Mercedes-AMG GT Coupé

Mercedes-AMG GT Coupé.

Stworzony przez kierowców wyścigowych.
Stworzony przez kierowców wyścigowych.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT Coupé.

Modele


Dowiedz się więcej o modelach Mercedes-AMG GT Coupé.

  • Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT

    Mercedes-AMG GT łączy w sobie fascynację autentycznymi pojazdami sportowymi z najnowszą technologią oraz wysokim poziomem przydatności do jazdy na co dzień. Z prędkością maksymalną 304 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 4,0 s Mercedes-AMG GT optymalnie dopasowuje się do sportowego stylu życia i wyraża esencję sportowej marki AMG.

    476 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    630 Nm

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT.
    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu Mercedes-AMG GT.
    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG GT.
  • Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Mercedes-AMG GT S

    Wyjątkowo atletyczna sylwetka gwarantuje niesamowite osiągi - prędkość maksymalną 310 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 sekundy. Niesamowite właściwości jezdne gwarantuje sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL regulowane w trzech stopniach – od komfortowego do sportowego. Sportowy charakter podkreśla elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG oraz dodatkowy program jazdy „RACE“ do jazdy po torach wyścigowych.

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT S.
    Zdjęcie przedstawia boczny przód modelu Mercedes-AMG GT S.
    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu Mercedes-AMG GT S.

    522 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    670 Nm

    Moment obrotowy

  • Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Mercedes-AMG GT C

    Niezwykle energiczna prezencja i ponadczasowa elegancja: wszystkie te cechy łączy w sobie Mercedes-AMG GT C, który dzięki odważnym elementom stylistycznym, szerokich konturach i dużych kołach jest gotowy do tego, by stanąć w wyścigowe szranki. Dynamiczna synteza kultury i dynamiki jazdy oraz rasowego sportu motorowego przyciąga wzrok nie tylko z powodu swojego wyglądu. Dzięki charakterystycznym elementom konstrukcyjnym Mercedes-AMG GT C rozwija maksymalną prędkość wynoszącą 317 km/h przy niezwykłym przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy.

    557 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    680 Nm

    Moment obrotowy

    Zdjęcie przedstawia dynamiczną sylwetkę modelu Mercedes-AMG GT C.
    Zdjęcie przedstawia boczny tył modelu Mercedes-AMG GT C.
    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG GT C.
  • Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Mercedes-AMG GT R

    Bestia z Zielonego Piekła. Mercedes-AMG GT R demonstruje kompetencje AMG w zakresie konstruowania pojazdów sportowych i przesuwa granice dynamiki jazdy na najwyższy poziom – pozwala jeszcze wyraźniej poczuć prawdziwe DNA modelu AMG GT. Dzięki bezpośredniemu transferowi wiedzy ze świata sportów motorowych model Mercedes-AMG GT R zachwyca maksymalną prędkością 318 km/h i przyspieszeniem od 0 do 100 km/h w ciągu 3,6 s.

    Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG GT R w mieście.

     

     

     

    Zdjęcie przedstawia jadący po mieście Mercedes-AMG GT R z przedniej perspektywy.
    Zdjęcie przedstawia widok szczegółowy koła kutego AMG Performance w modelu Mercedes-AMG GT R.
    Zdjęcie przedstawia długą pokrywę komory silnika modelu Mercedes-AMG GT R.

    585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

    Moc nominalna

    Aż do

    700 Nm

    Moment obrotowy

Właściwości jezdne


Tor wyścigowy źródłem inspiracji.

Te niezwykłe osiągi Mercedes-AMG GT zawdzięcza swojej architekturze.

Właściwości jezdne


Tor wyścigowy źródłem inspiracji.

Te niezwykłe osiągi Mercedes-AMG GT zawdzięcza swojej architekturze.

Dowiedz się więcej o napędzie i dynamice jazdy modelu Mercedes-AMG GT.

4-litrowy silnik AMG V8 biturbo

Umieszczony centralnie z przodu silnik waży jedynie 209 kilogramów i przenosi swoją masę na środek pojazdu. Dla zapewnienia niskiego środka ciężkości został on zamontowany głęboko w specjalnej aluminiowej ramie spaceframe.

Dzięki układowi Transaxle silnik został połączony w jedną jednostkę z umieszczoną z tyłu dwusprzęgłową skrzynią biegów, zapewniając w ten sposób idealny balans. Sucha miska olejowa zapewnia optymalne smarowanie także podczas sportowej jazdy, generującej duże przeciążenia.

Torque-Tube

Silnik umieszczony centralnie z przodu tworzy całość z dwusprzęgłową skrzynią biegów. Oba te zespoły połączone są ze sobą odpornym na zginanie i moment obrotowy łącznikiem Torque-Tube.

Wewnątrz niego obraca się ekstremalnie lekki i odporny na skręcanie wał napędowy wykonany z włókna węglowego. Przekazuje on moc silnika V8 z podwójną turbosprężarką do siedmiobiegowej sportowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Ta ostatecznie zamienia siłę w przyspieszenie. Niewyobrażalnie szybko i w sposób zapierający dech w piersiach.

Układ jezdny AMG RIDE CONTROL

Układ jezdny AMG RIDE CONTROL z adaptacyjną regulacją amortyzacji (seryjne w modelach Mercedes-AMG GT S, GT C i GT R) łączy wybitne osiągi z pierwszorzędną kulturą pracy.

W połączeniu z koncepcją podwójnego wahacza poprzecznego zapewnia wyścigowe osiągi z niezwykłą charakterystyką prowadzenia w zakrętach oraz stabilnością jazdy przy wysokich prędkościach. Zawieszenie dopasowuje charakterystykę tłumienia każdego pojedynczego koła do sposobu jazdy i stanu nawierzchni.

7-stopniowa sportowa skrzynia biegów DCT SPEEDSHIFT AMG

Skrzynia biegów AMG SPEEDSHIFT DCT 7G pozwala na bardzo szybką zmianę biegów, wytworzenie spektakularnego międzygazu i zapewnia osiągi na wyścigowym poziomie: im bardziej sportowy tryb, tym szybsza reakcja samochodu.

Małe skoki prędkości obrotowej pozwalają na optymalne dopasowanie przełożenia i szybką zmianę biegów bez przerywania siły ciągu. Siedem biegów, trzy programy jazdy, jeden tryb ręczny, funkcja międzygazu i RACE START gwarantują dynamiczne przyspieszanie oraz ekstremalne doznania.

Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami

Układ hamulcowy AMG z wentylowanymi wewnętrznie i perforowanymi tarczami hamulcowymi zapewnia niezwykle wydajne hamowanie i wysoką wytrzymałość.

Zalety opcjonalnego układu hamulcowego AMG z tarczami kompozytowymi to masa mniejsza nawet o 30%, większa trwałość i maksymalna kontrola.

Optymalny rozdział masy.

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG GT R.

Optymalny rozdział masy.

Dzięki umieszczonemu centralnie z przodu silnikowi i 7-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów AMG SPEEDSHIFT DCT w układzie Transaxle model Mercedes-AMG GT Coupé uzyskuje optymalny rozdział masy od 47% do 53% pomiędzy osią przednią i tylną. W połączeniu z nisko osadzonym środkiem ciężkości zapewnia on niezwykłą zrywność i pozwala osiągnąć wysokie prędkości w zakrętach. W końcu to w zakrętach wygrywa się wyścigi.


Więcej o dynamice jazdy modelu Mercedes-AMG GT.

Niepowtarzalna kombinacja innowacyjnych technologii wywodzących się z wyścigów samochodowych przenosi pasję naszych inżynierów na drogi i sprawia, że nasze samochody budzą wielkie pożądanie.


Więcej o dynamice jazdy modelu Mercedes-AMG GT.

Niepowtarzalna kombinacja innowacyjnych technologii wywodzących się z wyścigów samochodowych przenosi pasję naszych inżynierów na drogi i sprawia, że nasze samochody budzą wielkie pożądanie.

Rama spaceframe


Od ramy spaceframe do ramy raceframe.

Innowacyjna architektura zapewnia ekstremalną lekkość ramy spaceframe modelu Mercedes-AMG GT.

Rama spaceframe


Od ramy spaceframe do ramy raceframe.

Innowacyjna architektura zapewnia ekstremalną lekkość ramy spaceframe modelu Mercedes-AMG GT.

Zdjęcie przedstawia widok boczny ramy spaceframe modelu Mercedes-AMG GT.

Włókno węglowe, aluminium, magnez, stal.

Włókno węglowe, aluminium, magnez, stal.

Oto składniki nadwozia modelu Mercedes-AMG GT Coupé. Rama spaceframe jest wykonana przede wszystkim z aluminium i waży zaledwie 231 kilogramów. Innowacyjna konstrukcja - jednocześnie lekka, stabilna i bardzo sztywna. Umożliwia to uzyskanie najlepszej dynamiki przyspieszenia oraz maksymalnej precyzji prowadzenia. Ekstremalnie lekki moduł przedni jest wykonany z magnezu, przez co redukuje bezwładność masy przed osią przednią.

  • Specjalna aluminiowa rama spaceframe waży tylko 231 kilogramów

  • Duża sztywność nadwozia i odporność na siły skrętne

  • Wysoka precyzja prowadzenia

Aerodynamika modelu Mercedes-AMG GT R jest testowana w kanale aerodynamicznym.

Aerodynamika.

Aerodynamika.

Koncepcja aerodynamiki modelu Mercedes-AMG GT opracowana z zastosowaniem technologii sportu motorowego wspomaga kierowcę podczas dynamicznej i bezpieczniej jazdy. Łączy aerodynamiczną stabilność z niewielkim oporem powietrza oraz integruje właściwe chłodzenie i prawidłowy obieg powietrza między wszystkimi komponentami. System AIRPANEL aktywnie dopasowuje aerodynamikę samochodu do aktualnej sytuacji na drodze.

Silnik AMG V8 biturbo


Poznaj serce modelu Mercedes-AMG GT.

Silnik AMG V8 biturbo


Poznaj serce modelu Mercedes-AMG GT.

Lekkość spotyka moc.

Zdjęcie przedstawia wymontowany 4,0-litrowy silnik AMG V8 biturbo modelu Mercedes-AMG GT z perspektywy bocznej.

Lekkość spotyka moc.

Silnik o parametrach na poziomie wyścigowym – V8-biturbo z dwiema umieszczonymi od wewnątrz turbosprężarkami jest przystosowany do rozwijania maksymalnych osiągów, a dynamiczne łoża silnika dopasowują się do każdej sytuacji podczas jazdy. Dodatkowe obniżenie osadzenia silnika osiągnięto w wyniku zastosowania wymuszonego smarowania z tzw. suchą miską olejową.

Tak brzmi moc.

Światło zielonych przednich lamp Mercedesa-AMG GT R wydobywa się z garażu.
Zobacz ponownie

Tak brzmi moc.

Dźwięk podkreśla niezwykłe wrażenie, gdy silnik V8 pokazuje swoją pełną moc.   

Serce Mercedesa-AMG GT, 4,0-litrowy silnik V8 biturbo, prowokuje do wyścigu. Bez kompromisów, gdy ukryty pod długą maską silnik V8 odkryje swoją pełną moc. Z masą netto 209 kg zapewnia osiągi na poziomie sportów wyścigowych. Lekki. Kompaktowy. Mocny.

Aż do

585 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Moc nominalna

Aż do

700 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Moment obrotowy

Poznaj teraz Mercedesa-AMG GT Coupé.

Skonfiguruj swojego Mercedesa.

Umów się na jazdę testową.

Układ hamulcowy AMG


Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Układ hamulcowy AMG


Sprawność hamowania jak w sporcie motorowym – dzięki technologiom AMG.

Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG w modelu Mercedes-AMG GT.

Wydajny układ hamulcowy Mercedesa-AMG GT charakteryzuje się doskonałą sprawnością, precyzją działania i dużą trwałością elementów. Duże, wentylowane, perforowane i rowkowane tarcze hamulcowe łączą lekkość z dużą odpornością na wysoką temperaturę.

Najważniejsze cechy układu hamulcowego:

  • Doskonała skuteczność hamowania dzięki dużym, wentylowanym, rowkowanym i perforowanym tarczom
  • Technologia zapewniająca dużą wytrzymałość tarcz hamulcowych i obniżenie nieamortyzowanej masynieamortyzowanej masy
  • Elektryczny hamulec postojowy z komfortową obsługą przyciskiem poniżej włącznika świateł
  • Zaciski hamulcowe z napisami „AMG“, srebrne w AMG GT, czerwone w AMG GT S i GT C lub żółte w AMG GT R (opcjonalnie czerwone)
  • Opcjonalnie we wszystkich wersjach silnikowych: wysokowydajny układ hamulcowy AMG z ceramicznymi tarczami o jeszcze większej skuteczności i trwałości

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

Wyposażenie dodatkowe AMG


Jeszcze więcej Driving Performance. Jeszcze więcej GT Feeling.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS

    Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG GT z pakietem AMG DYNAMIC PLUS.

    Pakiet AMG DYNAMIC PLUS oznacza maksymalną przyjemność z jazdy i optymalną zwrotność. Łączy komponenty High-Performance zapewniając jeszcze wyższą dynamikę jazdy. W ten sposób doznania z jazdy są jeszcze bardziej emocjonalne.

    Na pokładzie jest wszystko, co zachwyca sportowych kierowców: od kierownicy AMG Performance z mikrofazą DINAMICA aż po usztywniony układ jezdny. Dodatkowo dynamiczne łożyska silnika i skrzyni biegów umożliwiają stałe dostosowanie połączenia silnika i przekładni do nadwozia. W zależności od sytuacji podczas jazdy połączenie jest ukierunkowywane pod kątem wysokiego komfortu lub wysokiej dynamiki jazdy: tak, aby zawsze zapewniać optymalne wartości amortyzacji i sztywności.

    System COMAND Online

    Zdjęcie przedstawia system multimedialny COMAND Online z aplikacją AMG TRACK PACE w modelu Mercedes-AMG GT.

    Trafisz do celu prędzej i oszczędzając nerwy dzięki systemowi COMAND Online oraz idealnie zintegrowanej z kokpitem nawigacji. Dzięki informacjom o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym Live Traffic Information i komunikacji Car-to-X możesz przykładowo po prostu omijać korki i jeszcze wcześniej rozpoznawać możliwe źródła niebezpieczeństw.

    Aplikacja AMG TRACK PACE umożliwia szczegółową i profesjonalną analizę techniki jazdy. W ten sposób możesz poprawiać swoje osiągnięcia na zamkniętych odcinkach również bez trenera i porównywać je z innymi kierowcami. Dane są wyświetlane przejrzyście, a obsługa aplikacji intuicyjna. Zarejestrowanymi danymi możesz dzielić się, na przykład w mediach społecznościowych, z innymi pasjonatami wyścigów.

    Wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi

    Zdjęcie przedstawia wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z zespolonymi tarczami hamulcowymi w modelu Mercedes-AMG GT.

    Niezawodność w ekstremalnych sytuacjach, również po kilku hamowaniach awaryjnych następujących po sobie: wysokowydajny ceramiczny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi zapewnia parametry, na których można polegać nawet w wyjątkowych sytuacjach. Jest on poza tym lżejszy od tradycyjnych układów hamulcowych – mniej nieamortyzowanej masy w celu zapewnienia lepszej dynamiki jazdy i zwrotności.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    Marka Mercedes-AMG


    The World of Driving Performance.

    The World of Driving Performance.

    Zdjęcie przedstawia kilka modeli Mercedes-AMG GT.

    The World of Driving Performance.

    Odkryj niesamowitą różnorodność samochodów Mercedes-AMG i daj się porwać niezwykłej dynamice jazdy.

    Mercedes-AMG GT: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,0 l/100 km; średnia emisja CO2: 278-273 g/km;
    Mercedes-AMG GT S: średnie zużycie paliwa: 12,3-12,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 279-274 g/km;
    Mercedes-AMG GT C: średnie zużycie paliwa: 12,9-12,8 l/100 km; średnia emisja CO2: 292-291 g/km;
    Mercedes-AMG GT R: średnie zużycie paliwa: 12,8-12,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 291-289 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>