Dane techniczne.

Wszystkie dane i fakty na pierwszy rzut oka.

Osiągi


Przyspieszenie do elektrycznej przyszłości.

Osiągi


Przyspieszenie do elektrycznej przyszłości.

Zdjęcie przedstawia EQC.
Zdjęcie przedstawia EQC.
Zobacz ponownie

5,1 sekundy

Przyspieszenie 0-100 km/h

408

Koni mechanicznych

180 km/h

Prędkość maksymalna

Nowy EQC to w pełni elektryczny SUV oferujący dużą ilość miejsca i komfort podróży. Jednak podczas przyspieszania staje się samochodem sportowym. Już z postoju dostępny jest pełny moment obrotowy, który natychmiast katapultuje EQC do przodu. To różni napęd wyłącznie elektryczny od każdego tradycyjnego pojazdu z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym. Wynikiem jest całkowicie nowa, fascynująca dynamika jazdy.

Elektryczny zespół napędowy


Dwa silniki przekształcają energię elektryczną w czystą przyjemność z jazdy.

Elektryczny zespół napędowy


Dwa silniki przekształcają energię elektryczną w czystą przyjemność z jazdy.

Zdjęcie przedstawia wizualizację zespołu napędowego EQC.
Film przedstawia wizualizację zespołu napędowego EQC.
Zobacz ponownie

Silniki elektryczne na osi przedniej i tylnej przekształcają wspólnie energię elektryczną zgromadzoną w akumulatorze, wytwarzając w ten sposób moc 300 kW (408 KM). W celu minimalizacji zużycia prądu oraz maksymalizacji dynamiki elektryczne zespoły napędowe są zaprojektowane w różny sposób: przedni silnik jest zoptymalizowany pod kątem maksymalnej efektywności w niskim i średnim zakresie obciążeń, tylny silnik decyduje o dynamice.

Aerodynamika


Mniejszy opór powietrza gwarantujący większy zasięg.

Aerodynamika


Mniejszy opór powietrza gwarantujący większy zasięg.

Zdjęcie przedstawia nadwozie nowego EQC.

Za sprawą minimalnej wartości cw równej 0,27* w najlepszej pod względem aerodynamicznym konfiguracji EQC należy do najlepszych pod względem przepływu powietrza SUV-ów. Uwidacznia się to początkowo za sprawą czystego, prostego designu będącego kontynuacją języka designu zmysłowej wyrazistości. Można to poczuć wszystkimi zmysłami za sprawą skutecznych działań akustycznych mających na celu ograniczenie odgłosów wiatru i toczenia się. W przypadku pojazdów elektrycznych zoptymalizowany pod względem aerodynamicznym kształt pozwala zwiększyć rzeczywisty zasięg.

W modelu EQC celem redukcji oporu powietrza wprowadzono wiele udogodnień aerodynamicznych, optymalizując na przykład różne uszczelnienia, okładziny oraz otwory powietrzne w przedniej części pojazdu, na kołach, w podwoziu, oszkleniu, na dachu i z tyłu pojazdu.

* Wartość cw równą 0,27 można osiągnąć w połączeniu z opcjonalną linią wyposażenia AMG, 19-calowym kołami ze stopu metali lekkich i oponami letnimi, stopniami o wyglądzie aluminium z gumowymi wypustkami oraz bez haka holowniczego.

Wymiary


Tak dobrze nowy EQC wpasowuje się w Twoje życie.

Swoją codzienną przydatność nowy EQC udowadnia w każdym milimetrze. Ze swoim wyjątkowo przestronnym wnętrzem i wystarczającą pojemnością bagażową jest on perfekcyjnym towarzyszem również podczas dłuższych podróży.

Wymiary


Tak dobrze nowy EQC wpasowuje się w Twoje życie.

Swoją codzienną przydatność nowy EQC udowadnia w każdym milimetrze. Ze swoim wyjątkowo przestronnym wnętrzem i wystarczającą pojemnością bagażową jest on perfekcyjnym towarzyszem również podczas dłuższych podróży.

Rysunek z wymiarami przedstawia EQC od przodu.
Rysunek z wymiarami przedstawia EQC od przodu.
Rysunek z wymiarami przedstawia EQC od tyłu.
Rysunek z wymiarami przedstawia EQC z perspektywy bocznej.
Rysunek z wymiarami przedstawia EQC od góry.

Napęd na wszystkie koła


Ciesz się elektromobilnością przy każdej pogodzie.

Całkowicie zmienny napęd 4MATIC poprawia trakcję i stabilność jazdy przede wszystkim w trudnych warunkach drogowych: prawdziwy zysk w zakresie bezpieczeństwa w przypadku mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni. Równocześnie 4MATIC stanowi podstawę technologiczną dla dynamicznej radości z jazdy.

System 4MATIC rozdziela bezstopniowo napęd pomiędzy osią przednią i osią tylną – od 0 do 100 procent – ponieważ oba silniki elektryczne mogą być sterowane niezależnie od siebie. W przypadku utraty przyczepności na jednej osi dostępny jest wyższy moment obrotowy na drugiej. Działa to jak w przypadku pojazdu z konwencjonalnym napędem ze środkową blokadą mechanizmu różnicowego.

Napęd na wszystkie koła


Ciesz się elektromobilnością przy każdej pogodzie.

Całkowicie zmienny napęd 4MATIC poprawia trakcję i stabilność jazdy przede wszystkim w trudnych warunkach drogowych: prawdziwy zysk w zakresie bezpieczeństwa w przypadku mokrej, ośnieżonej i oblodzonej nawierzchni. Równocześnie 4MATIC stanowi podstawę technologiczną dla dynamicznej radości z jazdy.

System 4MATIC rozdziela bezstopniowo napęd pomiędzy osią przednią i osią tylną – od 0 do 100 procent – ponieważ oba silniki elektryczne mogą być sterowane niezależnie od siebie. W przypadku utraty przyczepności na jednej osi dostępny jest wyższy moment obrotowy na drugiej. Działa to jak w przypadku pojazdu z konwencjonalnym napędem ze środkową blokadą mechanizmu różnicowego.

Zdjęcie przedstawia wizualizację napędu na wszystkie koła 4MATIC nowego EQC.

EQC 400 4MATIC: średnie zużycie energii elektrycznej: 20,5-23,2 kWh/100 km: średnia emisja CO2: 0 g/km.<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia&nbsp;energii elektrycznej obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>