Najważniejsze zalety
Wyraz intensywności.
Najważniejsze zalety
Wyraz intensywności.
Nadwozie
Przyciąga wzrok. Z każdej perspektywy.
Nadwozie
Przyciąga wzrok. Z każdej perspektywy.
Osłona chłodnicy

Muskularna stylizacja przodu nadwozia Mercedesa AMG S 63 4MATIC+ Coupé imponuje potężną osłoną chłodnicy, typową dla modeli AMG. Jest ona otoczona bocznymi wlotami powietrza z płetwami poprzecznymi. Zapewniają one optymalny przepływ powietrza wokół modułów chłodzących – ich funkcjonalny kształt jest znany z samochodów wyścigowych.
Układ wydechowy AMG Performance

Dzięki trzem przestawianym klapom spalin dźwięk dopasowuje się do ustawionego programu jazdy. Niezależnie od tego kierowca może zmieniać brzmienie dźwięku za pomocą przycisku. W ten sposób do dyspozycji jest maksymalna rozpiętość tła dźwiękowego, od komfortowego po nadzwyczaj emocjonalne. Dwie chromowane podwójne końcówki rur wydechowych w stylizacji V8 stanowią wyraziste akcenty optyczne.
Wysokowydajny układ hamulcowy AMG

Najkrótsze drogi hamowania – oczywistość dla Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ Coupé, który jest wyposażony w zoptymalizowany pod względem wagi, wysokowydajny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi. Opcjonalnie dostępny jest wysokowydajny układ hamulcowy AMG tarczami kompozytowo-ceramicznymi. Jego masa zredukowana o ponad 20 procent dba o mniejsze, nieamortyzowane masy i zwiększa dynamikę, zwrotność i komfort jazdy.
Wnętrze
Prawdziwą wielkość poznaje się po zamiłowaniu do szczegółów.
Wnętrze
Prawdziwą wielkość poznaje się po zamiłowaniu do szczegółów.
Deska rozdzielcza AMG

Na szerokoekranowym kokpicie AMG dodatkowe informacje na temat temperatury oleju silnikowego i przekładniowego, ciśnienia doładowania lub wskaźniki takie jak wskaźnik przeciążenia i Race-Timer prezentują umiejętności modelu S 63 4MATIC+. Skala prędkościomierza rozszerzona do 330 km/h informuje również jednoznacznie o potencjale silnika V8 biturbo.
Kierownica AMG Performance

Kierownica AMG Performance wykończona skórą nappa jest niepowtarzalna. Przyciski Touch Control umożliwiają intuicyjne sterowanie większością funkcji. Innowacyjnie, dostępne opcjonalnie przyciski AMG pozwalają na szybką i pewną obsługę specjalnych funkcji związanych z dynamiką jazdy. (Więcej informacji na temat przycisków na kierownicy AMG jest dostępnych w dziale wyposażenia AMG)
Fotele AMG

Nowo zaprojektowane fotele AMG z całkowicie elektryczną regulacją, funkcją pamięci ustawień oraz ogrzewaniem oferują kierowcy i pasażerowi optymalne podparcie boczne. Delikatna skóra nappa w stylizacji V8 AMG z wypustkami i plakietkami AMG we wszystkich czterech oparciach oraz wytłoczone logo AMG na podłokietniku przedniej konsoli środkowej zapewniają wytworną atmosferę na pokładzie.
Osiągi
Poruszająca wydajność.
Osiągi
Poruszająca wydajność.

Dowiedz się więcej o zespole napędowym i wersji silnikowej Mercedesa-AMG Klasy S Coupé.

4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo
4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo osiąga 612 KM i 900 Nm. Konsekwentna realizacja strategii lekkiej konstrukcji przyczynia się również do wysokiej dynamiki jazdy i niskiego zużycia paliwa.
Zastosowano sprawdzone doładowanie biturbo: obie sprężarki nie znajdują się po bokach rzędów cylindrów, lecz między nimi, wewnątrz tworzonego przez nie V.

9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG
9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG zapewnia kierowcy optymalne wsparcie w przypadku szczególnie dynamicznego stylu jazdy i tworzy atmosferę wyścigów podczas każdej jazdy.
Sportowo-szybkie lub komfortowe, prawie niewyczuwalne procesy zmiany biegów w zależności od programu jazdy: dzięki dziewięciu przełożeniom silnik szczególnie często pracuje w optymalnym zakresie prędkości obrotowej.

AMG RIDE CONTROL+
AMG RIDE CONTROL+ zachwyca sportową kontrolą pojazdu również w zakresach granicznych. System zawieszenia pneumatycznego jest przy tym typowo dla modeli AMG nastawiony na wysokie osiągi, a adaptacyjny system
amortyzacji precyzyjnie reaguje na wszelkie nierówności. Układ poziomowania nadwozia obniża zawieszenie pneumatyczne przy wyższych prędkościach oraz w sportowych programach jazdy AMG DYNAMIC SELECT.

AMG Performance 4MATIC+
Zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego łączy optymalną przyczepność, dynamikę jazdy typową dla modeli AMG oraz maksymalną przyjemność z jazdy.
Zwiększa bezpieczeństwo jazdy i przyczepność na mokrych lub śliskich nawierzchniach. Dzięki całkowicie zmiennemu rozdziałowi momentu obrotowego kierowca czerpie z korzyści napędu na cztery koła i napędu na tylne koła w tym samym stopniu.

Układ wydechowy AMG Performance
Szczególnych doznań dźwiękowych dostarcza przełączany układ wydechowy AMG Performance. Zmiennie przestawiane klapy spalin zapewniają możliwość zmiany odgłosu pojazdu poprzez naciśnięcie przycisku.
W zależności od programu jazdy charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnego komfortu, aż po maksymalną emocjonalność.
Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
Średnie zużycie paliwa: 11,9-11,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 269-264 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>