Modele


Silniki i modele 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé.

Modele


Silniki i modele 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé.

  • Mercedes-AMG GT 43 i 43 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé z przedniej perspektywy z panoramą miasta w tle.

    Dynamiczne osiągi

    367 KM*<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    sześciocylindrowego silnika rzędowego

    Od 0 do 100 km/h w

    4,9 sekundy*

    4-drzwiowy Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+ łączy w sobie praktyczność eleganckiej 4-drzwiowej limuzyny z niezwykłą wydajnością pojazdu. Ekspresyjny design z obniżoną pokrywą komory silnika, dominującym przodem pojazdu i muskularną sylwetką uwidacznia sportowe geny czterodrzwiowego modelu coupé. Dzięki innowacyjnemu i wysoce efektywnemu sześciocylindrowemu silnikowi, aktywnej aerodynamice i 9-biegowej skrzyni biegów TCT SPEEDSHIFT AMG zachwyca podczas każdej podróży.

    * Wymienione wyżej wartości odnoszą się do modelu Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+.

  • Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé w widoku z boku przed szklaną fasadą.

    Sportowa moc

    435 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Dd 0 do 100 km/h w

    4,5 sekundy

    4-drzwiowy Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+ łączy w sobie praktyczność eleganckiej 4-drzwiowej limuzyny z niezwykłą wydajnością pojazdu. Ekspresyjny design z obniżoną pokrywą komory silnika, dominującym przodem pojazdu i muskularną sylwetką uwidacznia sportowe geny czterodrzwiowego modelu coupé. Dzięki innowacyjnemu i wysoce efektywnemu, jednorzędowemu silnikowi sześciocylindrowemu o mocy 435 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>, aktywnej aerodynamice i 9-biegowej skrzyni biegów TCT AMG SPEEDSHIFT zachwyca podczas każdej podróży.

  • Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé w ujęciu ukośnym od przodu na torze wyścigowym.

    Dynamiczne osiągi

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    silnika V8 biturbo

    Błyskawiczny sprint w

    3,4 sekundy

    od 0 do 100 km/h

    4-drzwiowy Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+ Coupé o zapierającej dech w piersiach naturze Gran Turismo jest optymalnym towarzyszem podróży dla wszystkich, którzy cenią sobie najwyższą wydajność, komfort i wszechstronność. Innowacyjny, dynamiczny silnik V8 biturbo dostarcza przy tym fascynujących doznań podczas jazdy we wszystkich zakresach prędkości obrotowej i łączy spektakularną dynamikę z zadziwiającą efektywnością. Innowacyjne technologie, takie jak napęd na wszystkie koła ze zmiennym rozdziałem momentu obrotowego 4MATIC+ oraz skrętna oś tylna montowana seryjnie w wersji V8 zapewniają jazdę i stabilność na poziomie sportu motorowego. 9-stopniowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG z funkcją RACE START umożliwia sprinty od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,4 sekundy.

  • Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé w ujęciu ukośnym z tyłu z panoramą miasta w tle.

    Ogromna moc

    639 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    silnika V8 biturbo

    Sensacyjny sprint w

    3,2 sekundy

    od 0 do 100 km/h

    Dynamika jazdy na poziomie sportów wyścigowych, sensacyjne sprinty, najwyższy komfort. 4-drzwiowy model Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ Coupé z silnikiem o mocy 639 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> podkreśla czołową lokatę w rodzinie modeli czterodrzwiowych. Elektronicznie sterowany, samoblokujący mechanizm różnicowy AMG poprawia trakcję w każdych warunkach, jednak przede wszystkim podczas sportowej jazdy. Czterodrzwiowy Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ przyspiesza w ciągu 3,2 sekundy od 0 do 100 km/h i dodatkowo, dzięki dodatkowemu programowi jazdy RACE z Drift Mode, możliwe są również ekstremalnie sportowe manewry. Charakterystyczny przód pojazdu daje wyraźnie do zrozumienia: nadjeżdża 4-drzwiowy Mercedes-AMG GT Coupé.

Zespół napędowy modeli V8


Napęd skrojony na miarę.

Zespół napędowy modeli V8


Napęd skrojony na miarę.

Dowiedz się więcej o napędzie 4-drzwiowego modelu Mercedes-AMG GT Coupé.

Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego

Elektronicznie sterowany, samoblokujący mechanizm różnicowy AMG poprawia trakcję w każdych warunkach, jednak przede wszystkim podczas sportowej jazdy.

Pozwala to na bardziej dynamiczne pokonywanie zakrętów, umożliwiając lepsze przyśpieszenie w wymagających warunkach.

AMG RIDE CONTROL+

Specjalnie dostosowane dla modelu GT zawieszenie pneumatyczne AMG RIDE CONTROL+ łączy zalety kilku rodzajów zawieszenia, tworząc perfekcyjne połączenie.

Trójkomorowe zawieszenie pneumatyczne w połączeniu ze specyfiką samochodów AMG, oferuje szerokie możliwości konfiguracji – od bardzo komfortowego po najbardziej sportowe zawieszenie, zapewniające maksymalne osiągi w każdej sytuacji.

9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG

Stworzona dla najbardziej wymagających kierowców. W zależności od Twoich potrzeb oraz wybranego trybu jazdy umożliwia szybką, sportową zmianę biegów lub prawie niewyczuwalną pracę, gdy oczekujesz od Twojego samochodu maksymalnego komfortu.

Dzięki dziewięciu biegom silnik prawie zawsze znajduje się w optymalnym zakresie prędkości obrotowej.

Tylna oś skrętna

Tylna oś skrętna oferuje niesamowitą precyzję prowadzenia oraz nadaje zwinności w warunkach miejskich. W zależności od prędkości pojazdu tylna oś działa w taki sposób, aby maksymalizować przyjemność z jazdy.

Przy prędkości poniżej 100 km/h tylna oś skręca w przeciwnych kierunkach, wirtualnie skracając rozstaw osi, umożliwiając łatwiejsze manewrowanie długim samochodem. Powyżej 100 km/h tylna oś skręca w tym samym kierunku, wirtualnie wydłużając w ten sposób rozstaw osi, dzięki czemu zwiększa się bezpieczeństwo oraz stabilność samochodu.

4MATIC+

Napęd na wszystkie koła łączy zmiennie oś tylną z osią przednią, dbając w ten sposób o optymalny rozdział momentu obrotowego. Umożliwia to bezstopniowe przełączanie pomiędzy napędem na wszystkie koła a napędem na tylne koła.

Dynamiczne zawieszenie silnika AMG

Dynamiczne zawieszenie silnika AMG dba o optymalne połączenie silnika z nadwoziem w kazdej sytuacji. Charakterystykę pracy zawieszenia mozna ustawić za pomocą programów jazdy.

Oferta silników


Stworzone, aby dać z siebie wszystko.

Odkryj silnik R6 lub V8 w 4-drzwiowym Mercedesie-AMG GT Coupé.

Oferta silników


Stworzone, aby dać z siebie wszystko.

Odkryj silnik R6 lub V8 w 4-drzwiowym Mercedesie-AMG GT Coupé.

  • Silnik V8 biturbo

    Silnik AMG V8 biturbo.

    Zdjęcie przedstawia 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo wolnostojący.

    Silnik AMG V8 biturbo.

    Silnik V8 o pojemności 4,0 litra imponuje błyskawicznym i zarazem precyzyjnym rozwijaniem mocy. Turbosprężarki Twin-Scroll, w celu uzyskania większej efektywności, są umieszczone pomiędzy głowicami cylindrów. Funkcja odłączania cylindrów podczas niższego zapotrzebowania na moc pozwala obniżyć zużycie paliwa.

  • Silnik R6

    3,0-litrowy silnik R6 z turbodoładowaniem i dodatkową sprężarką elektryczną.

    Zdjęcie przedstawia wolnostojący silnik R6 o pojemności 3,0 l z turbodoładowaniem i dodatkową sprężarką elektryczną.

    3,0-litrowy silnik R6 z turbodoładowaniem i dodatkową sprężarką elektryczną.

    Układ Mild Hybrid został stworzony dla uzyskania niebywałych doznań z jazdy – zintegrowany rozrusznik-alternator podnosi moc i odzyskuje energię, instalacja elektryczna 48 V zasila odbiorniki elektryczne, a dodatkowa sprężarka podnosi moment obrotowy. Wszystko to gwarantuje stabilną oraz niezwykle efektywną pracę sześciocylindrowego silnika rzędowego.

Poznaj teraz 4-drzwiowe Coupé Mercedes-AMG GT.

Do konfiguratora modelu Mercedes-AMG GT 4-drzwiowe Coupé.

Skonfiguruj swojego Mercedesa.

Wyszukiwanie dealerów Mercedes-Benz

Znajdź dealera w swojej okolicy.

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS

    Zdjęcie przedstawia kokpit 4-drzwiowego Mercedesa-AMG GT Coupé.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS oznacza maksymalną przyjemność z jazdy i optymalną zwrotność. Łączy w sobie komponenty High-Performance w dalszym stopniu podwyższające dynamikę jazdy. W ten sposób doznania z jazdy są jeszcze bardziej emocjonalne.

    Przyciski AMG na kierownicy

    Zdjęcie przedstawia przyciski na kierownicy AMG w 4-drzwiowym Mercedesie-AMG GT Coupé.

    Przyciski AMG nadają kierownicy radykalnie sportowy charakter: umożliwiają szybkie i skuteczne sterowanie specyficznymi funkcjami, związanymi z dynamiką jazdy. Zapewnia to skoncentrowanie się na prowadzeniu i wrażeniach wynikających z osiągów – oraz atmosferę autentycznego samochodu wyścigowego w kokpicie.

    AMG TRACK PACE

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowe Coupé Mercedes-AMG GT.

    AMG TRACK PACE przeobrazi samochód AMG w osobistego wirtualnego inżyniera wyścigowego. Rejestracja czasów przejazdu okrążeń i sektorów, wartości przyspieszenia oraz wybranych danych telemetrycznych umożliwia dokładne analizowanie i doskonalenie umiejętności na zamkniętych odcinkach specjalnych.

    Rozszerzona rzeczywistość MBUX dla potrzeb nawigacji

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowe Coupé Mercedes-AMG GT.

    Rozszerzona rzeczywistość MBUX dla potrzeb nawigacji łączy świat wirtualny z realnym, aby kierowca mógł się odnaleźć w kompleksowej sytuacji w ruchu drogowym. Technika ta polega na wyświetlaniu na żywo informacji dotyczących nawigacji i stanu ruchu drogowego. Dzięki temu dotrzesz do celu szybciej, bezpieczniej i bez zbędnego stresu.

    Asystent wnętrza MBUX

    Zdjęcie przedstawia 4-drzwiowe Coupé Mercedes-AMG GT.

    Ciesz się z bezdotykowego komfortu obsługi: ten innowacyjny system rejestruje i interpretuje ruchy Twoich dłoni i rąk. Wybrane funkcje można w ten sposób aktywować dosłownie w mgnieniu oka. Przy tym system potrafi rozróżnić kierowcę i pasażera – aby otworzyć dokładnie to menu, które chcesz obsługiwać.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Motyw przedstawia różne modele pojazdów Mercedes-AMG GT Coupé na torze wyścigowym.

    Odkryj niesamowitą różnorodność samochodów Mercedes-AMG i daj się porwać niezwykłej dynamice jazdy.

    Mercedes-AMG GT 43: średnie zużycie paliwa: 9,7-9,1 l/100 km, średnia emisja CO2: 218-207 g/km

    Mercedes-AMG GT 43 4MATIC+: średnie zużycie paliwa: 10,4-9,8 l/100 km, średnia emisja CO2: 236-224 g/km

    Mercedes-AMG GT 53 4MATIC+: średnie zużycie paliwa: 10,4-9,8 l/100 km, średnia emisja CO2: 236-224 g/km

    Mercedes-AMG GT 63 4MATIC+: średnie zużycie paliwa: 13,2-12,5 l/100 km, średnia emisja CO2: 300-282 g/km

    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+: średnie zużycie paliwa: 13,2-12,7 l/100 km, średnia emisja CO2: 299-288 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>