• Stylistyka

    Spektakularny pokaz open air.

    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 65 Kabriolet w ujęciu z boku.
    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG S 65 Kabriolet w ujęciu z boku.

    Spektakularny pokaz open air.

    Design nigdy nie jest celem samym w sobie, ale zawsze perfekcyjną symbiozą formy i funkcjonalności. Dlatego w modelu Mercedes-AMG S 65 Kabriolet każdy detal uczyniliśmy bezkompromisowym świadectwem pasji do wysokich osiągów.

    Spojler przedni w kształcie przypominającym skrzydło odrzutowca, z dużymi wlotami powietrza, oraz nowa osłona chłodnicy Panamericana nadają autu jego charakterystyczne oblicze. Nawet błyszczące elementy chromowe na przodzie auta już od pierwszego spojrzenia sygnalizują, że zbliża się nieokiełznana moc o luksusowym designie.

  • Technika

    Zadomowiony w czołówce.

    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG S 65 w ujęciu z boku.

    Zadomowiony w czołówce.

    Ciepła letnia noc. Droga wijąca się na tle zapierającego dech w piersiach krajobrazu. Czyż jest piękniejsze miejsce do rozwijania swej mocy? Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h trwa zajmuje jedynie 4,1 sekundy.

    Konstruktorzy AMG wyposażyli ten wymarzony samochód we wszystko, co najlepsze w zakresie wydajności. Jego sercem jest 6,0-litrowy silnik V12 bi-turbo AMG o mocy 463 kilowatów<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> (630 KM), generujący 1000 niutonometrów<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> momentu obrotowego. Takie osiągi czynią Kabriolet Mercedes-AMG S 65 jednym z liderów tego segmentu samochodów. Spośród innych zalet tego 12-cylindrowego wyczynowca bi-turbo należy wymienić niewymuszone przyspieszanie we wszystkich zakresach prędkości oraz kulturę pracy silnika z wyrazistym, typowym dla AMG odgłosem jednostki V12. Krótko mówiąc: swobodne osiągi w wielkim stylu.

    Duże 20-calowe, wieloramienne kute obręcze kół AMG z błyszczącą powłoką ceramiczną bez trudu przenoszą niezwykłą dynamikę jazdy na asfalt – opcjonalnie wyposażone w wysokowydajny układ hamulcowy AMG z ceramicznymi kompozytowymi tarczami hamulcowymi.