GLC z Driving Performance.

Niepowtarzalna dynamika dzięki typowym genom AMG: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

GLC z Driving Performance.

Niepowtarzalna dynamika dzięki typowym genom AMG: Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Filozofia

    Zdjęcie przedstawia bok samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z ukośnej perspektywy

    AMG Performance. Fascynacja w czystej postaci.

    AMG Performance. Fascynacja w czystej postaci.

    Mercedes­-AMG to nie tylko producent wyczynowych samochodów. AMG to obietnica. Obietnica pójścia zawsze o krok dalej. Oczekiwać wiele i dać wszystko. W ten sposób tworzymy niezwykłe samochody dla niezwykłych ludzi.

    Powstaje przy tym coś zupełnie nowego. SUV z nieodpartym charakterem sportowego auta. Witamy w rodzinie, Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

  • Nadwozie

    Zdjęcie przedstawia przód samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z bocznej perspektywy z lewej strony

    Sportowy, wyrazisty, niezależny: design modelu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z bocznej perspektywy z lewej strony

    Specyficzny tylny zderzak AMG posiada listwę ozdobną w kolorze srebrnego chromu.

    Zdjęcie przedstawia przód samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Osłona chłodnicy o strukturze diamentowej z chromowanymi pinami i napisem AMG.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Charakterystyczne akcenty: chromowane nakładki końcówek rur wydechowych.

    Zdjęcie przedstawia bok samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z lewej strony.

    Dynamika i osiągi od sylwetki po każdy detal AMG.

    Wyjątek. Sportowiec.

    Wyjątek. Sportowiec.

    W samochodzie Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC jest jeszcze bardziej podkreślony sportowy charakter modelu GLC. Począwszy od wlotów powietrza (skrzeli) w kolorze srebrnego chromu w przednim zderzaku AMG, aż po dwie chromowane nakładki końcówek rur wydechowych w optyce 4-strumieniowej: każdy szczegół jest imponujący.

    Charakterystyczna stylistyka samochodu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC zostaje wzmocniona kolorem srebrnego chromu i błyszczącej czerni. Osłona chłodnicy o strukturze diamentowej posiada chromowane piny i listwę w kolorze błyszczącej czerni z chromowaną nakładką i napisem AMG. Przedni splitter w optyce srebrnego chromu zapewnia optymalny wpływ powietrza do modułów chłodzenia. Specyficzny tylny zderzak AMG posiada listwę ozdobną w kolorze srebrnego chromu.

  • Wnętrze

    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV
    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV
    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV
    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Siła. Przestronność.

    Siła. Przestronność.

    Kierowca samochodu Mercedes­-AMG GLC 43 4MATIC ma prawo oczekiwać od kokpitu swojego auta wszystkiego co najlepsze: wysokiej jakości wykonania, doskonałej stylistyki i perfekcyjnej obsługi. Dostępna opcjonalnie kierownica AMG Performance, wykończona skórą nappa/mikrofazą DINAMICA zapewnia doskonałą poręczność, również w przypadku wykonywania sportowych manewrów podczas jazdy. Zestaw wskaźników AMG zapewnia zawsze pełny dostęp do cennych informacji o jeździe. Możliwe, że nie będziesz mieć ochoty wysiadać.

  • Technika

    Typ zwycięzcy.

    Zdjęcie przedstawia podwozie samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z 3,0-litrowym silnikiem V6 bi-turbo i zawieszeniem sportowym AMG

    Optymalna trakcja i fascynująca dynamika: AMG Performance 4MATIC.

    Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik AMG V6 bi-turbo samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Emocje jazdy AMG: trzymać tempo. Krótkie hamowania. Pełne przyspieszanie.

    Zdjęcie przedstawia AMG RIDE CONTROL+ samochodu Mercedes-AMG GLC SUV w oświetleniu studyjnym

    AMG RIDE CONTROL+ z adaptacyjną regulacją amortyzacji.

    Typ zwycięzcy.

    3,0-litrowy silnik V6 bi-turbo samochodu Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC jest stosowany w wielu pojazdach wyczynowych AMG. Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC przyspiesza do „setki” w 4,9 sekundy, prędkość zostaje ograniczona elektronicznie przy wartości 250 km/h. 3,0-litrowy silnik AMG V6 biturbo cechuje się ponadto dużą mocą przy niskich wartościach zużycia i emisji.
    Obie turbosprężarki są zamontowane blisko silnika i reagują bardzo spontanicznie. Wyciśnięcie z silnika dużej mocy, czyli 270 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> , jest możliwe między innymi dzięki zwiększeniu ciśnienia doładowania do 1,1 bara. Wraz z 520 niutonometrami momentu obrotowego, które są dostępne od 2500 do 4500/min, silnik rozwija dużą dynamikę i wysoki moment obrotowy.

    Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC ze skróconymi czasami przełączania oraz napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC z rozdziałem momentu obrotowego faworyzującym tylne koła zapewniają większą zwinność pojazdu podczas jazdy on-road. Doznania dynamicznej jazdy potęguje zupełnie nowa oś przednia, usztywniona elastokinematyka oraz precyzyjny, sportowy parametryczny układ kierowniczy AMG.