Wyczynowy sportowiec w masce SUV-a.

Jeszcze mocniejszy: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

Wyczynowy sportowiec w masce SUV-a.

Jeszcze mocniejszy: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

  • Filozofia

    Zdjęcie przedstawia bok samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Wyczynowy SUV z kwalifikacjami V8.

    Wyczynowy SUV z kwalifikacjami V8.

    Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i obdarzony jeszcze większym temperamentem model S posiadają po raz pierwszy mocny, 8-cylindrowy silnik bi-turbo w segmencie SUV klasy średniej. Tym samym Mercedes-AMG ustanawia kolejny kamień milowy w kategorii wyczynowych SUV-ów.

    Połączenie w SUV-ie wybitnie sportowych walorów i dynamiki z ekstremalną statecznością nie jest łatwym zadaniem. W projekt tego niezwykłego samochodu ekipa Mercedes-AMG włożyła dużo serca i wieloletnie doświadczenia w tym segmencie. Powstał SUV, który prowadzi się z maksymalną precyzją i dynamiką, zapraszający również w razie potrzeby na kilka szybkich okrążeń toru.

  • Nadwozie

    Zdjęcie przedstawia przód samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Ekspresyjny przód pojazdu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ z osłoną chłodnicy Panamericana.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Muskularny tył z krawędzią obrysową na dachu.

    Zdjęcie przedstawia bok samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Imponujący wygląd z dużymi obręczami ze stopu metali lekkich.

    Zdjęcie przedstawia przód samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z bocznej perspektywy

    Imponujący szeroki zderzak przedni.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z bocznej perspektywy

    Sylwetka podkreśla fascynującą dynamikę.

    Siła wyrazu. Mocny.

    Siła wyrazu. Mocny.

    Ekspresyjna stylistyka przodu nadwozia: GLC 63 4MATIC+ jako pierwszy SUV Mercedes-AMG Performance posiada specyficzną dla AMG osłonę chłodnicy. Taki design stanowi deklarację konsekwentnego ukierunkowania na dynamiczne osiągi nowego, wyczynowego SUV-a. Kolejnym dobitnym sygnałem wielkiej mocy nowych modeli jest szeroki przedni zderzak z dużym splitterem. Mocny wizerunek akcentują poszerzone łuki przednich i tylnych nadkoli.

    Szerokie nakładki na progi boczne obniżają optycznie nadwozie SUV-a i rozciągają całą linię. Wariant S w charakterystyczny sposób wyróżniają wkładki w kolorze matowego srebra irydu. W muskularnym wyglądzie tyłu dominuje szeroki zderzak i czarny, karbowany dyfuzor. Element ozdobny na podstawie dyfuzora w wariancie S jest w kolorze matowego srebra irydu. Układ wydechowy kończy się dwiema chromowanymi na wysoki połysk, podwójnymi prostokątnymi nakładkami rur.

    Model specjalny Edition 1.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z bocznej perspektywy w wersji Edition 1

    Model specjalny Edition 1.

    Ekskluzywna kombinacja detali wyposażenia i wykończenia wysuwa model specjalny Edition 1 na czoło floty GLC. Pakiet Night głęboko błyszczącą czernią wzmacnia inspirowany wyścigami samochodowymi wygląd Edition 1. Sportowe paski zdobiące boki nadwozia w zależności od koloru lakieru i wariantu modelowego są żółte lub grafitowo-szare, matowe. Matowo czarne kute obręcze kół o średnicy 53,3 cm (21 cali) ze skrzyżowanymi ramionami i lakierowanymi na żółto lub nabłyszczanymi krawędziami. Również pakiet aerodynamiczny czerpie inspiracje bezpośrednio ze sportu motorowego.

  • Wnętrze

    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Fotele AMG zapewniające optymalną stabilność siedzenia.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC SUV z oświetleniem Ambiente

    Oświetlenie Ambiente zapewniające wyjątkowy nastrój.

    Zdjęcie przedstawia zintegrowaną tablicę wskaźników samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Atmosfera rajdów: zestaw wskaźników w optyce karbonu.

    Zdjęcie przedstawia listwę progową samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    AMG w każdym szczególe: listwy progowe.

    Sport wyścigowy. Klimat.

    Sport wyścigowy. Klimat.

    Wnętrze podkreśla aspiracje nowych modeli Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ do roli lidera w zakresie dynamiki jazdy. W wersji seryjnej kierowcę i pasażera obejmują fotele AMG z tapicerką łączącą sztuczną skórę ARTICO z mikrofazą DINAMICA. Tablica rozdzielcza jest również obita sztuczną skórą ARTICO, czarną z kontrastowymi szwami ozdobnymi. Wysoką jakość wykończenia podkreślają aluminiowe elementy ozdobne.

    Model S zyskuje jeszcze bardziej obszerny pakiet wyposażenia, w tym m.in. kierownicę Performance wykończoną czarną skórą nappa/mikrofazą DINAMICA z oznaczeniem godziny 12 i kontrastowym kryształowo szarym szwem, logo AMG na przednich zagłówkach w połączeniu z wyposażeniem skórzanym i zestawem wskaźników AMG z czerwonymi aplikacjami.

    Model specjalny Edition 1.

    Zdjęcie przedstawia kokpit samochodu Mercedes-AMG GLC SUV

    Konsekwentnie sportowy: kokpit modelu Edition 1.

    Model specjalny Edition 1.

    Klimat wyścigów samochodowych, jakim emanuje ekskluzywne nadwozie, płynnie przechodzi na wnętrze Edition 1. Żółte akcenty podejmują kontrastowe szwy specyficznego, rombowego stebnowania tapicerki z czarnej skóry nappa na fotelach AMG. Identyczne połączenie czerni skóry nappa z żółtymi szwami ozdobnymi zastosowano na środkowych panelach drzwi, podłokietnikach i konsoli środkowej. Kolejne żółte akcenty zdobią zestaw wskaźników, spłaszczoną u dołu kierownicę AMG Performance obłożoną mikrofazą DINAMICA z oznaczeniem godziny 12, jak również dywaniki. Wystrój uzupełniają elementy ozdobne AMG z matowego włókna węglowego/jasnego aluminium polerowanego wzdłużnie. Ekskluzywnym elementem, dostępnym w Edition 1, są fotele AMG Performance ze wzorem rombowym i kontrastowymi, żółtymi szwami ozdobnymi (w modelu S w Edition 1 z żółtymi sportowymi pasami na nadwoziu w standardzie).

  • Technika

    Jedź. Wrażenia.

    Zdjęcie przedstawia silnik samochodu Mercedes-AMG GLC SUV
    Zdjęcie przedstawia zespół napędowy samochodu Mercedes-AMG GLC SUV
    Zdjęcie przedstawia wskazania programu RACE w ramach układu AMG DYNAMIC SELECT na wyświetlaczu systemu multimedialnego w samochodzie Mercedes-AMG GLC SUV

    Czysta dynamika jazdy: AMG DYNAMIC SELECT trybie Race.

    Jedź. Wrażenia.

    W segmencie mid-size po raz pierwszy dostępny jest SUV z potężnym, ośmiocylindrowym silnikiem bi-turbo, oferowanym w dwóch klasach mocy. Podstawę tworzy 4,0-litrowy silnik AMG V8 o mocy 350 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> (476 KM) lub 375 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> (510 KM) w modelu S. Wyczynowe SUV-y posiadają pneumatyczne zawieszenie z adaptacyjną regulacją amortyzacji, napęd na cztery koła AMG Performance 4MATIC+ z całkowicie płynnym podziałem momentu między osie, samoblokującym mechanizmem różnicowym osi tylnej oraz wysokowydajnym układem hamulcowym. Wyjątkowe wrażenia podczas jazdy zapewnia AMG DYNAMIC SELECT: dostępne są cztery programy jazdy: od komfortowo-efektywnego aż po ekstremalnie sportowy. Łatwo zgadnąć, które ustawienie da miejsce na podium.

    Parametry dostosowane do torów wyścigowych gwarantuje program „RACE“ (tylko w modelu S Mercedes-AMG). Ustawienia dają imponujące osiągi i wyczerpują sportowe możliwości samochodu pod względem szybkości reakcji, prędkości obrotowej silnika i czasów zmiany przełożeń.