Pod maską: dane techniczne Sprintera Tourer.

Wymiary i masy.

Długość pojazdu
Rodzaj dachu
Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
Napęd

Mocny i ekonomiczny napęd.

Cztery wersje silnikowe.

Kto chce odnosić sukcesy, ten potrzebuje mocnego napędu: 4-cylindrowy silnik wysokoprężny w trzech klasach mocy oraz silnik wysokoprężny V6 wzorcowo łączą w Sprinterze moc z ekonomicznością. Te sprawdzone jednostki napędowe zostały jeszcze dodatkowo zoptymalizowane pod względem zużycia paliwa, na przykład poprzez zmniejszenie tarć wewnętrznych. Wszystkie wersje silnikowe są dostępne zarówno z mechaniczną, jak i z automatyczną skrzynią biegów.

Spełnienie ambitnych norm emisji spalin Euro 6 i Euro VI umożliwia technologia selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Tą metodą redukuje się emisję tlenków azotu z silników wysokoprężnych ‒ spaliny są prowadzone przez katalizator, gdzie wodny roztwór mocznika AdBlue® przekształca tlenki azotu1 w azot i wodę.

1

Do tlenków azotu (NOx) zaliczamy tlenek azotu (NO) i dwutlenek azotu (NO2).

Wersje silnikowe Sprintera w skrócie:

  • 4-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny w trzech klasach mocy
  • Silnik wysokoprężny V61
1

Sprinter Tourer z homologacją osobową: zużycie paliwa w mieście/poza miastem/średnio: 9,4/7,5/8,2 l/100 km; emisja CO2 średnio: 214 g/km [*]. Podane wartości zużycia paliwa dotyczą tylko opcjonalnej automatycznej skrzyni biegów, bez napędu na wszystkie koła. Rzeczywiste wartości zużycia zależą między innymi od masy pojazdu i wybranego wyposażenia.

Silniki i zużycie paliwa.

Typ pojazdu
Napęd
Norma emisji spalin
[*] Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnych wartości emisji CO2 w nowych samochodach osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO2 i zużyciu energii elektrycznej w nowych samochodach osobowych”, dostępnym nieodpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w placówkach DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH (www.dat.de).

Lorem Ipsum