Wyczynowy sportowiec w masce SUV-a.

Jeszcze mocniejszy: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

Wyczynowy sportowiec w masce SUV-a.

Jeszcze mocniejszy: Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

  • Filozofia

    Zdjęcie przedstawia bok i przód samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Wyczynowy SUV z kwalifikacjami V8.

    Wyczynowy SUV z kwalifikacjami V8.

    Nowy samochód Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i obdarzony jeszcze większym temperamentem model S udostępniają po raz pierwszy mocny, 8-cylindrowy silnik biturbo w segmencie SUV klasy średniej. Tym samym Mercedes-AMG ustanawia kolejny kamień milowy w kategorii wyczynowych SUV-ów.

    Połączenie w SUV-ie wybitnie sportowych walorów i dynamiki z ekstremalną statecznością nie jest łatwym zadaniem. W projekt tego niezwykłego samochodu ekipa Mercedes-AMG włożyła dużo serca i wieloletnie doświadczenia w tym segmencie. Powstał SUV, który prowadzi się z maksymalną precyzją i dynamiką, zapraszający również w razie potrzeby na kilka szybkich okrążeń toru.

  • Nadwozie

    Zdjęcie przedstawia przód samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Ekspresyjny przód z osłoną chłodnicy Panamericana.

    Zdjęcie przedstawia tył samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Muskularny tył z krawędzią obrysową na dachu.

    Zdjęcie przedstawia bok samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Imponujący wygląd z dużymi obręczami ze stopu metali lekkich.

    Zdjęcie przedstawia bok i przód samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Imponujący szeroki zderzak przedni.

    Zdjęcie przedstawia bok i tył samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Sylwetka podkreśla fascynującą dynamikę.

    Siła wyrazu. Mocny.

    Siła wyrazu. Mocny.

    Ekspresyjny design przedniej partii rzuca się w oczy: Nowy GLC 63 4MATIC+ jest pierwszym samochodem wyczynowym Mercedes-AMG z osłoną chłodnicy Panamericana. Taki design stanowi deklarację konsekwentnego ukierunkowania na dynamiczne osiągi nowego, wyczynowego SUV-a. Kolejnym dobitnym sygnałem wielkiej mocy nowych modeli jest szeroki przedni fartuch z designem jet-wing i dużym splitterem. Mocny wizerunek akcentują poszerzone łuki przednich i tylnych nadkoli.

    Nowe nakładki na progi boczne obniżają optycznie nadwozie SUV-a i rozciągają całą linię. Wariant S w charakterystyczny sposób wyróżniają wkładki w kolorze matowego srebra irydu. W muskularnym wyglądzie tyłu dominuje szeroki fartuch i czarny, karbowany dyfuzor. Element ozdobny na podstawie dyfuzora w wariancie S jest w kolorze matowego srebra irydu. Układ wydechowy kończy się dwiema chromowanymi na wysoki połysk, podwójnymi prostokątnymi nakładkami rur.

    Model specjalny Edition 1.

    Model specjalny Edition 1.

    Ekskluzywna kombinacja detali wyposażenia i wykończenia wysuwa model specjalny Edition 1 na czoło floty GLC. Pakiet Night głęboko błyszczącą czernią wzmacnia inspirowany wyścigami samochodowymi wygląd Edition 1. Sportowe paski zdobiące boki nadwozia w zależności od koloru lakieru i wariantu modelowego są żółte lub grafitowo-szare, matowe. Matowoczarne, kute obręcze kół 21’’ ze skrzyżowanymi ramionami są zaakcentowane żółtymi lub nabłyszczanymi obrzeżami. Również pakiet aerodynamiczny czerpie inspiracje bezpośrednio ze sportu motorowego.

  • Wnętrze

    Zdjęcie przedstawia kokpit modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Konsekwentnie sportowy: kokpit.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Fotele sportowe zapewniające optymalne podparcie.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ z oświetleniem Ambiente.

    Oświetlenie Ambiente zapewniające wyjątkowy nastrój.

    Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Atmosfera rajdów: zestaw wskaźników w optyce karbonu.

    Zdjęcie przedstawia listwę progową samochodu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    AMG w każdym szczególe: listwy progowe.

    Sport wyścigowy. Klimat.

    Sport wyścigowy. Klimat.

    Wnętrze podkreśla, że wiodące aspiracje nowych modeli Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+ i Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+ to osiągi i dynamika. W wersji seryjnej kierowcę i pasażera obejmują sportowe fotele z tapicerką łączącą sztuczną skórę ARTICO z mikrofazą DINAMICA. Tablica rozdzielcza jest również obita sztuczną skórą ARTICO, czarną z kontrastowymi szwami ozdobnymi. Wysoką jakość wykończenia podkreślają aluminiowe elementy ozdobne.

    W wariancie S pakiet wyposażenia jest jeszcze bogatszy. Obejmuje on na przykład kierownicę AMG Performance, wykończoną czarną skórą Nappa/mikrofazą DINAMICA, znaki AMG na przednich zagłówkach w połączeniu ze skórzaną tapicerką i zestaw wskaźników AMG z czerwonymi aplikacjami.

    Model specjalny Edition 1.

    Model specjalny Edition 1.

    Klimat wyścigów samochodowych, jakim emanuje ekskluzywne nadwozie, płynnie przechodzi na wnętrze Edition 1. Żółte akcenty podejmują kontrastowe szwy specyficznego, rombowego stebnowania tapicerki z czarnej skóry nappa na sportowych fotelach. Identyczne połączenie czerni skóry nappa z żółtymi szwami ozdobnymi zastosowano na środkowych panelach drzwi, podłokietnikach i konsoli środkowej. Kolejne żółte akcenty zdobią zestaw wskaźników, spłaszczoną u dołu kierownicę AMG Performance obłożoną mikrofazą DINAMICA z oznaczeniem godziny 12, jak również dywaniki. Wystrój uzupełniają elementy ozdobne AMG z matowego włókna węglowego/jasnego aluminium polerowanego wzdłużnie. Ekskluzywnym elementem, dostępnym w Edition 1 są fotele AMG Performance ze wzorem rombowym i kontrastowymi, żółtymi szwami ozdobnymi (w modelu S z odpowiednią linią wyposażenia wnętrza są seryjne).

  • Technika

    Jedź. Wrażenia.

    Zdjęcie przedstawia plakietkę V8-Biturbo w modelu Mercedes-AMG GLC 63 4MATIC+.

    Objawia wewnętrzne wartości: plakietka V8-Biturbo.

    Zdjęcie przedstawia wskazania programu RACE w ramach AMG DYNAMIC SELECT na wyświetlaczu systemu multimedialnego w modelu Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC+.

    Dynamika w czystej postaci: AMG DYNAMIC SELECT w trybie Race.

    Jedź. Wrażenia.

    W segmencie mid-size po raz pierwszy dostępny jest SUV z potężnym, ośmiocylindrowym silnikiem biturbo, oferowanym w dwóch klasach mocy. Jest to 4,0-litrowy silnik AMG V8, generujący 350 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>(476 KM) lub 375 kW<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> (510 KM) w wariancie S. Wyczynowe SUV-y posiadają pneumatyczne zawieszenie z adaptacyjną regulacją amortyzacji, napęd na cztery koła AMG Performance 4MATIC+ z całkowicie płynnym podziałem momentu między osie, samoblokującym mechanizmem różnicowym osi tylnej oraz wysokowydajnym układem hamulcowym. Wyjątkowe wrażenia podczas jazdy zapewnia AMG DYNAMIC SELECT: Dostępne są cztery programy jazdy: od komfortowo-efektywnego aż po ekstremalnie sportowy. Łatwo zgadnąć, które ustawienie da miejsce na podium.

    Parametry dostosowane do torów wyścigowych gwarantuje program „RACE“ (tylko w modelu S Mercedes-AMG). Ustawienia dają imponujące osiągi i wyczerpują sportowe możliwości samochodu pod względem szybkości reakcji, prędkości obrotowej silnika i czasów zmiany przełożeń.