„Grow up.“ – opowieść nowej generacji.

„Grow up” to motto nowej kampanii marketingowej linii samochodów kompaktowych Mercedes-Benz. Pięć spotów opowiada historie młodych ludzi i ich dorastania w nowoczesnym świecie, ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Jednym z bohaterów jest amerykański raper A$AP Rocky. Spoty w młodzieńczy i autentyczny sposób wyreżyserował nagradzany szwedzki reżyser Gustav Johansson, w naturalny sposób wprowadzając do nich samochody.

„Grow up.“ – opowieść nowej generacji.

„Grow up” to motto nowej kampanii marketingowej linii samochodów kompaktowych Mercedes-Benz. Pięć spotów opowiada historie młodych ludzi i ich dorastania w nowoczesnym świecie, ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Jednym z bohaterów jest amerykański raper A$AP Rocky. Spoty w młodzieńczy i autentyczny sposób wyreżyserował nagradzany szwedzki reżyser Gustav Johansson, w naturalny sposób wprowadzając do nich samochody.

Między beztroską wieku młodzieńczego a odpowiedzialnością dorosłości.

Między beztroską wieku młodzieńczego a odpowiedzialnością dorosłości.

Do końca roku opowiemy historie nowej generacji ‒ ponad setką sekwencji filmowych oraz ponad 90 obrazami lifestyle'owymi i produktowymi.

Ojciec i syn stoją przed pojazdem Sports Tourer Klasy B.
Przedni i boczny widok pojazdu GLA otoczonego przez trzy młode osoby.
Młoda kobieta siedzi na tylnym siedzeniu pojazdu GLA.

Kampania ta koncentruje się na ludziach, którzy znajdując się w konflikcie pomiędzy swobodą dorastania i trudami dorosłości, uosabiają charakter nowych aut kompaktowych. Jednym z bohaterów opowieści jest amerykański raper A$AP Rocky. Kampania wystartowała na początku marca 2017 r. W Internecie, na stronie www.mercedes-benz.com/growup odbiorcy znajdą nie tylko pogłębione informacje produktowe, ale również dodatkowy, dopasowany do poszczególnych rynków przekaz, dotyczący na przykład integracji modeli specjalnych „WhiteArt Edition”.

Więcej nowoczesności, progresywności i dynamiki.

Więcej nowoczesności, progresywności i dynamiki.

„Grow up. to o wiele więcej niż tylko kampania reklamująca samochody. To kolejny ruch całej marki ku nowoczesności, progresywności i dynamice w ogólnym wizerunku Mercedes-Benz”, mówi dr Jens Thiemer, Vice President Marketing Mercedes-Benz Cars, o celach kampanii. „W ramach Grow up na nowo interpretujemy tradycyjne wartości i postawy wobec Mercedes-Benz oraz prezentujemy ich dzisiejsze znaczenie dla generacji X i Y. We współpracy z naszą agencją Antoni uruchamiamy niekonwencjonalną kampanię Grow up, która dzięki spójnemu ukierunkowaniu na treści cyfrowe i swej mechanice przekazu na pierwszy rzut oka nie sprawia wrażenia reklamy.”

Młoda, pewna siebie generacja.

Młoda, pewna siebie generacja.

Centralnym elementem kampanii jest pięć filmów, które na stronie kampanii www.mercedes-benz.com/growup odpowiadają pięciu modelom samochodów kompaktowych. Spoty opowiadają historie młodych ludzi i ich dorastania w nowoczesnym świecie, ze wszystkimi jego blaskami i cieniami. Np. historia dwóch przyjaciółek, które po kłótni i wielomiesięcznym milczeniu uświadamiają sobie, jak cennym dobrem jest prawdziwa przyjaźń, która przetrwa nawet ciężkie czasy.

Dwie młode kobiety siedzą na dachu limuzyny Klasy A.

Filmy, których reżyserem jest nagradzany szwedzki twórca Gustav Johansson, zostały zainscenizowane młodzieńczo i autentycznie – bez sztucznego oświetlenia i teatralnych póz oraz z naturalnym włączeniem do historii samochodów. Kampania zaskakuje, przedstawiając świat i markę Mercedes-Benz w sposób zachwycający nowoczesną, pewną siebie generację młodych dorosłych.

Oblicza nowoczesnego luksusu.

Oblicza nowoczesnego luksusu.

Stosunek do życia nowej generacji młodych dorosłych przedstawiono na przykładzie amerykańskiego rapera A$AP Rocky. W filmie prezentującym CLA Coupé opowiedziano nieznaną dotąd historię o drodze tego muzyka i ikony mody z Harlemu na sceny całego świata. „Moje życie było ciągiem porażek. Chodzi o to, aby nie dać się pokonać i zawsze stawać na nogi”. ‒ mówi A$AP Rocky.

A$AP Rocky i młoda kobieta siedzą na tylnym siedzeniu pojazdu CLA Coupé.

“Trzeba wciąż na nowo definiować swoje życie, aż do osiągnięcia sukcesu.”

Życiowe motto A$AP Rocky.

Bohaterów innych filmów kreują: aktorka Lucy Walters, aktorka i producentka Julia Morrison, aktorka i reżyserka Anna Zahn, znany z serialu „House of Cards” aktor John Rue oraz fotografka Alice Moitié. Ta 25-letnia Francuzka była też odpowiedzialna za stronę wizualną filmów. Ze swym zamiłowaniem do nowej interpretacji estetyki vintage w pełni wpasowała się w przesłanie „Grow up”. Kampania rozpoczęła się na początku marca spotem telewizyjnym, który wzbudza zaciekawienie pięcioma wspomnianymi opowieściami, prezentując ich najlepsze fragmenty.


Ojciec i syn rozmawiają przed plażą.
Żądany film jest obecnie niedostępny. Ponów próbę nieco później.
Zobacz ponownie