Ładowanie i usługi.

Dowiedz się więcej o możliwościach ładowania i usługach Mercedes-Benz.

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,3 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km.[1]

Szybki wgląd w proces ładowania


Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.

Elektromobilność powinna być prosta, szybka i wygodna. I przede wszystkim bezpośrednio dostępna. Wszystko, czego potrzebujesz, to kompleksowe rozwiązania oferujące intuicyjny dostęp do infrastruktury ładowania lub umożliwiające ładowanie w warunkach domowych. Jak to się dokładnie odbywa, zobaczysz na naszym filmie.

Szybki wgląd w proces ładowania


Ładowanie z Mercedes-Benz: innowacyjne, wygodne i niezawodne.

Elektromobilność powinna być prosta, szybka i wygodna. I przede wszystkim bezpośrednio dostępna. Wszystko, czego potrzebujesz, to kompleksowe rozwiązania oferujące intuicyjny dostęp do infrastruktury ładowania lub umożliwiające ładowanie w warunkach domowych. Jak to się dokładnie odbywa, zobaczysz na naszym filmie.

Ładowanie z Mercedes-Benz
Ładowanie z Mercedes-Benz
Zobacz ponownie

Ładuj akumulator w domu


Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.

Wykorzystaj efektywnie czas pozostawiając swoje auto w garażu lub na miejscu postojowym.
W prosty i wygodny sposób naładujesz swój samochód: za pomocą stacji Wallbox Mercedes-Benz lub standardowego przewodu do ładowania w tradycyjnym gniazdku domowym. Dzięki temu każdy poranek rozpoczynasz z naładowanym akumulatorem i jesteś bardziej elastyczny i niezależny w drodze.

Ładuj akumulator w domu


Proste i wygodne ładowanie w warunkach domowych.

Wykorzystaj efektywnie czas pozostawiając swoje auto w garażu lub na miejscu postojowym.
W prosty i wygodny sposób naładujesz swój samochód: za pomocą stacji Wallbox Mercedes-Benz lub standardowego przewodu do ładowania w tradycyjnym gniazdku domowym. Dzięki temu każdy poranek rozpoczynasz z naładowanym akumulatorem i jesteś bardziej elastyczny i niezależny w drodze.

Ładowanie przy użyciu stacji Wallbox

Mercedes-Benz Wallbox Home umożliwia szczególnie szybkie, bezpieczne i komfortowe ładowanie.

Możliwości ładowania Mercedes-Benz EQ: gniazdko domowe
Zdjęcie przedstawia Wallbox Mercedes-Benz

Ładowanie przy użyciu domowego gniazdka

Samochody elektryczne Mercedes-Benz mogą być ładowane alternatywnie w każdym tradycyjnym gniazdku domowym.

Serwis instalacyjny Wallbox.

Zdjęcie przedstawia Mercedesa z otwartymi drzwiami kierowcy oraz pracownika serwisu instalacyjnego

Serwis instalacyjny Wallbox.

Profesjonalne wsparcie rozwiązania do ładowania w domu otrzymasz za pośrednictwem naszego partnera instalacyjnego. Sprawdzi on na miejscu, czy stacja Wallbox może być zainstalowana w Twoim domu i co jest do tego konieczne.

Sprawdź już teraz przy pomocy naszego testu Online Wallbox Pre-Check, jak dobrze jesteś przygotowany do ładowania w domu.

Ładowanie akumulatora w drodze


Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.

Dzięki rosnącej sieci publicznych punktów ładowania możesz w sposób prosty i elastyczny ładować akumulator będąc w drodze, czy to w miastach, centrach handlowych, czy na parkingach przy autostradach.

Ładowanie akumulatora w drodze


Szybkie i proste ładowanie akumulatora w drodze.

Dzięki rosnącej sieci publicznych punktów ładowania możesz w sposób prosty i elastyczny ładować akumulator będąc w drodze, czy to w miastach, centrach handlowych, czy na parkingach przy autostradach.

Ładowanie przy użyciu stacji szybkiego ładowania IONITY

Sieć IONITY oferuje sprawne i wydajne stacje ładowania na długich odcinkach drogi.

Zdjęcie przedstawia proces ładowania w publicznej stacji ładowania
Zdjęcie przedstawia proces ładowania modelu Mercedes-Benz EQC w szybkiej stacji ładowania IONITY

Ładowanie w publicznych punktach ładowania

Dzięki Mercedes me Charge dysponujesz szerokim dostępem do publicznych punktów ładowania.

Pytania i odpowiedzi


Pytania i odpowiedzi.

Elektromobilność to mobilność przyszłości – krok ku nowym technologiom a zarazem pożegnanie ze starymi przyzwyczajeniami. W tej sytuacji pojawia się wiele pytań. Dlatego udzieliliśmy odpowiedzi na najczęstsze z nich.

Pytania i odpowiedzi


Pytania i odpowiedzi.

Elektromobilność to mobilność przyszłości – krok ku nowym technologiom a zarazem pożegnanie ze starymi przyzwyczajeniami. W tej sytuacji pojawia się wiele pytań. Dlatego udzieliliśmy odpowiedzi na najczęstsze z nich.

    • Odsprzedaż pojazdu elektrycznego

      Odsprzedaż pojazdu elektrycznego

      Jak wygląda kwestia wartości mojego samochodu elektrycznego przy odsprzedaży? Akumulator – czy słabnąca moc nie obniża wartości pojazdu na tyle, że jego zakup przestaje być w ogóle opłacalny?

      Mercedesa wyróżnia wysoka wartość przy odsprzedaży. Tak jest też w przypadku samochodów elektrycznych. Wydajność wysokonapięciowego akumulatora w pojazdach z napędem w pełni elektrycznym i Plug-In Hybrid gwarantuje certyfikat akumulatora Mercedes-Benz, a to pozytywnie wpływa na wartość przy odsprzedaży.

    • Opcje recyklingu akumulatora

      Opcje recyklingu akumulatora

      Niższy poziom zużycia i emisji oznacza przede wszystkim korzyść dla środowiska naturalnego. Ale jak wygląda kwestia recyklingu akumulatora? Przecież nawet baterii od pilota telewizyjnego nie można wyrzucać do śmieci.

      W projekcie badawczym „LiBRi” (Inicjatywa recyklingu akumulatorów litowo-jonowych) Mercedes-Benz oraz dostawcy i podmioty zajmujące się odpadami stworzyli innowacyjne koncepcje recyklingu, umożliwiające najlepsze odzyskiwanie cennych części lub składników.  

    • Ogólny bilans ekologiczny pojazdów

      Ogólny bilans ekologiczny pojazdów

      Czy istnieje coś takiego, jak ogólny bilans ekologiczny pojazdów? Nie mam pewności, czy jazda autem częściowo/w pełni elektrycznym jest rzeczywiście bardziej ekologiczna niż np. pojazdem z silnikiem wysokoprężnym.

      Ekologiczność w korzystaniu z pojazdu zależy w dużym stopniu od stylu jazdy i postawy klienta w zakresie ładowania. Częste ładowanie po przejechaniu krótkich odcinków (<30 km) poprawia ogólny bilans ekologiczny, gdyż zwiększa odcinek pokonywany np. z napędem hybrydowym. Znaczenie ma też prąd wykorzystywany do ładowania: czy jest to faktycznie „zielona energia” czy tzw. „miks energetyczny”.

    • Blokada kabla do ładowania

      Blokada kabla do ładowania

      Ładuję swój samochód na zewnętrznym parkingu. Jak mogę zagwarantować, że w nocy ktoś nie odłączy mojego auta od gniazdka?

      Wallbox Home oferuje podłączony na stałe kabel ładowania. W pojeździe wtyczka jest zablokowana.

    • Całkowite koszty utrzymania

      Całkowite koszty utrzymania

      Jak wyglądają w przybliżeniu całkowite koszty utrzymania poszczególnych wariantów napędowych w przypadku porównywalnych modeli?

      Jeśli ktoś decyduje się na auto elektryczne, może liczyć na znacznie niższe koszty serwisowe niż ponosi właściciel pojazdu benzynowego lub z silnikiem Diesla. Podczas decyzji o zakupie auta elektrycznego niebagatelną rolę odgrywają także niższe koszty „tankowania” - zależnie od taryfy opłat za energię elektryczną. W wielu krajach dochodzą do tego jeszcze programy wsparcia, ulgi podatkowe lub zwolnienie z dodatkowych opłat czy zakazu wjazdu do centrów miast.

    • Warunki instalacji stacji typu Wallbox

      Warunki instalacji stacji typu Wallbox

      Jakie warunki muszą być spełnione w celu posiadania stacji typu Wallbox w domu lub w miejscu pracy?

      Instalacja stacji Wallbox Mercedes-Benz przebiega prawie tak samo prosto, jak samo ładowanie.
      Oferujemy Ci wraz z naszymi partnerami prostą i szybką realizację instalacji stacji Wallbox Mercedes-Benz oraz profesjonalne doradztwo w temacie elektromobilności.

    Route Calculator


    Twoja pierwsza wirtualna jazda próbna.

    Przetestuj za pomocą kalkulatora elektryczną jazdę na wybranej trasie.

    Route Calculator


    Twoja pierwsza wirtualna jazda próbna.

    Przetestuj za pomocą kalkulatora elektryczną jazdę na wybranej trasie.

    Na podstawie ogólnych, uśrednionych wartości kalkulator oblicza, jaki zasięg ma samochód Mercedes-Benz z napędem alternatywnym.

    Zainteresowany?

    Pobierz naszą bezpłatną aplikację EQ Ready. Dzięki temu dowiesz się nie tylko, czy jesteś gotowy, by już dziś korzystać z pojazdów zasilanych elektrycznie, ale także dobierzesz pojazd, który najlepiej do Ciebie pasuje.

        Wybierz punkt startowy i punkt docelowy.

        Wybierz model

        Wybierz

          Należy wybrać pojazd.

          Wybierz temperaturę zewnętrzną

          Trwa obliczanie

          Oblicz na nowo

          Nie można przeprowadzić obliczeń, spróbuj ponownie.

          Zasięg Załaduj tutaj
          Powiększ aby zobaczyć punkty ładowania
          Pokaż listę
          • Brak wpisów

          Rhein-Main Parkhaus Frankfurt

          Rainmundstraße 100
          60320 Frankfurt am Main

          3 Punkty ładowania
          23 km Odległość
          Godziny otwarcia
          Otwarte 24/7
          Nie jest otwarte w sposób ciągły
          Typ wtyczki
          1 x Typ 2 22 kW
          1 x Schukostecker 3,7 kW
          1 x CCS 2 50 kW
          1 x CCS 1 50 kW
          1 x CHAdeMO 50 kW
          1 x unknown 50 kW
          Płatność
          Abonnament
          Dostawca
          RWE eRoaming

          5

          Potrzebne przystanki do ładowania

          66 %

          Zużycie baterii

           

          Pojazdy z mechanizmem hybrydowym typu plug-in mogą kontynuować jazdę z silnikiem spalinowym.

          87 km

          Odległość pokonana przy wykorzystaniu napędu elektrycznego

          87 km

          Pokonana odległość

          234 km

          Pozostały zasięg

          EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,3 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km.[1]

          Mercedes-Benz E 300 de Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 43-35 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 253-220 Wh/100 km.[1]

          Mercedes-Benz E 300 de Kombi: średnie zużycie paliwa: 1,8-1,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 46-41 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 264-242 Wh/100 km.[1]

          EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 22,3 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.&nbsp;Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

          Mercedes-Benz E 300 de Limuzyna: średnie zużycie paliwa: 1,6-1,3 l/100 km, średnia emisja CO2: 43-35 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 253-220 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.&nbsp;Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

          Mercedes-Benz E 300 de Kombi: średnie zużycie paliwa:1,8-1,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 46-41 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 265-242 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.&nbsp;Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>

          Mercedes-Benz S 560 e: średnie zużycie paliwa: 2,7-2,2 l/100 km, średnia emisja CO2: 61-51 g/km, średnie zużycie energii elektrycznej: 274-251 Wh/100 km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu.&nbsp;Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>