Pod maską: dane techniczne, wymiary i masy Sprintera Tourer.

Wymiary i masy.

Długość pojazdu
Rodzaj dachu
Dopuszczalna masa całkowita (DMC)
Napęd

Mocny i ekonomiczny napęd.

Cztery wersje silnikowe.

Kto chce odnosić sukcesy, ten potrzebuje mocnego napędu: 4-cylindrowy silnik wysokoprężny w trzech klasach mocy oraz silnik wysokoprężny V6 [Sprinter Tourer z homologacją osobową: zużycie paliwa średnio: 8,2 l/100 km; emisja CO2 średnio: 214 g/km. Podane wartości zużycia dotyczą wyłącznie opcjonalnej automatycznej skrzyni biegów bez napędu na wszystkie koła]* wzorcowo łączą w Sprinterze moc z ekonomicznością. Te sprawdzone jednostki napędowe zostały jeszcze dodatkowo zoptymalizowane pod względem zużycia paliwa, na przykład poprzez zmniejszenie tarć wewnętrznych. Wszystkie wersje silnikowe są dostępne zarówno z mechaniczną, jak i z automatyczną skrzynią biegów.

Spełnienie ambitnych norm emisji spalin Euro 6 i Euro VI umożliwia technologia selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Tą metodą redukuje się emisję tlenków azotu z silników wysokoprężnych ‒ spaliny są prowadzone przez katalizator, gdzie wodny roztwór mocznika AdBlue® przekształca tlenki azotu w azot i wodę.

Wersje silnikowe Sprintera w skrócie:

  • 4-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny w trzech klasach mocy
  • 6-cylindrowy widlasty silnik wysokoprężny V6
  • Dwa warianty napędu - na tył lub na wszystkie koła
  • Do wyboru ze skrzynią automatyczna lub manualną

Silniki i zużycie paliwa.

Typ pojazdu
Napęd
Norma emisji spalin
[*] Więcej informacji na temat oficjalnego zużycia paliwa i oficjalnych wartości emisji CO2 w nowych samochodach osobowych można znaleźć w „Przewodniku po zużyciu paliwa, emisjach CO2 i zużyciu energii elektrycznej w nowych samochodach osobowych”, dostępnym nieodpłatnie we wszystkich punktach sprzedaży oraz w placówkach DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH (www.dat.de).