruszenie w mieście.

Jezdnia się topi. A może tak połyskuje woda z fontanny? Nowemu Mercedes-AMG G 63 jest wszystko jedno. On zachwyca swą agresywną stylistyką nadwozia. Wizerunkiem, którego przekaz jest jednoznaczny: to ja tu nadaję ton.

 

Typowa dla AMG osłona chłodnicy, dostępne opcjonalnie 22-calowe obręcze kół oraz charakterystyczny układ wydechowy AMG Performance z dwoma widocznymi po bokach chromowanymi podwójnymi nakładkami na końcówkach rur wydechowych nadają temu kultowemu autu atrakcyjne oblicze. Mercedes-AMG G 63 nie rozróżnia przy tym pomiędzy lawą i asfaltem. Jego moc jest wzorcowa. Poza drogami od zawsze niedościgniony, również w mieście nasz gigant off-roadu imponuje doskonałymi osiągami. To czyni go królem także poza bezdrożami ‒ w dżungli wielkiego miasta.

Epicentrum mocy.

Zdjęcie przedstawia przód pojazdu Mercedes-AMG G 63.
Zdjęcie przedstawia techniczne szczegóły nowego pojazdu Mercedes-AMG G 63.

Epicentrum mocy.

Filigranowa technika zyskała potężny odgłos. Nowy Mercedes-AMG G 63 z 4,0-litrowym silnikiem V8 AMG bi-turbo o mocy 430 kW (585 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 850 Nm każdą jazdę czyni intensywnym przeżyciem.

Układ wydechowy AMG Performance o zmiennych parametrach wprawia przy tym powietrze w drżenie. Brzmienie kierowca może wybrać sam: od dyskretnego odgłosu, odpowiedniego na długie trasy, po dźwięk soczysty i emocjonalny. AMG RIDE CONTROL umożliwia kierowcy regulację charakterystyki układu jezdnego. Dzięki temu nowy Mercedes-AMG G 63 dostosowuje się do dróg i bezdroży oraz do indywidualnych oczekiwań kierowcy.