GLC Coupé

GLC Coupé.

Wszystkie rodzaje siły.
Wszystkie rodzaje siły.

Moment obrotowy

520 Nm do 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,9 s do 3,8 s

Moc

390 KM do 510 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Sportowiec wyczynowy.

GLC Coupé Mercedes-AMG daje wyraźnie do zrozumienia, że należy do rodziny Mercedes-AMG. Wyróżniają go zwinność, sportowy charakter oraz nadzwyczajne osiągi.

Najważniejsze zalety


Sportowiec wyczynowy.

GLC Coupé Mercedes-AMG daje wyraźnie do zrozumienia, że należy do rodziny Mercedes-AMG. Wyróżniają go zwinność, sportowy charakter oraz nadzwyczajne osiągi.

Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé w bocznej perspektywie.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG GLC Coupé.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé.

Osiągi

Nadwozie


Fascynacja od pierwszego spojrzenia.

Nadwozie


Fascynacja od pierwszego spojrzenia.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Nadwozie Mercedesa-AMG GLC Coupé pokazuje bez wątpliwości jego przynależność do rodziny AMG: począwszy od typowej dla AMG osłony chłodnicy w kształcie litery A i w nowej stylistyce, poprzez wloty powietrza w przednim zderzaku, aż po tylny dyfuzor z dwiema chromowymi, podwójnymi końcówkami rur układu wydechowego AMG.

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC Coupé z bocznej perspektywy.

    21-calowe, kute obręcze AMG

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok kutej obręczy AMG ze skrzyżowanymi ramionami w Mercedesie-AMG GLC.

    Kute obręcze AMG ze skrzyżowanymi ramionami są lakierowane w kolorze matowej czerni i mają obrzeże toczone na wysoki połysk. Ponadto wyłącznie w przypadku nowego modelu GLC 43 4MATIC są dostępne również 21-calowe obręcze kół AMG z 5 podwójnymi ramionami.

    Pakiet stylizacyjny AMG

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC Coupé z bocznej perspektywy.

    Możesz jeszcze bardziej podkreślić sportowy charakter nowego Mercedesa-AMG GLC Coupé 43 4MATIC za pomocą elementów z pakietu stylizacyjnego AMG w kolorze błyszczącej czerni: na przykład przedni splitter lub płytę dyfuzora z listwą ozdobną w kolorze błyszczącej czerni. W połączeniu z licznymi ciemnymi detalami pakietu AMG Night powstaje imponujący i wyrazisty obraz całości.

    Dyfuzor z nakładkami na podwójne końcówki rur wydechowych

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC jest od początku do końca prawdziwym AMG. Charakter AMG można poznać również z tyłu po dyfuzorze oraz okrągłych, podwójnych końcówkach rur układu wydechowego AMG.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Model Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ zdobi zmodernizowana, charakterystyczna osłona chłodnicy AMG wyprofilowana na kształt litery A. Podobnie jak 4-litrowy silnik V8 biturbo AMG o mocy 476 KM i 650 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>, który pozwala uzyskiwać osiągi godne toru wyścigowego. Dzięki regulowanemu zawieszeniu AMG pojazd perfekcyjnie wpisuje się także w motoryzacyjną codzienność.

    Jako najmocniejszy w swojej klasie 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ zachwyca imponującą mocą 510 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> przy maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm. Niezwykła siła, która jest umiejętnie poskramiana przez wysokowydajny układ wydechowy AMG.

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ z bocznej perspektywy.

    Osłona chłodnicy AMG

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ z osłoną chłodnicy AMG.

    Typowa dla AMG osłona chłodnicy z pionowymi listwami daje wyraźnie do zrozumienia, gdzie Mercedes-AMG GLC Coupé ma swoje korzenie. Również szersze błotniki AMG i końcówki rur wydechowych w stylistyce trapezowej podkreślają wyraźnie sportowe geny.

    Nakładki na końcówki rur wydechowych w stylistyce trapezowej

    Zdjęcie przedstawia nakładki na końcówki rur wydechowych w stylistyce trapezowej w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Charakter AMG można rozpoznać również z tyłu po nakładkach na końcówki rur wydechowych w stylistyce trapezowej oraz układzie wydechowym AMG.

    21-calowe obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia szczegółowy widok wieloramiennych obręczy kół AMG ze stopu metali lekkich w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Wrażenie dynamiki pozostawiają wieloramienne obręcze kół AMG o średnicy 21 cali, dostępne wyłącznie w przypadku Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ i 63 S 4MATIC+, oraz kute obręcze AMG ze skrzyżowanymi ramionami, lakierowane w kolorze matowej czerni, z obrzeżem toczonym na połysk.

Wnętrze


Sportowiec z wewnętrznego przekonania.

Wnętrze


Sportowiec z wewnętrznego przekonania.

  • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

    Wnętrze GLC Coupé Mercedes-AMG wita pasażerów sportowymi fotelami z wzorem typowym dla AMG oraz kierownicą AMG Performance, obszytą czarną skórą nappa. Po zajęciu miejsca możesz się skupić na systemie multimedialnym MBUX z intuicyjną koncepcją obsługi.

    Zdjęcie przedstawia stylistykę wnętrza Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia stylistykę wnętrza Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC.

    Fotele AMG Performance zostały zaprojektowane specjalnie do jazdy sportowej: maksymalnie sportowe ustawienie fotela stabilizuje Twoją pozycję – dla zachowania maksymalnej niezależności podczas obsługi przy dynamicznych manewrach oraz dla zapewnienia większego komfortu na długich dystansach. Wyjątkowa konstrukcja fotela podkreśla również optycznie sportowo-niezależny charakter nowego Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    Kierownica AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia kierownicę AMG Performance w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Kierownica AMG Performance jest w całości pokryta szorstkim mikrowłóknem DINAMICA. W ten sposób kierownica nigdy nie wysunie Ci się z rąk i precyzyjnie sterujesz sportowym manewrami podczas jazdy. Sportowy charakter całego kokpitu jest odzwierciedlony nie tylko w typowym dla pojazdów AMG, spłaszczonym kształcie kierownicy. Dzięki rozmieszczonym ergonomicznie przyciskom Touch Control można wiele funkcji obsługiwać intuicyjnie, dzięki czemu kierowca może się całkowicie skoncentrować na drodze.

    System multimedialny MBUX

    Zdjęcie przedstawia system multimedialny MBUX w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Dzięki innowacyjnemu MBUX GLC Coupé stanie się Twoim osobistym Mercedesem. Rozszerzone funkcje MBUX dostosują się całkowicie do Ciebie i stworzą emocjonujący związek między Tobą i Twoim autem. Wystarczy, że powiesz „Hej Mercedes“.

  • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

    Sportowy sprzęt, jakim jest niewątpliwie GLC 63 S 4MATIC+, należy mieć cały czas pod pełną kontrolą. Dokładnie w tym celu powstała kierownica AMG Performance pokryta skórą nappa z manetkami oraz opcjonalny panel AMG DRIVE UNIT do obsługi programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT. Najlepszą rozrywkę oraz idealną obsługę zapewnia intuicyjnie obsługiwany system multimedialny MBUX, który jest wyposażony seryjnie również w funkcję AMG TRACK PACE.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    Wyświetlacz multimedialny z RACETIMEREM

    Zdjęcie przedstawia wyświetlacz multimedialny z RACETIMEREM w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Wysokiej rozdzielczości wyświetlacz multimedialny w nowym reaguje bezpośrednio na polecenia dotykowe i można go obsługiwać tak samo prosto i intuicyjnie jak smartfon lub tablet. Dzięki wspaniałej jakości obrazu wybrane treści multimedialne mają wyjątkową ostrość.

    Przyciski AMG na kierownicy

    Zdjęcie przedstawia widok szczegółowy przycisków na kierownicy AMG w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Jak przystoi na samochód z rodziny AMG, również w kokpicie GLC Coupé możesz poczuć prawdziwą atmosferę samochodu wyścigowego: za pomocą przycisków na kierownicy AMG możesz obsługiwać szybko i pewnie różne funkcje dynamiki jazdy. W tym samym czasie możesz się skupić całkowicie na drodze i cieszyć się osiągami.

    System multimedialny MBUX

    Zdjęcie przedstawia system multimedialny MBUX w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

    Funkcja rzeczywistości rozszerzonej MBUX dla potrzeb nawigacji łączy świat wirtualny z realnym i nakłada graficzne wskazówki nawigacyjne i drogowe na faktyczny obraz widziany okiem kamery. W tym celu kamera w szybie przedniej filmuje obszar przed pojazdem, przesyła go na wyświetlacz multimedialny oraz wyróżnia dodatkowe wskazówki takie jak numery domów lub nazwy ulic. Ułatwia to orientację oraz umożliwia szybkie, pewne i bezstresowe dotarcie do celu.

Wyposażenie AMG


Zaprojektuj swojego GLC Coupé Mercedes-AMG.

Wyposażenie AMG


Zaprojektuj swojego GLC Coupé Mercedes-AMG.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC Coupé z bocznej perspektywy.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet aerodynamiczny AMG

    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC Coupé z pakietem aerodynamicznym AMG.

    Wyciągnij maksimum ze swojego pojazdu: pakiet aerodynamiczny AMG wyostrza optykę pojazdu oraz poprawia właściwości jezdne. Dodatkowy duży spojler przedni oraz powiększony tylny dyfuzor z nakładką redukują siłę wyporu na przodzie i tyle pojazdu oraz nadają mu jeszcze bardziej sportowy wygląd.

    Fotele AMG Performance

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    Fotele AMG Performance odzwierciedlają filozofię AMG: maksymalny sportowy charakter pozycji siedzenia, a dzięki temu maksymalna niezależność na drodze. Idealne podparcie boczne jest wyraźnie widoczne szczególnie w przypadku dynamicznych manewrów podczas jazdy.

    AMG TRACK PACE

    Zdjęcie przedstawia kokpit modelu Mercedes-AMG GLC Coupé.

    AMG TRACK PACE przeobrazi samochód AMG w osobistego wirtualnego inżyniera wyścigowego. Rejestracja czasów okrążeń i sektorów, wartości przyspieszenia oraz wybranych danych telemetrycznych umożliwia dokładne analizowanie i doskonalenie umiejętności na zamkniętych odcinkach specjalnych.

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé z pakietem AMG Night.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé z pakietem AMG Night.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé z pakietem aerodynamicznym AMG.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé z pakietem aerodynamicznym AMG.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé z pakietem AMG Night.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC 43 4MATIC Coupé z pakietem AMG Night.
    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé z pakietem aerodynamicznym AMG.
    Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé z pakietem aerodynamicznym AMG.
    • Przód
    • Tył pojazdu

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia wyposażenia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia lub wnętrza nowego Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    • Pakiet AMG Night
    • Pakiet aerodynamiczny AMG

    Wybór niedostępny.

    Wybrana linia wyposażenia obejmuje wyłącznie elementy wyposażenia nadwozia lub wnętrza nowego Mercedesa-AMG GLC Coupé.

    • Pakiet AMG Night
    • Pakiet aerodynamiczny AMG

    Kliknij i przeciągnij

    Wybierz dwa warianty wyposażenia i przeciągaj pasek, aby je porównać.

    Zmień wariant wyposażenia
    Wybierz wariant wyposażenia

    Wybierz dwa warianty wyposażenia, aby je ze sobą porównać.

    • Pakiet AMG Night
    • Pakiet aerodynamiczny AMG
    • Pakiet AMG Night
    • Pakiet aerodynamiczny AMG

    Osiągi


    Tu każda droga prowadzi do maksymalnych osiągów.

    Osiągi


    Tu każda droga prowadzi do maksymalnych osiągów.

    • Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC

      W Mercedesie-AMG GLC Coupé odkryjesz niepowtarzalne połączenie ogromnej zwinności z wyjątkową praktycznością. To połączenie jest możliwe dzięki sportowemu zawieszeniu AMG RIDE CONTROL+ oraz adaptacyjnemu systemowi amortyzacji ADS PLUS, który jest dostosowany do potrzeb AMG.

      Mechanizm napędowy w przestrzeni technicznej Mercedesa-AMG GLC Coupé.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik V6 biturbo w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

      GLC Coupé Mercedes-AMG zawdzięcza osiągi typowe dla AMG udoskonalonemu przez Mercedes-AMG 3,0-litrowemu silnikowi V6 biturbo oraz ukierunkowanemu na osiągi napędowi na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC z typowym dla AMG rozdziałem siły napędowej.

      AMG Performance 4MATIC

      Zdjęcie przedstawia AMG Performance 4MATIC w przestrzeni technicznej.

      Ukierunkowany na osiągi napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC zapewnia typowy dla AMG rozdział siły napędowej wynoszący 31% na oś przednią i 69% na oś tylną. Dzięki temu uzyskiwane są typowe dla AMG osiągi, czyli imponujące przyspieszenie, większa dynamika jazdy oraz duża dynamika poprzeczna.

      AMG RIDE CONTROL+

      Zdjęcie przedstawia panel dotykowy w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

      AMG RIDE CONTROL+ łączy zalety kilku zawieszeń w jednym i zapewnia doskonałe osiągi w każdej sytuacji podczas jazdy. To wyjątkowo sportowe, wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne zapewnia bardzo duże zróżnicowanie między komfortowym a sportowym ustawieniem oraz dostosowuje się do aktualnego obciążenia.

    • Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+

      Jako najmocniejszy w swojej klasie 4-litrowy silnik V8 biturbo AMG zachwyca imponującą mocą 510 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>. Niezwykła siła, która jest umiejętnie poskramiana przez wysokowydajny układ wydechowy AMG.

      Model S, dysponując większą o 34 KM mocą oraz wyższym o 50 Nm momentem obrotowym niż Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+, gwarantuje niezwykłą wydajność i osiągi. Sportowa 9-stopniowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT, sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL+ i elektronicznie sterowany samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG współdziałają perfekcyjnie. Wrażenia z jazdy można indywidualizować za pomocą przełącznika AMG DYNAMIC SELECT oraz pięciu charakterystycznych programów jazdy.

      Zdjęcie przedstawia zespół napędowy Mercedesa-AMG GLC 63 4MATIC+ Coupé.

      4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

      Dzięki 4,0-litrowemu silnikowi AMG V8 biturbo o mocy 476 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> i maksymalnemu momentowi obrotowemu wynoszącemu 650 Nm, GLC Coupé Mercedes-AMG uzyskuje bez trudu osiągi godne toru wyścigowego. Jednocześnie pozostaje zachowana praktyczność, ponieważ sportowe zawieszenie AMG można dostosowywać do różnych sytuacji podczas jazdy.

      9-stopniowa skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT MCT

      Zdjęcie przedstawia skrzynię biegów AMG SPEEDSHIFT MCT 9G w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

      Dzięki skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT MCT fani sportów motorowych wyjdą całkowicie na swoje. Wspomaga ona szczególnie dynamiczną jazdę, umożliwiając w zależności od trybu jazdy sportowo-szybkie i prawie niewyczuwalne zmiany biegów. Dzięki dziewięciu biegom silnik znajduje się prawie zawsze w optymalnym zakresie prędkości obrotowej i zapewnia w ten sposób doskonałe połączenie wydajności, dynamiki i bezpieczeństwa.

      Układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi

      Zdjęcie przedstawia widok szczegółowy opony w Mercedesie-AMG GLC Coupé.

      Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z zespolonymi tarczami hamulcowymi pasuje idealnie do mocy napędowej Mercedesa-AMG GLC 63 S 4MATIC+. Zapewnia on precyzyjne hamowanie i pozostaje wytrzymały nawet przy dużym obciążeniu. Większe tarcze hamulcowe są wentylowane i perforowane. Ponadto czerwone zaciski hamulcowe z napisem „AMG“ podkreślają również optycznie wydajność układu hamulcowego.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC
    Średnie zużycie paliwa: 10,7-10,1 l/100 km, średnia emisja CO2: 244-230 g/km

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 12,9-12,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 293-283 g/km

    Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km, średnia emisja CO2: 293-289 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>