GLC z Driving Performance.

Autentyczna dynamika jazdy dzięki typowym genom AMG.

GLC z Driving Performance.

Autentyczna dynamika jazdy dzięki typowym genom AMG.

  • Filozofia

    Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik AMG V6 biturbo w modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

    Emocje jazdy AMG: trzymać tempo. Krótkie hamowania. Pełne przyspieszanie.

    Zdjęcie przedstawia podwozie samochodu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC z 3,0-litrowym silnikiem V6 biturbo i zawieszeniem sportowym AMG.

    AMG Performance. Fascynacja w czystej postaci.

    AMG Performance. Fascynacja w czystej postaci.

    Marka Mercedes-AMG nie tylko konstruuje samochody wyczynowe i auta sportowe; Mercedes-AMG to również obietnica: obietnica, że idziemy zawsze o krok dalej, realizując możliwe technicznie rozwiązania w niezrównany sposób. Tak powstają niezwykłe samochody dla niezwykłych ludzi.

    Powstaje przy tym coś zupełnie nowego. SUV z nieodpartym charakterem sportowego auta. Witamy w rodzinie, Mercedes-AMG GLC 43.

  • Nadwozie

    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w ujęciu z lewej strony.

    Sportowy, wyrazisty, niezależny: design modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w ujęciu z tyłu i z boku z lewej strony.

    Specyficzny tylny zderzak AMG posiada listwę ozdobną w kolorze srebrnego chromu.

    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w ujęciu z przodu.

    Osłona chłodnicy o strukturze diamentowej z chromowanymi pinami i napisem AMG.

    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w ujęciu z tyłu.

    Charakterystyczne akcenty: chromowane nakładki końcówek rur wydechowych w optyce 4-strumieniowej.

    Zdjęcie przedstawia bok modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w ujęciu z lewej strony.

    Dynamika i osiągi od sylwetki po każdy detal AMG.

    Unikalne dzieło designerskie. Sportowiec.

    Unikalne dzieło designerskie. Sportowiec.

    Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC jeszcze silniej podkreśla sportową estetykę GLC. Począwszy od pokrytych srebrnym chromowaniem skrzeli we wlotach powietrza przedniego spejlera AMG po dwie podwójne chromowane nakładki na końcówkach rur wydechowych: każdy detal emanuje sportowym charakterem.

    Oryginalny design modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC zyskuje na atrakcyjności dzięki elementom w kolorze srebrnego chromu lub w błyszczącej czerni. Osłonę chłodnicy o strukturze diamentowej z chromowanymi pinami zdobi listwa w kolorze czarnym błyszczącym z nakładką w błyszczącym chromowaniu i z napisem „AMG”. Splitter przedni ze srebrnym chromowaniem zapewnia optymalny dopływ powietrza do modułów chłodzących. Charakterystyczny dla AMG spojler tylny zdobi listwa pokryta srebrnym chromowaniem.

  • Wnętrze

    Siła. Przestronność.

    Siła. Przestronność.

    Sportowiec wyczynowy jest niczym bez swojego materiału. Dlatego kierowca samochodu Mercedes­AMG GLC 43 może oczekiwać wszystkiego od jego kokpitu: obróbki wysokiej jakości, doskonałej stylistyki i perfekcyjnej obsługi. Dostępna opcjonalnie kierownica AMG Performance, wykończona skórą Nappa/mikrofazą DINAMICA zapewnia przykładowo doskonałą poręczność, również w przypadku wykonywania sportowych manewrów podczas jazdy. Zestaw wskaźników AMG zapewnia zawsze pełny dostęp do cennych informacji o jeździe. Możliwe, że nie będziesz mieć ochoty wysiadać.

  • Technika

    Typ zwycięzcy.

    Zdjęcie przedstawia podwozie modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC z blokiem silnika w warunkach studyjnych.

    Optymalna trakcja i fascynująca dynamika: AMG Performance 4MATIC.

    Zdjęcie przedstawia zawieszenie pneumatyczne AIR BODY CONTROL modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC w warunkach studyjnych.

    Sportowe zawieszenie AMG na bazie AIR BODY CONTROL z adaptacyjną regulacją amortyzacji.

    Typ zwycięzcy.

    3,0-litrowy silnik V6 bi-turbo napędzający GLC 43 4MATIC jest montowany w wielu wyczynowych autach AMG. Sprint z postoju do prędkości 100 km/h zajmuje GLC 43 4MATIC 4,9 sekundy. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Ponadto 3,0-litrowy silnik V6 bi-turbo AMG odznacza się wysoką mocą przy niskich wartościach zużycia paliwa i emisji spalin.

    Obie turbosprężarki umieszczono blisko silnika, dzięki czemu reagują bardzo dynamicznie. Wysoka moc 270 kW (367 KM)<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> wynika między innymi ze zwiększenia ciśnienia doładowania do 1,1 bara. Wraz z momentem obrotowym 520 Nm [1], dostępnym w przedziale od 2500 do 4500 obr/min, zapewnia to silnikowi wysoką dynamikę i żwawość.

    Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC o skróconych czasach przełączania oraz preferujący oś tylną napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC są podstawą niezwykle dynamicznych wrażeń podczas jazdy drogowej.