Moment obrotowy

520 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,5 sekundy

Moc

435 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Moc auta sportowego, profesjonalizm limuzyny biznesowej.

Nowa Klasa E Limuzyna Mercedes-AMG już tradycyjnie jest wzorem wyczynowej limuzyny. To się nie zmieni także w najbliższej przyszłości. Tym modelem możesz spokojnie pojechać zarówno na spotkanie biznesowe, jak i na sportową przejażdżkę.

Najważniejsze zalety


Moc auta sportowego, profesjonalizm limuzyny biznesowej.

Nowa Klasa E Limuzyna Mercedes-AMG już tradycyjnie jest wzorem wyczynowej limuzyny. To się nie zmieni także w najbliższej przyszłości. Tym modelem możesz spokojnie pojechać zarówno na spotkanie biznesowe, jak i na sportową przejażdżkę.

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Dynamika

Design nadwozia


Pierwsze wrażenie nie daje drugiej szansy.

Kolejną już wizytówką świata wysokich osiągów w Klasie E jest nowy model Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ – o jeszcze bardziej emocjonującej i dynamicznej stylistyce. Całkowicie nowo zaprojektowany przód dodaje wizerunkowi tej wyczynowej Klasy E jeszcze więcej mocy.

Design nadwozia


Pierwsze wrażenie nie daje drugiej szansy.

Kolejną już wizytówką świata wysokich osiągów w Klasie E jest nowy model Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ – o jeszcze bardziej emocjonującej i dynamicznej stylistyce. Całkowicie nowo zaprojektowany przód dodaje wizerunkowi tej wyczynowej Klasy E jeszcze więcej mocy.

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Charakterystyczna dla AMG osłona chłodnicy

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

W pierwszym zetknięciu z nowym modelem Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ uwagę zwraca charakterystyczna dla AMG osłona chłodnicy w kształcie litery A oraz odnowiony dolny spojler przedni ze specjalnym chromowanym splitterem i zmodyfikowanymi wlotami powietrza. Wzrok przyciąga również nowy design płaskich reflektorów LED.

Spojler tylny AMG i układ wydechowy AMG

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Ogromne wrażenie pod każdym względem robi nowy wygląd tylnej części nadwozia – z dwudzielnymi światłami tylnymi o nowej stylistyce wewnętrznej oraz nowym spojlerem tylnym i układem wydechowym AMG o zmiennych parametrach, wyposażonym w charakterystyczne okrągłe podwójne końcówki rur wydechowych. Jest dokładnie taki, jakim go sobie wyobrażaliśmy – wyrazisty, lecz nienatarczywy.

Obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Design nadwozia modelu Mercedes-AMG E 53 4MATIC+ ze swoją ekspresyjną stylizacją AMG już na postoju staje się deklaracją dynamiki. Charakterystyczne detale, np. nowe, udoskonalone aerodynamicznie obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich w rozmiarze 48,3 cm (19"), z 5 podwójnymi ramionami, akcentują wyczynowe ambicje auta.

Design wnętrza


Odkryj nowe, fascynujące detale.

Wnętrze nowych modeli wita swych pasażerów charakterystycznym dla AMG wyposażeniem, luksusowymi materiałami i informacyjno-rozrywkowym systemem MBUX najnowszej generacji. Jeszcze nigdy moc nie była tak poręczna: dzięki kierownicy AMG Performance nowej generacji doświadczysz precyzyjnych reakcji auta na drodze, a dzięki przyciskom AMG na kierownicy utrzymasz stałą koncentrację na drodze.

Design wnętrza


Odkryj nowe, fascynujące detale.

Wnętrze nowych modeli wita swych pasażerów charakterystycznym dla AMG wyposażeniem, luksusowymi materiałami i informacyjno-rozrywkowym systemem MBUX najnowszej generacji. Jeszcze nigdy moc nie była tak poręczna: dzięki kierownicy AMG Performance nowej generacji doświadczysz precyzyjnych reakcji auta na drodze, a dzięki przyciskom AMG na kierownicy utrzymasz stałą koncentrację na drodze.

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Panel dotykowy na konsoli środkowej

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Za pomocą panelu dotykowego można obsługiwać wyświetlacz MBUX jak smartfona. Wokół jego powierzchni rozmieszczono kolejne elementy obsługowe. To zapewnia bezpośredni dostęp do ważnych funkcji, np. programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT, funkcji pojazdu, nawigacji czy systemu telefonii.

Fotele AMG Performance

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Opcjonalne fotele przednie AMG Performance, wykończone skórą nappa w kolorze czarnym/szarości tytanu pearl z czerwonymi kontrastowymi szwami stanowią kwintesencję filozofii AMG ‒ zapewniają maksymalnie sportową pozycję siedzącą i gwarantują najwyższą swobodę kierowania samochodem. Są ponadto wyraźną wizualną manifestacją.

Cyfrowy kokpit

Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

Dwa wyświetlacze – zintegrowanej tablicy wskaźników i multimediów – łączą się pod wspólnym przeszkleniem, tworząc kokpit szerokoekranowy. W przypadku zintegrowanej tablicy wskaźników użytkownik może wybierać spośród trzech stylów wizualizacji AMG: „Modern Classic”, „Sport” i „Supersport”. Szczególnie efektowny jest tryb „Supersport” z centralnym, okrągłym obrotomierzem i dodatkowymi informacjami w postaci wskaźników słupkowych po jego lewej i prawej stronie.

Wyposażenie AMG


Indywidualność to coś więcej niż tylko suma charakterystycznych cech.

Wyposażenie AMG


Indywidualność to coś więcej niż tylko suma charakterystycznych cech.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

    Pakiet AMG Night zawiera wybrane elementy nadwozia w błyszczącej czerni. Tworzy w ten sposób – zależnie od wybranego koloru lakieru – silne kontrasty bądź łagodne przejścia kolorystyczne. Czy wybierzesz ekscytujące akcenty, czy elegancką powściągliwość – w obu przypadkach zamanifestujesz swe upodobanie do indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet wyposażenia nadwozia AMG Carbon I i II

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

    Niezwykły materiał w niezwykłym samochodzie: elementy z włókna węglowego zdobiące nadwozie podkreślają wyczynowy charakter modelu Mercedes-AMG oraz dodatkowo wzmacniają jego sportowy wizerunek. Zalety i właściwości tego materiału doskonale pasują do filozofii AMG.

    Pakiet foteli AMG Performance High-End

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

    Podparcia boczne doskonałe do dynamicznej jazdy – pakiet foteli AMG Performance High-End łączy piękno i komfort. Wystarczy wyregulować boczne segmenty foteli za pomocą funkcji foteli wielokonturowych oraz elektrycznie ustawić fotel w odpowiednim położeniu. Możesz ponadto wybrać dla siebie skórzaną tapicerkę ze zintegrowanym ogrzewaniem fotela.

    AMG TRACK PACE

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

    AMG TRACK PACE przekształci Twojego Mercedesa-AMG w wirtualnego inżyniera wyścigu. Korzystając z funkcji pomiaru czasu okrążenia, czasu sektorowego i przyspieszenia, a także wybranych danych telemetrycznych podawanych w czasie rzeczywistym, możesz precyzyjnie analizować i doskonalić swoje umiejętności jazdy na torach zamkniętych.

    Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi ceramicznymi tarczami hamulcowymi

    Zdjęcie przedstawia Limuzynę Klasy E Mercedes-AMG.

    Niezawodność w sytuacjach ekstremalnych, nawet po kilku kolejnych manewrach gwałtownego hamowania: wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi ceramicznymi tarczami hamulcowymi oferuje wartości opóźnienia, na których można polegać nawet w wyjątkowych sytuacjach. Jest ponadto lżejszy od konwencjonalnych układów hamulcowych, a zmniejszenie mas nieresorowanych powoduje wzrost dynamiki jazdy i zwrotności.

    Mercedes-AMG E 53 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 9,6-9,1 l/100 km, średnia emisja CO2: 218-207 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>