The World of Driving Performance.

Nasze samochody sportowe i wyścigowe. Jedno DNA. Twój wybór.

Zużycie paliwa średnio: 17 - 6,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 397-162 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

Filozofia


Filozofia.

Witaj w świecie AMG.

Marzenia o wysokich osiągach – to wokół nich obraca się cała działalność Mercedes-AMG. Naszym celem jest ich spełnienie, naszym ideałem – ich przewyższenie. Dlatego chcemy iść zawsze o krok dalej.

Filozofia


Filozofia.

Witaj w świecie AMG.

Marzenia o wysokich osiągach – to wokół nich obraca się cała działalność Mercedes-AMG. Naszym celem jest ich spełnienie, naszym ideałem – ich przewyższenie. Dlatego chcemy iść zawsze o krok dalej.

  • Charakter

    Oprócz technologii jest jeszcze coś, co stanowi istotę samochodu AMG – charakter.

    Zdjęcie przedstawia dwa charakterystyczne pojazdy AMG Performance jadące z wysoką prędkością.

    Oprócz technologii jest jeszcze coś, co stanowi istotę samochodu AMG – charakter.

    Najwyższe osiągi nie są dziełem przypadku. Pojawiają się tam, gdzie sztuka inżynierska spotyka się z wyjątkową postawą – duchem AMG. Wierzymy, że aby osiągać nowe cele, należy nieustannie przekraczać granice – tworzą je przecież ludzie, więc także oni mogę je przełamać. Niczego nie przyjmujemy za pewnik. Taki charakter mają tworzone przez nas auta – i te wyczynowe, przeznaczone do startów w sporcie motorowym, i te na zwykłe drogi. Nazywamy to „Driving Performance”.

    Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 11,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 259 g/km [1]

  • Driving Performance

    Co jest istotą AMG w każdym z naszych samochodów?

    Zdjęcie przedstawia pojazd AMG GT z perspektywy ptaka w żółtym lakierowaniu.
    Zdjęcie przedstawia AMG GT od dołu w żółtym lakierowaniu.

    Co jest istotą AMG w każdym z naszych samochodów?

    Dążenie do przekraczania granic i osiągania nowych celów to podstawa naszej ogólnej koncepcji rozwoju. Naszą pracę rozpoczynamy od planowania architektury nowego modelu Mercedes-Benz. W ten sposób tworzymy bazę do realizacji najambitniejszych rozwiązań. To wyjątkowe postępowanie na rynku samochodów wyczynowych. Każdy Mercedes-AMG jest w całości projektowany i konstruowany w niemieckim Affalterbach. Perfekcyjna harmonizacja wszystkich komponentów i ich doskonałe współdziałanie dają w rezultacie pojazd, który zapewnia radość z jazdy nie tylko na drodze, lecz także na torze wyścigowym.

    Zdjęcie przedstawia różne elementy pojazdu w wirtualnym pomieszczeniu technologicznym.

    Przemyślane technologie zapewniają nizapomniane wrażenia z jazdy. Rozwojem nowych produktów zajmuje się ponad 800 pracowników. Ich kompetencje umożliwiają doskonałe osiągi. Opierając się na silnych stronach naszego zespołu, tworzymy pojazdy o niezwykłym charakterze. Charakterze AMG.

    Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 11,4l/100 km | emisja CO2 średnio: 259 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

     

  • Napęd

    Zdjęcie przedstawia zbliżenie 2-litrowego, 4-cylindrowego silnika AMG Performance.

    „Moc to tylko początek. Sztuka polega na tym, by przenieść ją na drogę”.

    Christian Enderle, Szef działu rozwoju silników i układów napędowych.

    Sercem systemu napędowego AMG jest silnik. Jednak dopiero precyzyjne współdziałanie sprzęgła, skrzyni biegów, wału napędowego i mechanizmu różnicowego – a więc całego układu napędowego – przenosi siłę napędową z silnika na koła. Siedząc w aucie Mercedes-AMG, poczujesz, czym jest przyspieszenie – poczujesz bezpośrednio, mocno i imponująco. To zasługa wyjątkowych napędów wyczynowych AMG. Charakteryzują się one wysoką dynamiką połączoną z najwyższą mocą i maksymalną wydajnością.

  • Dynamiczne prowadzenie

    Po drogach można po prostu jeździć albo cieszyć się na nich osiągami samochodu.

    Zdjęcie ilustruje przykładowo dynamikę jazdy samochodów Mercedes-AMG Performance.

    Po drogach można po prostu jeździć albo cieszyć się na nich osiągami samochodu.

    Zazwyczaj drogi prowadzą ludzi z punktu A do punktu B. Dla miłośników wysokich osiągów są one czymś więcej. Oni każdy zakręt traktują jak zaproszenie.

    Jeżdżą aktywnie i świadomie. Uwielbiają rozwijać moc swojego auta na asfalcie oraz precyzyjnie nią sterować. Dynamikę jazdy traktują jako wyraz swojej osobowości.

    Rozwinąć pasję, opanować moc – według tej zasady Mercedes-AMG przekształca siłę napędową w dynamikę jazdy. W tym celu doskonale zestrojono wszystkie układy jezdne.

     

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG CLA Shooting Brake.

    Innowacyjna technologia AMG równoważy przy tym dynamikę i kontrolę – są to przykładowo skonstruowane przez nas układy napędu na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC i 4MATIC+, inteligentne sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL, sportowy parametryczny układ kierowniczy ze zmiennym przełożeniem, wysokowydajny układ hamulcowy AMG oraz zoptymalizowana aerodynamika.

    Szerokie spektrum rozwiązań technicznych AMG służy jednemu celowi: poczuciu, że panujemy nad każdym centymetrem drogi, a nie ona nad nami.

    Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 11,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 259 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake: zużycie paliwa średnio: 7,3-6,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 171-162 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

  • Brzmienie

    Zdjęcie przedstawia maski silnika trzech pojazdów AMG po boku, w przekroju.
    Żądany film jest obecnie niedostępny. Ponów próbę nieco później.
    Zobacz ponownie

    „Przepona staje się błoną bębenkową. Możesz to usłyszeć całym swoim ciałem.“

    Ralph Illenberger, kierownik działu opracowywania dźwięku.

    Czy można usłyszeć adrenalinę? Odpowiedź brzmi: tak! Kto jeździ Mercedesem-AMG, ten z pewnością ją słyszy. To jasne już w momencie, gdy uruchamia silnik. Nasycony, donośny grzmot układu wydechowego jest charakterystyczną cechą każdego auta Mercedes-AMG, a jednocześnie każdy model uzupełnia go własnymi akcentami dźwiękowymi.

    Podczas jazdy rozwija się pełne brzmienie, różne w zależności od programów jazdy dostępnych w poszczególnych modelach. Każdej sytuacji dynamicznej towarzyszy odpowiedni odgłos. Unikalna symfonia dla entuzjastów wysokich osiągów.

  • Design

    Forma podąża za prędkością.

    Zdjęcie przedstawia imponującą, przednią część pojazdu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé w kolorze biały diamentowy designo.
    Zdjęcie przedstawia fascynujący model Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ na tle wieżowców metropolii.
    Zdjęcie przedstawia charakterystyczny design samochodu SL Roadster jadącego z wysoką prędkością nadmorską drogą.

    Forma podąża za prędkością.

    Kto spotyka na drodze samochód Mercedes-AMG, ten widzi styl w ruchu. Kto jeździ samochodem marki AMG, ten składa estetyczną deklarację.

    Design jest doskonała symbiozą formy i funkcjonalności – dominująca i niepowtarzalna stylistyka sprawia, że każdy samochód Mercedes-AMG już na pierwszy rzut oka staje się bezkompromisowym świadectwem pasji do wysokich osiągów. Wyjątkowe osłony chłodnicy i duże wloty powietrza nadają każdemu autu Mercedes-AMG jego charakterystyczne oblicze. Wyraziste spojlery boczne, statecznik tylny i nawet cztery rury wydechowe ujawniają sportowe geny.

    Mercedes-AMG S 63 Coupé: zużycie paliwa średnio: 10,4l/100 km | emisja CO2 średnio: 242-237 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Limuzyna: zużycie paliwa średnio: 9,1-8,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 207-199 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG SL 65 Roadster: zużycie paliwa średnio: 11,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 279 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

Historia


Historia.

50 lat dynamiki jazdy.

W ciągu półwiecza Mercedes-AMG umacniał swoją pozycję, odnosząc wiele sukcesów w segmencie samochodów sportowych i wyczynowych, które dzisiaj są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Również przyszłość bez samochodów o zwiększonych osiągach jest niewyobrażalna.

Historia


Historia.

50 lat dynamiki jazdy.

W ciągu półwiecza Mercedes-AMG umacniał swoją pozycję, odnosząc wiele sukcesów w segmencie samochodów sportowych i wyczynowych, które dzisiaj są większe niż kiedykolwiek wcześniej. Również przyszłość bez samochodów o zwiększonych osiągach jest niewyobrażalna.

Niestety, Twoje urządzenie nie obsługuje tej funkcji.

Niestety, Twoje urządzenie nie obsługuje tej funkcji.

Proszę spróbować obrócić urządzenie, aby aktywować tryb Landscape. Można też skorzystać z urządzenia o wyższej rozdzielczości.

Pół wieku na krawędzi.

Emocje bez granic. Naszym żywiołem jest dynamizm. Mówimy na to Driving Performance. I cały czas podnosimy wyniki.
Zdjęcie prezentuje czarno-białe ujęcie z historii AMG.
Zamknij
Kamienie milowe w historii marki wyczynowej.
Od 50 lat firma założona przez Hansa Wernera Aufrechta i Erharda Melchera spełnia marzenia kierowców zafascynowanych wyścigowymi osiągami. Swój pierwszy warsztat uruchomili w 1967 roku w starym młynie.

W 1971 roku model MG 300 300 SEL 6.8 AMG wygrywa w swojej klasie w 24-godzinnym wyścigu na torze Spa-Francorchamps i zajmuje drugie miejsce w klasyfikacji generalnej. W 1990 roku rozpoczyna się współpraca z marką Mercedes-Benz. Model C 36 AMG, który wchodzi na rynek w 1993 roku, to pierwszy samochód opracowany wspólnie z Daimler-Benz. W 2005 roku Daimler AG obejmuje wszystkie udziały w firmie Mercedes-AMG. Pierwszy samochód opracowany w całości przez Mercedes-AMG zostaje zaprezentowany w 2009 roku. Tworząc model SL3 AMG GT3, firma AMG wchodzi w 2011 roku do świata wyścigów samochodowych. Następnie, w 2014 roku zostaje zaprezentowany Mercedes-AMG GT, a w roku 2015 na rynek wchodzą modele 43.


Zdjęcie prezentuje czarno-białe ujęcie z historii AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Zobacz ponownie

Jest tylko jedna opcja: sukces!

Pasja, fascynacja, inspiracja – sport motorowy był wszystkim dla Hansa Wernera Aufrechta przez całe jego życie. To on wraz z Erhardem Melcherem stworzył AMG. Tak pasja przełożyła się na unikalne przeżywanie jazdy.
Zdjęcie przedstawia czarno-białe ujęcie z historii sukcesów AMG.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia czarno-białe ujęcie z historii sukcesów AMG.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Zobacz ponownie
„Nasi najwięksi rywale? My sami”.
Przez 50 lat pozostaliśmy wierni przyjętym standardom, ciągle podnosząc poprzeczkę i każdym osiągnięciem potwierdzając naszą pozycję. Tak jak w przypadku najszybszego niemieckiego samochodu w seryjnej produkcji w 1986 roku: AMG 300 E 5.6, który zadziwił Stany Zjednoczone, osiągając najwyższą prędkość 303 km/godz. Prasa amerykańska nazwała go „Młotem” – ta nazwa istnieje do dziś i nic jej nie przebije. Czyżby? W tym roku debiutuje Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+, więc zapytajcie nas za 50 lat.
Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG E63 S 4MATIC+ obok młotka, wieloletniego symbolu mitycznego AMG.

Co porusza prawdziwego mistrza?

Jak nie stracić motywacji, kiedy wygrało się już wszystko, wszystkiego doświadczyło i wszystko osiągnęło? Dowiedz się, co napędza wielokrotnego mistrza Bernda Schneidera.
Zdjęcie przedstawia Bernda Schneidera, zwycięzcę Mercedes-AMG
Zamknij
Zdjęcie przedstawia Bernda Schneidera, zwycięzcę Mercedes-AMG
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Zobacz ponownie

Włącz silnik. Oderwij się od codzienności.

Każdy model Mercedes-AMG jest wyrazem szacunku dla wszystkich dróg. A jednocześnie każdy szczegół konstrukcji ujawnia pochodzenie AMG – tory wyścigowe świata.
Zdjęcie przedstawia zapierający dech w piersiach pojazd AMG GT o żółtym lakierowaniu przed rodziną AMG Performance.
Zamknij
Pół wieku Driving Performance.
W ciągu ostatnich 50 lat wielokrotnie udowadnialiśmy, że jesteśmy wybitną marką samochodów sportowych i wyczynowych, odnosząc liczne sukcesy w sportach wyścigowych, ale też opracowując unikalne samochody na zwykłe drogi. Dzisiaj jesteśmy firmą z siedzibą w Affalterbach, znaną na arenie międzynarodowej z wyjątkowego know-how w dziedzinie budowy silników. Dotyczy to nie tylko ich konstruowania, lecz również zasady „jeden człowiek – jeden silnik”. Oznacza to, że dany silnik montowany jest ręcznie przez jednego specjalistę. W roku 2016 z zakładów AMG wyjechało niemal 100 000 pojazdów, co oznacza wzrost o 40% i największą liczbę modeli w dotychczasowej historii firmy. W ten sposób AMG rozpoczął swój jubileuszowy rok.
Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG GT, który driftuje po torze i pozostawia przy tym liczbę 50 jako ślad opon.

Na samym szczycie jak u siebie.

Od sezonu 2012 trzy literki AMG stały się synonimem najwyższych osiągnięć sportowych w Formule 1. Synonimem Driving Performance.
Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG Safety Car DTM 2016.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia obu kierowców Formuły 1 Mercedes-AMG podczas świętowania sukcesu.
Niepodzielnie królując na szczycie.
Począwszy od sezonu 2012, marka AMG zagościła na stałe w Formule 1. Jednak nasze zainteresowanie wyścigami samochodowymi i doświadczenie z tym związane zaczęły się znacznie wcześniej. Trzy litery AMG oznaczają Driving Performance. Logiczne więc było podkreślenie związku między AMG a zaangażowaniem marki Mercedes-Benz w Formułę 1 wspólną nazwą: Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Aby budować ducha jednej drużyny, również nazwa firmy budującej silniki dla zespołu w Brixworth w Anglii została zmieniona na Mercedes-AMG High Performance Powertrains. Zdobywając trzy razy z rzędu tytuły mistrzowskie w klasyfikacji konstruktorów FIA Formuły 1, „Srebrne Strzały” dodały nowy rozdział do swojej długiej i pełnej sukcesów historii w sportach motorowych. A legenda Srebrnej Strzały zaczęła się w czerwcu 1934 r., kiedy przed wyścigiem na torze w Nurburgring ówczesny szef zespołu wyścigowego Daimler-Benz, Alfred Neubauer, chcąc zmniejszyć wagę auta, kazał zeszlifować z aluminiowych, białych karoserii cały lakier. Uzyskał w ten sposób i mniejsza wagę i – przy okazji – charakterystyczny srebrzysty wygląd. Wyścig, rzecz jasna, wygrał samochód Daimler-Benz.


Zdjęcie przedstawia pojazd Formuły 1 Mercedes-AMG z 2017 r.

Produkcja samochodów to nie wszystko.

Urzeczywistniamy marzenia. Napędza nas wiara w wysokie osiągi.
Zdjęcie przedstawia pojazd AMG GT z perspektywy ptaka w żółtym lakierowaniu.
Zamknij
Nasza definicja całościowego dzieła sztuki.
Wszystkie istotne pod względem osiągów elementy naszych pojazdów opracowujemy samodzielnie. Nic zatem dziwnego, że opracowywaniem nowych produktów zajmuje się ponad 700 pracowników. Przyświeca im jeden cel: chcą wciąż na nowo tworzyć innowacyjne pojazdy, które pozostają poza wszelkimi standardami. I to w stosunku do całego pojazdu. Mercedes-AMG GT to już drugi całkowicie samodzielnie opracowany samochód sportowy. Warto wsłuchać się w głos jego napędu: Mercedes-AMG GT łaknie pierwszych miejsc.
Zdjęcie przedstawia AMG GT od dołu w żółtym lakierowaniu.
Silniki, które napędzają całą branżę.

Zostawić wszystko daleko w tyle. Taki jest właśnie cel silnika AMG. Tu siła spotyka się z precyzją. Uzyskujemy tym samym typowy pojazd AMG charakteryzujący się dynamicznymi reakcjami, wysoką zwinnością i radością jazdy, w połączeniu z wysoką wydajnością i maksymalną skutecznością. Przykładowo 4-litrowy silnik biturbo V8 przekonuje niskim poziomem emisji oraz najniższym na świecie zużyciem paliwa w tym segmencie pojazdów.

Nie mamy sobie równych nie tylko pod względem silników, ale również pod względem układu przeniesienia siły: skrzynia biegów AMG zapewnia doskonałe przeniesienie mocy silnika: dostosowane do sytuacji, o odpowiednim poziomie kontroli oraz niezwykle dynamiczne. Dodatkową wolność wyboru zapewniają możliwe do wybrania style jazdy: od niezwykle sportowych po szczególnie skuteczne i komfortowe. Pozwala poczuć niezwykłą moc pojazdu i jeszcze więcej radości z jazdy.

Zdjęcie daje ogląd na program wydarzeń „AMG Winter Sporting“.

Model pokazowy Mercedes-AMG Project ONE.

Supersamochód z technologią Formuły 1.
Mercedes-AMG: Mercedes-AMG Project ONE Zdjęcie przedstawia Mercedes-AMG Project One jadący z wysoką prędkością na torze wyścigowym.
Zamknij
Niezwykła dynamika.
Dwumiejscowy supersportowy samochód pokazowy po raz pierwszy przenosi niemal bez zmian najbardziej zaawansowaną i wydajną technologię hybrydową z toru wyścigowego na zwykłą drogę. Wyczynowy samochód hybrydowy ma mieć moc ponad 1000 KM i maksymalną prędkość ponad 350 km/godz. Samochód pokazowy łączy wzorową wydajność z niesamowitymi osiągami i technologią hybrydową Formuły 1 przystosowaną do wymogów codziennej eksploatacji.
Zdjęcie przedstawia hyper samochód Mercedes-AMG, prawdopodobnie najbardziej fascynujący dwuosobowy samochód, jaki kiedykolwiek wyjedzie na drogę.
AMG Future Performance.
Mercedes-AMG przenosi na drogi swoją wyjątkową wiedzę ekspercką w zakresie technologii napędowych sprawdzonych w sportach motorowych w Project ONE, a w przyszłości również w samochodach jutra seryjnej produkcji. Pragniemy być w czołówce motoryzacji dążącej do najwyższych osiągów, aby nasi klienci również w przyszłości mogli dać upust swojej pasji do osiągów, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom we wszystkich dziedzinach – od łączności sieciowej do całościowych rozwiązań motoryzacyjnych.


Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG Project One jadący z wysoką prędkością po torze wyścigowym.

AMG Track Pace.

Twój osobisty inżynier wyścigu.
Zdjęcie przedstawia funkcję smartfona.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia funkcję Track Pace na smartfonie; w tle widoczny jest pojazd Mercedes-AMG GT.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Zobacz ponownie
Rejestrator danych do użycia na torze wyścigowym.
Nowa aplikacja AMG Track Pace dostępna jest w obu modelach AMG GT Roadster. Stanowi ona część opcjonalnego systemu informacyjno-rozrywkowego COMAND Online, który zmienia Apple iPhone® w osobistego inżyniera wyścigu. Aplikacja pozwala klientom analizować i doskonalić swój styl jazdy na torze wyścigowym oraz udostępniać szczegóły innym kierowcom samochodów AMG za pośrednictwem serwisów takich jak Facebook, YouTube lub AMG Private Lounge. Aplikacja na Apple iPhone® łączy się z modelami AMG GT za pośrednictwem sieci WLAN. Samochód przekazuje do aplikacji w czasie rzeczywistym szereg danych, w tym prędkość, bieg, kąt prowadzenia, czas, pozycję i przyspieszenie.
Zdjęcie przedstawia system informacyjno-rozrywkowy COMAND Online z funkcją Track Pace.
Dla kierowców wyścigowych AMG.
Aplikacja umożliwia również zachowanie czasów okrążeń lub sektorów na torach wyścigowych. Dlatego w pamięć aplikacji wgrane są liczne profile torów. Kierowcy mogą jednak sami rejestrować i zapisać inne tory. Oprócz tego kamera Apple iPhone’a® może rejestrować jazdę po torze, by kierowca otrzymał interaktywny zapis wideo swojego wyścigu wraz z wyświetleniem wszystkich danych telemetrycznych.

O AMG Future Performance.

50 lat AMG – idealny moment, by napisać nowy rozdział w zakresie dynamiki jazdy.
Zdjęcie przedstawia charakterystyczny pojazd Mercedes-AMG GT Concept z EQ Power+.
Zamknij
Zdjęcie przedstawia charakterystyczny pojazd Mercedes-AMG GT Concept z EQ Power+.
Das gewünschte Video ist momentan leider nicht verfügbar. Bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Zobacz ponownie
W przyszłości: Mercedes-AMG GT Concept.
Nasz pojazd pokazowy Mercedes-AMG GT Concept pozwala poznać przedsmak alternatywnych systemów napędowych AMG. Dodatkowo, czterodrzwiowy Coupé zapowiada dalsze rozszerzenie rodziny modeli AMG GT. W tym celu trzeci typoszereg, po SLS AMG i AMG GT, jest teraz opracowywany całkowicie w zakładzie w Affalterbach. Nazwa oraz istotne elementy wzornictwa z przodu i z tyłu już na pierwszy rzut oka świadczą o przynależności do rodziny AMG GT. Oznaczenie "EQ Power+" na kamerze lusterka symbolizuje znaczną poprawę dynamiki, która sprawia, że w przypadku modeli AMG można mieć nadzieję na szybką hybrydyzację.
Zdjęcie przedstawia boczny przód modelu AMG GT Concept Car z dołu po skosie.
Przyszłościowy, hybrydowy mechanizm przeniesienia napędu.
Mechanizm przeniesienia napędu AMG GT Concept stanowi absolutną nowość. Opracowując SLS AMG Electric Drive już w 2010 roku dowiedliśmy, że da się zrealizować koncepcję samochodu supersportowego z napędem bateryjno-elektrycznym, który odznacza się doskonałymi właściwościami jezdnymi i maksymalną radością z jazdy. Zaplanowany hiper samochód to gwarancja dynamiki jazdy na poziomie Formuły 1. Świadczy t  o tym, jak szerokie perspektywy rysują się teraz przed technologią hybrydową.
Zdjęcie przedstawia AMG GT Concept jadący z wysoką prędkością.
Po wykonaniu zdjęć mogło dojść do zmian obejmujących przedstawiane produkty.

„One Man, One Engine.“


„One Man, One Engine.“

Wysoki kunszt Mercedes-AMG.

„One Man, One Engine.“


„One Man, One Engine.“

Wysoki kunszt Mercedes-AMG.

Zdjęcie ukazuje silnik z sygnaturą.

W przeciwieństwie do samochodów pochodzących z produkcji wielkoseryjnej, w samochodach Mercedes-AMG silniki czterocylindrowe, V8 i V12 montuje się ręcznie zgodnie z zasadą „One Man, One Engine.“. Każda jednostka napędowa jest budowana przez jednego mechanika, odpowiedzialnego za nią od zamontowania wału korbowego w bloku silnika, po ułożenie kabli i napełnienie jednostki olejem silnikowym, co zaświadcza jego podpis na plakietce silnika AMG.

Pojazdy Performance


Pojazdy Performance.

Od najsilniejszej produkowanej seryjnie czterocylindrowej jednostki do wspaniałego dwunastocylindrowego silnika.

Poznaj szeroką gamę samochodów Mercedes-AMG i daj się uwieść Driving Performance.

Pojazdy Performance


Pojazdy Performance.

Od najsilniejszej produkowanej seryjnie czterocylindrowej jednostki do wspaniałego dwunastocylindrowego silnika.

Poznaj szeroką gamę samochodów Mercedes-AMG i daj się uwieść Driving Performance.

    Mercedes-AMG CLA

    Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG CLA Coupé jadący z wysoką prędkością.

    Dynamika jazdy. Podwyższona.

    Mercedes-AMG Klasy C

    Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG C 63 S Coupé jadący z wysoką prędkością.

    Dynamiczny, wysoce wydajny sportowy samochód.

    Mercedes-AMG Klasy E

    Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ jadący z wysoką prędkością przez ulicę.

    Wyznacza nowe standardy.

    Mercedes-AMG Klasy G

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG G 63 w wielkomiejskiej dżungli.

    Doskonała wydajność oraz wspaniała stylistyka.

    Mercedes-AMG GLA

    Zdjęcie przedstawia przód pojazdu Mercedes-AMG GLA 45 po skosie z dołu.

    Granice? Zapomnij.

    Mercedes-AMG GLC

    Zdjęcie przedstawia widok boczny pojazdu Mercedes-AMG GLC 63 S SUV.

    Siła. Sport

    Mercedes-AMG GLE

    Zdjęcie przedstawia tylny widok Mercedesa-AMG GLE 63 S Coupé z dołu po skosie.

    Fascynująca dynamika jazdy i czyste emocje.

    Mercedes-AMG GLS

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG GLS 63 w dużym mieście

    Pierwsza klasa na drodze i w terenie.

    Mercedes-AMG GT

    Zdjęcie przedstawia zbliżenie pędzącego samochodu Mercedes-AMG GT R z góry po skosie.

    Poczuj prawdziwe emocje.

    Mercedes-AMG Klasy S

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ n tle zapierającego dech w piersiach krajobrazu.

    Niezwykła ekskluzywność i wydajność.

    Mercedes-AMG SL

    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG SL 63 Roadster jadący z wysoką prędkością po drodze.

    Siła. Kontrola.

    Mercedes-AMG SLC

    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG SLC 43 Roadster w blasku słońca na drodze.

    Stworzony do pokonywania zakrętów.

    Mercedes-AMG A 45: zużycie paliwa średnio: 7,3 – 6,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 171-162 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: zużycie paliwa średnio: 7,3 - 6,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 171-162 g/km <p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: zużycie paliwa średnio: 8,9 - 8,6 l/100 km | emisja CO2 średnio: 209-200 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG CLS 63 S 4MATIC: zużycie paliwa średnio: 10,5–10,3 l/100 km | emisja CO2 średnio: 244-239 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+: zużycie paliwa średnio: 9,1-8,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 207-199 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG G 63: zużycie paliwa średnio: 13,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 322 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLA 45: zużycie paliwa średnio: 7,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 172 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: zużycie paliwa średnio: 10.7 l/100 km | emisja CO2 średnio: 244 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLE 63 S Coupé: zużycie paliwa średnio: 11,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 278 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLS 63: zużycie paliwa średnio: 12,3 l/100 km | emisja CO2 średnio: 288 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 11,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 259 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: zużycie paliwa średnio: 8,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 203 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG SL 63 Roadster: zużycie paliwa średnio: 10,1 - 9,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 234 - 229 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG SLC 43: zużycie paliwa średnio: 7,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 178 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Zdjęcia i filmy


    Zdjęcia i filmy.

    Zdjęcia i filmy


    Zdjęcia i filmy.

    Zdjęcie przedstawia kierowcę, który biegnie do swojego czerwonego pojazdu Mercedes-AMG GT S.
    Zdjęcie przedstawia model Mercedes E 63 S T na drodze z dołu, po skosie.
    Zdjęcia przedstawia spektakularny przód pojazdu Mercedes-AMG C 63 S Coupé.
    Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG GT R w tunelu aerodynamicznym.
    Zdjęcie przedstawia pojazd Mercedes-AMG GLC 43 Range w hali przemysłowej.
    Zdjęcie przedstawia limuzynę Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z dołu po skosie.
    Zdjęcie przedstawia przód pojazdu Mercedes-AMG CLA 45 Coupé.
    Zdjęcie przedstawia samochód Mercedes-AMG SL 65 Roadster jadący po drodze.
    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG G 63 w miejskiej dżungli.
    Zdjęcie przedstawia kabriolet Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z lotu ptaka.

    Mercedes-AMG GT S: zużycie paliwa średnio: 9,6-9,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 224-219 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG E 63 S Kombi: zużycie paliwa średnio: 9,4-9,1 l/100 km | emisja CO2 średnio: 214-206 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG C 63 S Coupé: zużycie paliwa średnio: 8,9-8,6 l/100 km | emisja CO2 średnio: 209-200 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GT R: zużycie paliwa średnio: 11,4 l/100 km | emisja CO2 średnio: 259 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S Coupé: zużycie paliwa średnio: 10,7 l/100 km | emisja CO2 średnio: 244 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG GLC 63 S SUV: zużycie paliwa średnio: 10,7 l/100 km | emisja CO2 średnio: 244 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+: zużycie paliwa średnio: 8,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 203 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG CLA 45 Coupé: zużycie paliwa średnio: 7,3-6,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 171-162 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG SL 65: zużycie paliwa średnio: 11,9 l/100 km | emisja CO2 średnio: 279 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG G 63: zużycie paliwa średnio: 13,8 l/100 km | emisja CO2 średnio: 322 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Kabriolet: zużycie paliwa średnio: 10,1 l/100km | emisja CO2 średnio: 229 g/km<p>Dane zużycia paliwa i emisji CO2 ustalono według obowiązującej procedury pomiarowej (§ 2 pkt. 5, 6, 6a niemieckiego rozporządzenia Pkw-EnVKV w aktualnym brzmieniu). Dane nie odnoszą się do określonego pojazdu i nie są składnikiem oferty, lecz służą wyłącznie do porównywania różnych typów pojazdów. Wartości różnią się w zależności od typu kół/opon.</p>

    Media społecznościowe


    Media społecznościowe.

    Media społecznościowe


    Media społecznościowe.