Typowe dla AMG elementy oraz wysokiej jakości detale podkreślają sportowy styl i indywidualny charakter Twojego pojazdu.

Pakiet sportowy AMG

Najważniejsze cechy:

  • Osłona chłodnicy z chromowanym wzorem gwiazdy i paskiem świetlnym LED
  • 19-calowe obręcze kół AMG ze stopów lekkich, wykończone na wysoki połysk lub czarne
  • Przedni zderzak AMG z chromowanymi elementami ozdobnymi
  • Tylny zderzak AMG z chromowaną listwą maskującą
  • Spoiler AMG na klapie tylnej
  • Sportowy układ jezdny
  • Oddzielnie otwierana szyba tylna
  • Zaciski hamulcowe z napisami Mercedes-Benz
Pakiet Night z czarnymi akcentami stylizacyjnymi dodatkowo zwiększa atrakcyjność zewnętrzną pojazdu i nadaje mu nadzwyczaj ekspresyjny charakter.

Pakiet Night (tylko w połączeniu z pakietem sportowym AMG)

Najważniejsze cechy:

  • Zderzak przedni z elementami ozdobnymi w kolorze czarnym
  • Lusterka zewnętrzne lakierowane w kolorze czarnym
  • Dach podnoszony lakierowany w kolorze czarnym
  • 19-calowe obręcze kół AMG ze stopów lekkich, wykończone na wysoki połysk lub czarne
Dzięki Mercedes-Benz Advanced Control (MBAC) Klasa V Marco Polo zmienia się w mobilny smart home.

MBAC – Mercedes-Benz Advanced Control

Dzięki Mercedes-Benz Advanced Control (MBAC) Klasa V Marco Polo zmienia się w mobilny smart home. Przed podróżą, w czasie kempingu, czy też po jego zakończeniu: MBAC pozwala kontrolować i obsługiwać ważne komponenty elektryczne w łatwy sposób za pomocą ekranu dotykowego systemu multimedialnego MBUX lub aplikacji Bluetooth® na smartfony.

MBUX (Mercedes-Benz User Experience) to inteligentny system multimedialny z możliwością rozbudowy.

System multimedialny MBUX High z ekranem dotykowym o przekątnej 31,24 cm (12,3'')

MBUX (Mercedes-Benz User Experience) to inteligentny system multimedialny z możliwością rozbudowy. Jego różne interfejsy, ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości i wyświetlacz instrumentów oferują liczne funkcje komunikacyjne i informacyjno-rozrywkowe.

Rozszerzona rzeczywistość MBUX do nawigacji w Klasie V Marco Polo

Rozszerzona rzeczywistość MBUX dla potrzeb nawigacji

Lepsza widoczność nawet w skomplikowanych sytuacjach na drodze. Rozszerzona rzeczywistość MBUX do nawigacji łączy świat wirtualny ze światem rzeczywistym i łączy obrazy na żywo z graficzną nawigacją i informacjami o ruchu drogowym. Pomoże łatwiej odnaleźć drogę i spokojnie dotrzeć do celu.

Panel dotykowy zwiększa komfort obsługi i wspomaga Cię w szybkiej, prostej i intuicyjnej obsłudze istotnych funkcji pojazdu.

Panel dotykowy

Panel dotykowy zwiększa komfort obsługi i wspomaga Cię w szybkiej, prostej i intuicyjnej obsłudze istotnych funkcji pojazdu. Jest ergonomicznie umieszczonym uzupełnieniem innych możliwości wprowadzania danych, takich jak sterowanie z kierownicy, dotykowy centralny ekran i obsługa głosowa. Dodatkowym ułatwieniem obsługi są informacje zwrotne przekazywane przez zmysł dotyku.

Radio cyfrowe (DAB) rozszerza system multimedialny o cyfrowy odbiornik, odbierający emitowane naziemnie cyfrowe programy radiowe w standardach DAB i DAB+.

Radio cyfrowe (DAB)

Radio cyfrowe (DAB) rozszerza system multimedialny o cyfrowy odbiornik, odbierający emitowane naziemnie cyfrowe programy radiowe w standardach DAB i DAB+. Zachwyca ono dużym wyborem programów (zależnie od kraju), dobrym odbiorem i imponującym brzmieniem.

Szybka nawigacja na twardym dysku, umożliwiająca elastyczne wprowadzanie danych za pomocą funkcji obsługi dotykowej i głosowej, pozwala zaoszczędzić czas.

Nawigacja

Szybka nawigacja na twardym dysku, umożliwiająca elastyczne wprowadzanie danych za pomocą funkcji obsługi dotykowej i głosowej, pozwala zaoszczędzić czas. Inteligentny system nawigacji niezawodnie poprowadzi Cię do celu, wykorzystując zarówno informacje zapisane lokalnie, jak i aktualne informacje online.

Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu monitoruje obszar przed pojazdem i może chronić przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu.

Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu

Aktywny asystent utrzymania pasa ruchu monitoruje obszar przed pojazdem i chroni przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu. System może naprowadzić Cię z powrotem na właściwy pas ruchu poprzez ingerencję w układ kierowniczy, a dodatkowo ostrzega poprzez wyczuwalne wibracje kierownicy.

Bazujący na radarze system utrzymania odległości DISTRONIC automatycznie utrzymuje dystans do pojazdów znajdujących się z przodu.

System utrzymania odległości DISTRONIC

System utrzymania odległości DISTRONIC automatycznie utrzymuje odstęp od poprzedzającego pojazdu, odciążając w ten sposób kierowcę, na przykład podczas jazdy autostradą lub w spowolnionym ruchu drogowym.

Asystent martwego punktu, emitując ostrzeżenia wizualne i dźwiękowe, pomaga unikać wypadków podczas zmiany pasa, na przykład na autostradzie.

Asystent martwego punktu z alarmem Rear Cross Traffic Alert

Asystent martwego punktu z alarmem Rear Cross Traffic Alert może poprzez zastosowanie wizualnych i dźwiękowych sygnałów ostrzegawczych zapobiec wypadkom przy zmianie pasa i cofaniu. Jeśli asystent martwego pola wykryje pojazd w martwym polu, wyświetli ostrzeżenie w postaci czerwonego trójkąta w odpowiednim lusterku zewnętrznym.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych może wspierać kierowcę poprzez stałe wyświetlanie wykrytych ograniczeń prędkości oraz znaków zakazu wjazdu i wyprzedzania.

Asystent rozpoznawania znaków drogowych

Asystent rozpoznawania znaków drogowych może wspomagać kierowcę, stale prezentując wykryte ograniczenia prędkości oraz zakazy wjazdu i wyprzedzania, a także ich odwołanie na wyświetlaczu zintegrowanej tablicy wskaźników i na wyświetlaczu multimedialnym. Jest to szczególnie pomocne na drogach z często zmieniającymi się ograniczeniami prędkości, np. drogach w przebudowie.

Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST może pomóc w zapobieganiu kilkusekundowego snu.

Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST

Asystent wspomagania koncentracji ATTENTION ASSIST pomaga unikać tzw. sekundowego snu i w ten sposób zwiększa bezpieczeństwo jazdy, przede wszystkim podczas długich podróży i jazdy nocnej. W przypadku rozpoznania typowych oznak zmęczenia i nieuwagi system ten ostrzega kierowcę wizualnie i dźwiękowo, zalecając mu przerwę w jeździe.

System poziomowania kampera AIRMATIC plus w panoramicznym kokpicie Klasy V Marco Polo.

System poziomowania kampera AIRMATIC plus

Wybierz odpowiednie miejsce do zaparkowania i pozwól, aby Mercedes sam się wypoziomował. W tym celu uruchom regulację poziomu, naciskając i przytrzymując przycisk asysty parkowania. Czujniki zawieszenia pneumatycznego AIRMATIC rejestrują otoczenie i poziomują pojazd poprzez podnoszenie i opuszczanie zawieszenia - indywidualnie dla wszystkich czterech kół. Możesz monitorować proces na wyświetlaczu multimediów i w razie potrzeby interweniować. Nie ma potrzeby dodatkowego poziomowania, np. za pomocą klinów, a czasochłonne manewrowanie staje się całkowicie zbędne.

Oświetlenie ambientowe 64 kolory w Klasie V Marco Polo Mercedes-Benz

Oświetlenie ambient w 64 kolorach

Zaaranżuj wnętrze swojego kampera zgodnie z własnymi życzeniami. Oświetlenie ambientowe z 64 kolorami oferuje niemal nieograniczone możliwości dopasowania do aktualnego nastroju. Mnogość źródeł światła rozszerza pokaz świetlny na całe wnętrze.

Znacznie większe pole widzenia w cyfrowym lusterku wstecznym zapewnia kierowcy lepszą orientację w sytuacji na drodze za pojazdem.

Cyfrowe lusterko wsteczne

Znacznie większe pole widzenia w cyfrowym lusterku wewnętrznym zapewnia kierowcy podczas jazdy lepszą orientację w sytuacji na drodze za pojazdem, nie ograniczając jednocześnie widoczności do tyłu przez ładunek lub współpasażerów.

System nagłaśnienia Premium w Klasie V Marco Polo.

System nagłaśniający Premium

Znakomite doznania muzyczne - podczas jazdy lub przerwy: system nagłaśniający Premium, który został specjalnie dostosowany do wnętrza pojazdu, nadaje mu charakter sali koncertowej. System nagłaśniający o łącznej mocy wyjściowej 590 W posiada 7 głośników i głośnik typu bass reflex.

Pakiet parkowania z kamerą 360° i aktywnym asystentem parkowania ułatwia znalezienie miejsca parkingowego, a także parkowanie i wyjeżdżanie z niego.

Pakiet parkowania z kamerą 360°

Pakiet parkowania z kamerą 360° i aktywnym asystentem parkowania ułatwia znalezienie miejsca parkingowego, a także parkowanie i wyjeżdżanie z niego. Widok 3D Surround View sprawia, że obszar wokół pojazdu jest widoczny nawet z lotu ptaka i poniżej linii szyb.

Pakiet parkowania z kamerą cofania wspomaga kierowcę podczas parkowania i manewrowania.

Pakiet parkowania z kamerą cofania

Odciąża Cię podczas parkowania i manewrowania: Kamera cofania zapewnia widoczność obszaru bezpośrednio za pojazdem i pomoże Ci w lepszym rozpoznawaniu przeszkód. Dynamiczne linie prowadzące i sygnały dźwiękowe aktywnego asystenta parkowania także pomogą Ci pewnie parkować i wyjeżdżać z miejsca parkingowego.

Automatyczna klimatyzacja THERMOTRONIC zwiększa komfort klimatyczny w samochodzie, a w czasie jazdy dłużej utrzymuje podróżujących w dobrej kondycji.

Automatyczna klimatyzacja THERMOTRONIC

Automatyczna klimatyzacja THERMOTRONIC poprawia komfort klimatyczny w pojeździe i zapewnia kierowcy lepsze samopoczucie, zwłaszcza przy wysokich temperaturach na zewnątrz. Automatycznie reguluje temperaturę, ilość powietrza i nawiew w dwóch strefach, dzięki czemu zapewnia kierowcy i pasażerowi z przodu dobre samopoczucie, nawet gdy mają odmienne preferencje odnośnie klimatyzacji.

Klasa V Marco Polo ze stołem kempingowym i 2 krzesłami.

Stół kempingowy i 2 krzesła

Stół kempingowy z 2 krzesłami rozszerza strefę komfortu w Klasie V Marco Polo na zewnątrz. Stół i krzesła są przechowywane w bagażniku, aby zaoszczędzić miejsce. W razie potrzeby można je szybko wyjąć i łatwo ustawić.

System telefonu alarmowego Mercedes-Benz może pomóc zaoszczędzić cenny czas.

Mercedes-Benz

System telefonu alarmowego Mercedes-Benz może pomóc zaoszczędzić cenny czas. Korzystając z modułu komunikacyjnego z dedykowaną kartą SIM, automatyczne połączenie alarmowe jest wykonywane po wykryciu wypadku, potencjalnie skracając czas potrzebny służbom ratunkowym na dotarcie na miejsce zdarzenia. Ewentualnie można ręcznie wykonać połączenie alarmowe w celu wezwania pomocy.

Układ monitorowania ciśnienia w oponach od prędkości 20 km/h kontroluje ciśnienie powietrza w ogumieniu wszystkich czterech kół.

Układ monitorowania ciśnienia w oponach osi przedniej i tylnej, bezprzewodowy

Układ monitorowania ciśnienia w oponach od prędkości 20 km/h kontroluje ciśnienie powietrza w ogumieniu wszystkich czterech kół. Ostrzega kierowcę o spadku ciśnienia w oponach, zwiększając bezpieczeństwo jazdy i żywotność opon.

Prewencyjny system ochrony pasażerów PRE-SAFE® potrafi wcześnie rozpoznawać niebezpieczne sytuacje na drodze i zapobiegawczo uruchamiać mechanizmy chroniące pasażerów.

System PRE-SAFE®

Prewencyjny system ochrony pasażerów PRE-SAFE® potrafi wcześnie rozpoznawać niebezpieczne sytuacje jezdne i przezornie uruchamiać mechanizmy chroniące pasażerów. Są wśród nich: funkcja rewersyjnego napinania przednich pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera z przodu oraz funkcja zamykania otwartych okien i systemów dachowych.

 

Aktywny asystent hamowania pomoże Ci uniknąć wypadków z innymi użytkownikami dróg lub złagodzić skutki wypadku.

Aktywny asystent hamowania

Aktywny asystent hamowania może pomóc uniknąć kolizji z innymi użytkownikami drogi w różnych sytuacjach lub ograniczyć skutki wypadków. Dotyczy to między innymi użytkowników dróg jadących z przodu, stojących, przecinających Twój kierunek ruchu i skręcających, a także nadjeżdżających z naprzeciwka podczas wyprzedzania.

Adaptacyjne światła hamowania ostrzegają kolejnych uczestników ruchu drogowego o gwałtownym hamowaniu, pomagając w ten sposób unikać wypadków polegających na najechaniu na inny pojazd.

Adaptacyjne światła hamowania

Adaptacyjne światła hamowania ostrzegają kolejnych uczestników ruchu drogowego o gwałtownym hamowaniu, pomagając w ten sposób unikać wypadków polegających na najechaniu na inny pojazd. Włącza się ono, gdy podczas hamowania ‒ na podstawie ciśnienia hamowania i prędkości jazdy ‒ system ESP® rozpozna hamowanie awaryjne.

Przednie poduszki powietrzne mogą chronić głowę i górną część ciała kierowcy oraz pasażerów na przednich siedzeniach w przypadku kolizji.

Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera z przodu

Przednie poduszki powietrzne mogą pomóc w ochronie głowy i górnej części ciała kierowcy i pasażerów siedzących z przodu w przypadku kolizji. Dodatkowo stabilizują również całe ciało. W ten sposób oferują wysoki poziom ochrony, aby zmniejszyć zarówno ryzyko, jak i stopień ciężkości urazów głowy, twarzy i klatki piersiowej.

Boczna poduszka powietrzna chroniąca klatkę piersiową i biodra w razie wypadku może uchronić tułów i obszar miednicy kierowcy lub pasażera obok.

Boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i biodra dla kierowcy i pasażera z przodu

Boczna poduszka powietrzna chroniąca klatkę piersiową i biodra w razie wypadku może uchronić tułów i obszar miednicy kierowcy przy uderzeniu bocznym i zmniejszyć ryzyko odniesienia obrażeń. Poduszka boczna jest zintegrowana w oparciu przedniego fotela pasażera.

Poduszki powietrzne nadokienne kierowcy i pasażera z przodu oferują lepszą ochronę przed obrażeniami głowy i twarzy w razie poważnej kolizji bocznej.

Poduszki powietrzne nadokienne dla kierowcy i pasażera z przodu

Poduszki powietrzne nadokienne kierowcy i pasażera z przodu oferują lepszą ochronę przed obrażeniami głowy i twarzy w razie poważnej kolizji bocznej. Poduszki powietrzne nadokienne znajdują się po obu stronach pojazdu w okładzinie dachu i w razie stwierdzenia kolizji otwierają się w ciągu milisekund jako nadmuchana kurtyna przed szybami bocznymi.

Pakiet ochrony antykradzieżowej może pomóc uchronić pojazd w razie wykrycia ryzyka kradzieży, uruchamiając alarm wizualny i dźwiękowy.

Pakiet ochrony antykradzieżowej

Pakiet ochrony antykradzieżowej może pomóc uchronić pojazd w razie wykrycia ryzyka kradzieży, uruchamiając alarm wizualny i dźwiękowy. Pakiet obejmuje alarm antykradzieżowy (EDW), system zabezpieczenia wnętrza i funkcję zabezpieczenia przed odholowaniem.

Czy to na autostradzie, czy na rozjeżdżonej polnej drodze: zawieszenie pneumatyczne AIRMATIC pozwala cieszyć się niezwykle komfortową i bezpieczną jazdą.

AIRMATIC

Czy to na autostradzie, czy na wyboistej drodze: dzięki zawieszeniu pneumatycznemu AIRMATIC możesz cieszyć się wyjątkowo komfortową jazdą, a także zwiększonymi możliwościami terenowymi i bardziej sportowym charakterem przy wyższych prędkościach.

Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC ma dziewięć biegów, które utrzymują prędkość obrotową silnika na możliwie najniższym poziomie w każdej sytuacji na drodze.

Skrzynia biegów 9G-TRONIC

Automatyczna skrzynia biegów 9G-TRONIC ma dziewięć biegów, które utrzymują prędkość obrotową silnika na możliwie najniższym poziomie w każdej sytuacji na drodze. Szeroki zakres przełożeń między najniższym a najwyższym biegiem zwiększa dynamikę i elastyczność pojazdu niemal we wszystkich sytuacjach na drodze oraz poprawia charakterystykę ruszania.

Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC zwiększa dynamikę jazdy i poprawia właściwości jezdne, szczególnie w trudnych warunkach drogowych.

Napęd na wszystkie koła 4MATIC

Stały napęd na wszystkie koła 4MATIC zwiększa dynamikę jazdy i poprawia właściwości jezdne, szczególnie w trudnych warunkach drogowych.

Sportowy układ jezdny jest przystosowany do bardzo dynamicznej jazdy oraz zachwyca sztywniejszą charakterystyką zawieszenia, odczuwalną żwawością i dynamicznym zachowaniem na zakrętach.

Sportowy układ jezdny

Sportowy układ jezdny jest przystosowany do bardzo dynamicznej jazdy oraz zachwyca sztywniejszą charakterystyką zawieszenia, odczuwalną żwawością i dynamicznym zachowaniem na zakrętach. Dzięki obniżeniu zawieszenia o 15 mm, pojazdy ze sportowym układem jezdnym mają niżej położony środek ciężkości i cechują się lepszą stabilnością na drodze.

Komfortowy układ jezdny zapewnia doskonały komfort jazdy w niemal każdej sytuacji podczas jazdy, spełniając nawet najwyższe wymagania.

Komfortowy układ jezdny

Komfortowy układ jezdny zapewnia doskonały komfort jazdy w niemal każdej sytuacji podczas jazdy, spełniając nawet najwyższe wymagania. Wyróżnia się on łagodną charakterystyką toczenia oraz doskonale tłumi wstrząsy powstające na skutek wybojów i nierówności jezdni.