Moment obrotowy

900 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie

3,5 sekundy

od 0 do 100 km/h

Moc

612 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Wyraz intensywności.

Najważniejsze zalety


Wyraz intensywności.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG S 63 4MATIC+

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG S 63 4MATIC+

Osiągi

Nadwozie


Przyciąga wzrok. Z każdej perspektywy.

Wszystko zaczyna się od języka designu, dla którego brakuje słów. Cechują go typowe dla dużego luksusowego coupé proporcje. Długa maska silnika z wyrazistymi wybrzuszeniami, elegancka linią dachu wraz z bezramowymi szybami bocznymi. Tył pojazdu przywodzi na myśl jedno: imponującą fizyczną obecność pojazdu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

Nadwozie


Przyciąga wzrok. Z każdej perspektywy.

Wszystko zaczyna się od języka designu, dla którego brakuje słów. Cechują go typowe dla dużego luksusowego coupé proporcje. Długa maska silnika z wyrazistymi wybrzuszeniami, elegancka linią dachu wraz z bezramowymi szybami bocznymi. Tył pojazdu przywodzi na myśl jedno: imponującą fizyczną obecność pojazdu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ Coupé w ujęciu bocznym.

Osłona chłodnicy

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+

Muskularna stylizacja przodu nadwozia Mercedesa AMG S 63 4MATIC+ Coupé imponuje potężną osłoną chłodnicy, typową dla modeli AMG. Jest ona otoczona bocznymi wlotami powietrza z płetwami poprzecznymi. Zapewniają one optymalny przepływ powietrza wokół modułów chłodzących – ich funkcjonalny kształt jest znany z samochodów wyścigowych.

Układ wydechowy AMG Performance

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+

Dzięki trzem przestawianym klapom spalin dźwięk dopasowuje się do ustawionego programu jazdy. Niezależnie od tego kierowca może zmieniać brzmienie dźwięku za pomocą przycisku. W ten sposób do dyspozycji jest maksymalna rozpiętość tła dźwiękowego, od komfortowego po nadzwyczaj emocjonalne. Dwie chromowane podwójne końcówki rur wydechowych w stylizacji V8 stanowią wyraziste akcenty optyczne.

Wysokowydajny układ hamulcowy AMG

Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

Najkrótsze drogi hamowania – oczywistość dla Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ Coupé, który jest wyposażony w zoptymalizowany pod względem wagi, wysokowydajny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowymi. Opcjonalnie dostępny jest wysokowydajny układ hamulcowy AMG tarczami kompozytowo-ceramicznymi. Jego masa zredukowana o ponad 20 procent dba o mniejsze, nieamortyzowane masy i zwiększa dynamikę, zwrotność i komfort jazdy.

Wnętrze


Prawdziwą wielkość poznaje się po zamiłowaniu do szczegółów.

Wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ jest równie fascynujące jak stylizacja nadwozia. Łączy ono luksusowy nastrój ze sportową funkcjonalnością i namiętność do osiągów z zamiłowaniem do szczegółów.

Wnętrze


Prawdziwą wielkość poznaje się po zamiłowaniu do szczegółów.

Wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ jest równie fascynujące jak stylizacja nadwozia. Łączy ono luksusowy nastrój ze sportową funkcjonalnością i namiętność do osiągów z zamiłowaniem do szczegółów.

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

Deska rozdzielcza AMG

Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników AMG w Mercedesie-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

Na szerokoekranowym kokpicie AMG dodatkowe informacje na temat temperatury oleju silnikowego i przekładniowego, ciśnienia doładowania lub wskaźniki takie jak wskaźnik przeciążenia i Race-Timer prezentują umiejętności modelu S 63 4MATIC+. Skala prędkościomierza rozszerzona do 330 km/h informuje również jednoznacznie o potencjale silnika V8 biturbo.

Kierownica AMG Performance

Zdjęcie przedstawia kierownicę AMG Performance w Mercedesie-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

Kierownica AMG Performance wykończona skórą nappa jest niepowtarzalna. Przyciski Touch Control umożliwiają intuicyjne sterowanie większością funkcji. Innowacyjnie, dostępne opcjonalnie przyciski AMG pozwalają na szybką i pewną obsługę specjalnych funkcji związanych z dynamiką jazdy. (Więcej informacji na temat przycisków na kierownicy AMG jest dostępnych w dziale wyposażenia AMG)

Fotele AMG

Zdjęcie przedstawia fotele AMG w Mercedesie-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

Nowo zaprojektowane fotele AMG z całkowicie elektryczną regulacją, funkcją pamięci ustawień oraz ogrzewaniem oferują kierowcy i pasażerowi optymalne podparcie boczne. Delikatna skóra nappa w stylizacji V8 AMG z wypustkami i plakietkami AMG we wszystkich czterech oparciach oraz wytłoczone logo AMG na podłokietniku przedniej konsoli środkowej zapewniają wytworną atmosferę na pokładzie.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego indywidualnego Mercedesa.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego indywidualnego Mercedesa.

    Przyciski AMG na kierownicy

    Zdjęcie przedstawia przyciski AMG na kierownicy w Mercedesie-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

    Przyciski AMG nadają kierownicy radykalnie sportowy charakter: umożliwiają szybkie i skuteczne sterowanie funkcjami związanymi z dynamiką jazdy. Zapewnia to skoncentrowanie się na prowadzeniu i wrażeniach wynikających z osiągów, a także atmosferę autentycznego samochodu wyścigowego w kokpicie.

    20-calowe, kute obręcze kół AMG

    Zdjęcie przedstawia 20-calowe kute obręcze kół AMG ze skrzyżowanymi ramionami Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ Coupé.

    Kute obręcze kół AMG (20") z 10 ramionami, lakierowane w kolorze szarość tytanu z nabłyszczanymi obrzeżami, polerowane, wraz z całkowicie zintegrowanymi osłonami śrub kół.

    Układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowo-ceramicznymi

    Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowo-ceramicznymi

    Niezawodność w ekstremalnych sytuacjach, również po kilku hamowaniach awaryjnych następujących po sobie: wysoko sprawny układ hamulcowy AMG z tarczami kompozytowo-ceramicznymi zapewnia wartości hamowania, na których można polegać nawet w wyjątkowych sytuacjach. Jest on poza tym lżejszy od tradycyjnych układów hamulcowych – mniej nieamortyzowanych mas w celu zapewnienia lepszej dynamiki jazdy i zwrotności.

    Pakiet AMG Exclusive

    Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+

    Delektuj się z pakietem AMG Exclusive fantastyczną aurą. Niemal wszystkie powierzchnie są pokryte wysokiej jakości skórą nappa: na przykład górna część deski rozdzielczej, fotele o charakterystycznym dla AMG wzorze rombowym czy podłokietniki. Niezwykle wysoką jakość podkreślają dodatkowe elementy jak te zdobiące środkowe powierzchnie drzwi.

    Pakiet kierowcy AMG

    Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

    Pakiet kierowcy AMG oferuje jeszcze bardziej sportowe wrażenia podczas jazdy dzięki ograniczeniu prędkości maksymalnej do 300 km/h.

    Wyposażenie jest dostępne tylko w pakiecie.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ Coupé w ujęciu bocznym.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Osiągi


    Poruszająca wydajność.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z ulepszonymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie osiągów łączy dynamiczny design ze wspaniałymi osiągami i jeszcze większą efektywnością.

    Osiągi


    Poruszająca wydajność.

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z ulepszonymi rozwiązaniami technicznymi w zakresie osiągów łączy dynamiczny design ze wspaniałymi osiągami i jeszcze większą efektywnością.

    Dowiedz się więcej o zespole napędowym i wersji silnikowej Mercedesa-AMG Klasy S Coupé.

    4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo

    4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo osiąga 612 KM i 900 Nm. Konsekwentna realizacja strategii lekkiej konstrukcji przyczynia się również do wysokiej dynamiki jazdy i niskiego zużycia paliwa.

    Zastosowano sprawdzone doładowanie biturbo: obie sprężarki nie znajdują się po bokach rzędów cylindrów, lecz między nimi, wewnątrz tworzonego przez nie V.

    9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG

    9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG zapewnia kierowcy optymalne wsparcie w przypadku szczególnie dynamicznego stylu jazdy i tworzy atmosferę wyścigów podczas każdej jazdy.

    Sportowo-szybkie lub komfortowe, prawie niewyczuwalne procesy zmiany biegów w zależności od programu jazdy: dzięki dziewięciu przełożeniom silnik szczególnie często pracuje w optymalnym zakresie prędkości obrotowej.

    AMG RIDE CONTROL+

    AMG RIDE CONTROL+ zachwyca sportową kontrolą pojazdu również w zakresach granicznych. System zawieszenia pneumatycznego jest przy tym typowo dla modeli AMG nastawiony na wysokie osiągi, a adaptacyjny system

    amortyzacji precyzyjnie reaguje na wszelkie nierówności. Układ poziomowania nadwozia obniża zawieszenie pneumatyczne przy wyższych prędkościach oraz w sportowych programach jazdy AMG DYNAMIC SELECT.

    AMG Performance 4MATIC+

    Zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego łączy optymalną przyczepność, dynamikę jazdy typową dla modeli AMG oraz maksymalną przyjemność z jazdy.

    Zwiększa bezpieczeństwo jazdy i przyczepność na mokrych lub śliskich nawierzchniach. Dzięki całkowicie zmiennemu rozdziałowi momentu obrotowego kierowca czerpie z korzyści napędu na cztery koła i napędu na tylne koła w tym samym stopniu.

    Układ wydechowy AMG Performance

    Szczególnych doznań dźwiękowych dostarcza przełączany układ wydechowy AMG Performance. Zmiennie przestawiane klapy spalin zapewniają możliwość zmiany odgłosu pojazdu poprzez naciśnięcie przycisku.

    W zależności od programu jazdy charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnego komfortu, aż po maksymalną emocjonalność.

    Porównanie wersji silnikowych


    Sercem napędu AMG jest silnik.

    Porównanie wersji silnikowych


    Sercem napędu AMG jest silnik.

    Zdjęcie przedstawia otwartą pokrywę komory silnika

    Wybierz silnik

    • Manualna skrzynia biegów
    • Automatyczna skrzynia biegów

    Silniki wysokoprężne

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Silniki wysokoprężne

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Wybierz silnik do porównania

    • Manualna skrzynia biegów
    • Automatyczna skrzynia biegów

    Silniki wysokoprężne

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Silniki wysokoprężne

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Wybierz dwie wersje silnikowe, aby zobaczyć ich dane techniczne w bezpośrednim porównaniu.
    Zamknij

    Porównaj wersje silnikowe.

    Wybierz dwie wersje silnikowe, aby zobaczyć ich dane techniczne w bezpośrednim porównaniu.

    Wybierz silnik
    Wybierz silnik do porównania
    Porównaj

    Wybierz silnik

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 11,9-11,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 269-264 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>