• Stylistyka

    Przystań pilotów.

    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.
    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ w ujęciu z boku.
    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Przystań pilotów.

    Wyszukane, doskonale przetworzone materiały. Futurystyczne elementy obsługowe. Wnętrze Kabrioletu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ to miejsce, do którego bardzo chętnie się wraca. Techniczną atrakcją jest tu kokpit szerokoekranowy ze zintegrowaną tablicą wskaźników i wyświetlaczem multimedialnym.

    Nadzwyczaj sportowa i poręczna jest 3-ramienna kierownica AMG Performance wykończona skórą nappa, wyposażona w manetki zmiany biegów umożliwiające manualne przełączanie biegów i sprzyjające sportowej jeździe. Imponujący wizerunek tworzy nowo zaprojektowany tył auta z dyfuzorem i charakterystycznymi dla AMG podwójnymi nakładkami na końcówkach rur wydechowych sportowego układu wydechowego AMG o zmiennych parametrach.

  • Technika

    Niebo i droga są tak blisko.

    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ w ujęciu z boku.

    Niebo i droga są tak blisko.

    Kto dotarł na sam szczyt, ten oczekuje niezwykłych chwil. Z Kabrioletem Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ można je przeżywać każdego dnia. Już jego charakterystyczna sylwetka z opadającą lekko ku tyłowi linią boczną zapowiada, że każda następna jazda będzie niezwykłym doznaniem.

    AMG DYNAMIC SELECT oraz cztery standardowe programy jazdy umożliwiają wybór intensywności wrażeń: od jazdy komfortowej, poprzez sportową czy bardzo sportową, po własny styl w programie „Individual”. Ekskluzywny program dodatkowy „RACE” – dostępny zarówno w Kabriolecie, jak i w Coupé – jeszcze intensyfikuje wyścigowe emocje poprzez odpowiednią regulację reagowania Kabrioletu, prędkości obrotowej i czasów przełączania biegów. Puls osiąga niespodziewane poziomy.

    Gotów do najwyższych osiągów: 4,0-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG w Kabriolecie Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ jest blisko spokrewniony z jednostką napędową supersportowca Mercedes-AMG GT R. Osiągając 450 kilowatów<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> (612 KM) i 900 niutonometrów<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>, stanowi on wzorce mocy i momentu obrotowego. W jednostce tej zastosowano sprawdzone doładowanie bi-turbo, w którym obydwie sprężarki nie zostały umieszczone na zewnątrz przy rzędach cylindrów, lecz pomiędzy cylindrami w układzie widlastym. Zastosowanie tego układu umożliwiło uzyskanie kompaktowej konstrukcji silnika oraz dynamicznych reakcji turbosprężarek. Opisywany silnik uchodzi za jeden z najekonomiczniejszych na świecie produkowanych seryjnie silników V8, między innymi dzięki układowi odłączania cylindrów.