Nowa Klasa E Kombi jest wprost stworzona dla Ciebie, jeśli z wszelkimi codziennymi wyzwaniami chcesz radzić sobie z najwyższą elegancją. Ma dynamiczniejszy design, wyposażono ją w nowy intuicyjny kokpit i oferuje niezwykle pojemną przestrzeń bagażową. Zapoznaj się z nową Klasą E Kombi i jej najlepszymi cechami.
Najważniejsze zalety
Jest mistrzem w każdej dyscyplinie.
Nowa Klasa E Kombi jest wprost stworzona dla Ciebie, jeśli z wszelkimi codziennymi wyzwaniami chcesz radzić sobie z najwyższą elegancją. Ma dynamiczniejszy design, wyposażono ją w nowy intuicyjny kokpit i oferuje niezwykle pojemną przestrzeń bagażową. Zapoznaj się z nową Klasą E Kombi i jej najlepszymi cechami.
Nowy przód ze standardowymi wypukłościami „power dome”
Klapa tylna EASY-PACK zapewnia komfort załadunku
Kokpit z inteligentnym systemem informacyjno-rozrywkowym MBUX
Design
Dynamika od pierwszego spojrzenia.
Liczne elementy stylizacyjne wyostrzają sportowy wizerunek.
Design
Dynamika od pierwszego spojrzenia.
Liczne elementy stylizacyjne wyostrzają sportowy wizerunek.
Czeka na sygnał startowy: Klasa E Kombi Mercedes-AMG.
Mercedes-AMG
Czeka na sygnał startowy: Klasa E Kombi Mercedes-AMG.
Moment obrotowy
520-850 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>
Przyspieszenie 0-100 km/h
4,5-3,5 sekundy
Moc
435-612 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>
Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ Średnie zużycie paliwa: 12,6-12,1 l/100 km; średnia emisja CO2: 286-276 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>