Mercedes me connect | Cyfrowe produkty dla klientów biznesowych

Nowość: Mercedes me connect dla klientów biznesowych.

Świat cyfrowych produktów dla Twojego firmowego vana Mercedes-Benz.

Dobre rozwiązania dla Twojego biznesu.

Mercedes me connect to Coś Więcej dla Twojego vana – coś, co sprawi, że Twoja codzienna praca będzie jeszcze prostsza i bardziej efektywna.

Zdecyduj się na cyfrowe unowocześnienie Twojego samochodu dostawczego i czerp korzyści z większej wydajności, przejrzystości i inteligencji. Usługi Mercedes me connect dla klientów biznesowych gwarantują, że Ty i Twoja firma będziecie zawsze i wszędzie połączeni ze swoim pojazdem. Dzięki nim do Twojej dyspozycji będą ważne informacje i pomocne funkcje – pod ręką nawet poza pojazdem.

Trzy z wielu dobrych powodów, dla których warto wybrać Mercedes me connect.

Mercedes me connect dla zwiększenia wydajności

Większa wydajność.

Ogranicz swój nakład pracy i popraw planowanie obsługi pojazdu – dzięki usługom z zakresu serwisowania i monitoringu.
Mercedes me connect dla zwiększenia przejrzystości

Większa przejrzystość.

Bądź zawsze na czasie i zachowaj pełną kontrolę nad swoim vanem – dzięki usługom zdalnym i informacjom przesyłanym w czasie rzeczywistym.
Mercedes me connect dla zwiększenia inteligencji

Większa inteligencja.

Zamień swojego vana w asystenta – dzięki rozszerzonym funkcjom systemu MBUX z inteligentną nawigacją i sterowaniem głosowym na czele.

Świat cyfrowych produktów dla Twojego samochodu dostawczego.

Tutaj znajdziesz przegląd wybranych produktów Mercedes me connect1,2 dla klientów biznesowych Mercedes-Benz Vans. Pamiętaj, że zakres usług/funkcji może być różny w zależności od typoszeregu, roku produkcji oraz wyposażenia.
  1. Usługi Podstawowe
  2. Usługi zdalne
  3. Nawigacja
  4. Elektromobilność
Usługi Podstawowe są dostępne w Twoim vanie jako wyposażenie standardowe:

Zarządzanie przeglądami

Wsparcie w oszczędzaniu czasu i pieniędzy dzięki prostemu i przejrzystemu planowaniu terminów wizyt w serwisie.

W razie wypadku lub awarii

Połączenie w razie potrzeby z przeszkolonymi pracownikami Customer Assistance Center (CAC).

Zdalna diagnoza pojazdu

Możliwość zdalnego sprawdzania stanu pojazdu przez serwis, co zapewnia najlepszą indywidualną opiekę serwisową.

Telediagnostyka

Łatwa prewencja: informowanie na czas o konieczności wymiany części zużywalnych pojazdu.

Aktualizacja oprogramowania

Gwarancja zawsze aktualnego oprogramowania w samochodzie dzięki aktualizacjom online.

Interfejs dostawców zewnętrznych3

Możliwość dostępu do wybranych danych oraz funkcji Mercedes me connect przez usługi dostawców zewnętrznych, takie jak na przykład asystenci głosowi.

Aktywuj teraz
Te cyfrowe usługi łączą Cię zdalnie z Twoim vanem:

Zdalne informacje o pojeździe

Wyświetlanie ważnych informacji o pojeździe oraz terminu najbliższego przeglądu wygodnie na ekranie smartfona.

Zdalne ryglowanie i odryglowywanie drzwi

Nawet z daleka wszystko pod kontrolą: możliwość otwierania i zamykania samochodu za pomocą smartfona.

Programowanie ogrzewania postojowego/wentylacji postojowej

Zdalne uruchamianie ogrzewania postojowego lub wentylacji postojowej pojazdu, co zapewnia najwyższy komfort klimatyczny od razu po wejściu.

Personalizacja

Ukierunkowanie na Ciebie: zapisywanie osobistych profili w samochodzie.

Śledzenie pojazdu

Mercedes zawsze na oku: pokazywanie, gdzie dokładnie znajduje się samochód.

Lokalizator pojazdu

Znajdowanie drogi powrotnej do swojego Mercedesa: prowadzenie za pomocą smartfona do zaparkowanego samochodu.

Śledzenie pojazdu GPS

Wyznaczanie granic: wysyłanie powiadomienia, gdy samochód wjedzie do zdefiniowanego obszaru lub z niego wyjedzie.

Zdalne wyszukiwanie pojazdu

Pomoc w łatwiejszym odnajdywaniu pojazdu: aktywacja sygnału świetlnego, który wskazuje drogę do własnego samochodu.

Send2Car

Przesyłanie wybranych adresów z aplikacji do systemu nawigacyjnego pojazdu.

Aktywuj teraz
Te cyfrowe usługi dokładnie wiedzą, jak najlepiej osiągać Twoje cele:

Live Traffic Information

Możliwie bezpieczne prowadzenie do celu bez korków dzięki danym o ruchu drogowym przesyłanym w czasie rzeczywistym i ostrzeganie na czas przed niebezpieczeństwami dzięki komunikacji Car-to-X.

Usługi nawigacyjne

Dodatkowa orientacja oraz użyteczne informacje dotyczące pogody i dostępnych miejsc parkingowych.

Aktualizacja map online

Zawsze na bieżąco i na właściwym kursie: automatyczne aktualizowanie danych nawigacyjnych dzięki funkcji aktualizacji map online.

Rozszerzone funkcje MBUX

Rozumienie naturalnego języka oraz możliwość intuicyjnej i komfortowej obsługi najróżniejszych funkcji pojazdu – począwszy od systemu nawigacyjnego poprzez wyszukiwanie informacji online, a skończywszy na sterowaniu układem klimatyzacji.

Aktywuj teraz
Te cyfrowe usługi dla elektrycznych vanów zapewniają optymalne warunki dla bezstresowej i komfortowej elektromobilności:

Nawigacja z funkcją Electric Intelligence

Nawigacja ulepszona pod kątem samochodów elektrycznych – uwzględnianie najkrótszego czasu ładowania przy planowaniu najszybszej trasy.

Informacja o stacjach ładowania

Pokazywanie położonych w pobliżu stacji ładowania i ich aktualnej dostępności na mapie nawigacyjnej, dzięki czemu znane są stacje ładowania na każdej trasie.

Zasięg mapy

Znajdywanie najszybszej trasy z uwzględnieniem czasu ładowania: uwzględnianie koniecznych przystanków na ładowanie przy obliczaniu trasy.

Programowanie ustawień ładowania i wstępne ustawienia klimatyzacji

Gotowość do jazdy na czas: przygotowanie samochodu, tak aby o określonej porze był w pełni naładowany i nagrzany/schłodzony.

Aktywuj teraz
1

Do korzystania z usług konieczna jest rejestracja na portalu Mercedes me oraz akceptacja warunków korzystania z usług Mercedes me connect. Ponadto dany pojazd musi być powiązany z kontem użytkownika. Po upływie początkowego okresu można przedłużyć korzystanie z usług za opłatą. Pierwsza aktywacja usług jest możliwa w ciągu 1 roku od daty pierwszej rejestracji lub uruchomienia przez klienta, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Należy pamiętać, że zakres usług/funkcji może być różny w zależności od typoszeregu, roku produkcji, wyposażenia oraz tego, czy chodzi o klienta prywatnego czy firmowego.

2

Dostępność modułu komunikacyjnego (LTE) jest tymczasowo ograniczona dla niektórych pojazdów ze względu na ograniczenia w dostawach komponentów. Należy pamiętać, że usługi Mercedes me connect lub Mercedes PRO connect, w tym system połączeń alarmowych (eCall), nie są dostępne w pojazdach, których dotyczy ten problem. Aktualne informacje dostępne są u Twojego dealera Mercedes-Benz.

3

Usługa ta jest używana w aplikacji danego asystenta głosowego. Obecnie Mercedes-Benz obsługuje asystentów głosowych Alexa (Amazon) oraz Asystenta Google. Aplikacje te są dostępne bezpłatnie w odpowiednich sklepach z aplikacjami. Dane przekazywane są wybranym podmiotom trzecim tylko po aktywacji usługi me connect „Interfejs dostawców zewnętrznych” oraz dodatkowo po wyrażeniu przez Ciebie zgody na takie przekazanie. Ponieważ przekazywane są tylko dostępne już dane z innych aktywowanych usług, należy również aktywować odpowiednie usługi. Dane te są wykorzystywane za pośrednictwem odpowiedniej aplikacji (np. strony internetowej, aplikacji) dostawcy zewnętrznego. Dostawca zewnętrzny samodzielnie odpowiada, z punktu widzenia ochrony danych, za dane przesłane przez Daimler na Twoje życzenie. Przekazywanie danych można w każdej chwili wstrzymać na portalu Mercedes me w zakładce „Ustawienia”.

Na co czekasz? Zacznij teraz. Tak to działa.

Z przyjemnością już wkrótce powitamy Cię w Mercedes me connect. Jeszcze kilka kroków i gotowe:

  1. 1. Utworzenie identyfikatora Mercedes me ID

    Aby móc utworzyć profil firmowy Mercedes me, musisz się jednorazowo zarejestrować jako administrator firmy na portalu Mercedes me lub w aplikacji Mercedes me – zaraz potem otrzymasz swój osobisty identyfikator Mercedes me ID. Jeśli masz już osobisty identyfikator Mercedes me ID, możesz pominąć ten krok.

  2. 2. Utworzenie profilu firmowego

    Z pomocą osobistego identyfikatora Mercedes me ID możesz już na portalu Mercedes me utworzyć profil firmowy. Pamiętaj, że założenie konta firmowego wymaga odpowiednich uprawnień.

  3. 3. Dodawanie pojazdów, usług i osób

    Po utworzeniu profilu firmowego możesz następnie na portalu Mercedes me połączyć swój pojazd/pojazdy z Mercedes me connect oraz aktywować wybrane usługi.

    Ponadto masz możliwość dodania kolejnych użytkowników, np. kierowców. Dodane osoby otrzymają wiadomość e-mail z zaproszeniem, przy czym do korzystania z profilu firmowego potrzebować będą również swojego osobistego identyfikatora Mercedes me ID.

  4. 4. Instalacja i uruchomienie aplikacji

    Po pomyślnej rejestracji i utworzeniu użytkownika na profilu firmowym możesz teraz za pomocą swojego osobistego identyfikatora Mercedes me ID zalogować się w aplikacji Mercedes me, przypisać się do jakiegoś pojazdu i korzystać z usług Mercedes me connect.

Na pokładzie jako fabryczne wyposażenie podstawowe: moduł komunikacyjny (LTE).

Moduł komunikacyjny (LTE)1 dla usług cyfrowych z kartą eSIM stanowi warunek techniczny korzystania z usług Mercedes me connect i oferuje wyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu oraz łączności sieciowej.

1

Moduł komunikacyjny jest dostępny w Sprinterze od 06/2018, w Vito od 05/2019, w Klasie V od 09/2016, w Citanie od 08/2021, a także w EQV, eVito i eSprinterze. Dostępność modułu komunikacyjnego (LTE) jest tymczasowo ograniczona dla niektórych pojazdów ze względu na ograniczenia w dostawach komponentów. Należy pamiętać, że usługi Mercedes me connect lub Mercedes PRO connect, w tym system połączeń alarmowych (eCall), nie są dostępne w pojazdach, których dotyczy ten problem. Aktualne informacje dostępne są u Twojego dealera Mercedes-Benz.

Dowiedz się więcej o Mercedes me connect.

Chcesz dowiedzieć się więcej lub masz jeszcze jakieś pytania? Tutaj znajdziesz więcej informacji oraz odpowiedzi na często zadawane pytania na temat Mercedes me connect dla klientów biznesowych.

Lorem Ipsum