Klasa S Limuzyna

Klasa S Limuzyna.

Feel Intelligent Drive.
Feel Intelligent Drive.

Moment obrotowy

900 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie

3,5 sekundy

od 0 do 100 km/h

Moc

612 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Najważniejsze zalety


Rytm dnia – 900 Nm.

Ty nadajesz takt. Resztę zapewnia samochód: przyspieszenie jak wyrzut z katapulty, któremu towarzyszy mocarny bas układu wydechowego AMG Performance z podwójnymi końcówkami rur. 

Najważniejsze zalety


Rytm dnia – 900 Nm.

Ty nadajesz takt. Resztę zapewnia samochód: przyspieszenie jak wyrzut z katapulty, któremu towarzyszy mocarny bas układu wydechowego AMG Performance z podwójnymi końcówkami rur. 

Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z bocznej perspektywy.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia motyw Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ w widoku z góry.

Osiągi

Nadwozie


Zachwycający przód.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej, niż samochód. Powstał symbol nowoczesnego luksusu: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Typowy dla AMG przód pojazdu z dużymi wlotami powietrza oraz charakterystyczna osłona chłodnicy z logo AMG wprawiają każdego w zachwyt.

Nadwozie


Zachwycający przód.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej, niż samochód. Powstał symbol nowoczesnego luksusu: Mercedes-AMG S 63 4MATIC+. Typowy dla AMG przód pojazdu z dużymi wlotami powietrza oraz charakterystyczna osłona chłodnicy z logo AMG wprawiają każdego w zachwyt.

Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z bocznej perspektywy.

Design nadwozia

Zdjęcie przedstawia model Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ w ujęciu od przodu.

Sportowe elementy wykończeniowe nadają nadwoziu ekskluzywny charakter. Przednia partia olśniewa chromowaną osłoną chłodnicy, a przedni zderzak AMG z lakierowanym na czarno wlotem powietrza sygnalizuje wysokie osiągi. Dynamikę nadwozia Mercedes-AMG, oznaczonego napisem „V8 BITURBO 4MATIC+“ dodatkowo podkreślają specjalnie zaprojektowane nakładki progów AMG.

Układ wydechowy AMG Performance

Zdjęcie przedstawia szczegół tylnej partii modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Dzięki trzem zmiennie przestawianym klapom spalin akustyka układu wydechowego AMG Performance dostosowuje się maksymalnie do wybranego programu jazdy. Dodatkowo kierowca ma możliwość zmiany charakterystyki dźwięku poprzez naciśnięcie przycisku. Jest to wyposażenie standardowe, zapewniające maksymalną rozpiętość wrażeń, od komfortowego wyciszenia po budzące wysokie emocje tło dźwiękowe.

Układ hamulcowy AMG

Zdjęcie przedstawia szczegół wysokosprawnego układu hamulcowego AMG z kompozytowymi tarczami w modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Doskonałe hamowanie zapewniają duże, wentylowane ze wszystkich stron i perforowane tarcze hamulcowe. Wykonanie w technologii kompozytowej poprawia ich odporność termiczną i obniża masę. Zaciski hamulcowe mogą być opcjonalnie lakierowane na czerwono.

Wnętrze


Mission Control.

Futurystyczne elementy oraz wyszukane, perfekcyjnie wykończone materiały: każdy dotyk w wnętrzu Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ to prawdziwe doznanie luksusu. Począwszy od kierownicy AMG Performance aż po sportowe fotele AMG.

Wnętrze


Mission Control.

Futurystyczne elementy oraz wyszukane, perfekcyjnie wykończone materiały: każdy dotyk w wnętrzu Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+ to prawdziwe doznanie luksusu. Począwszy od kierownicy AMG Performance aż po sportowe fotele AMG.

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Design wnętrza

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Wnętrze AMG obejmuje wiele ekskluzywnych elementów podkreślających sportowy charakter i potencjał mocy samochodu. Tapicerka AMG ze skóry nappa spełnia najwyższe wymagania i specyficznym dla AMG wzornictwem V8-foteli wprowadza ekskluzywne akcenty. Także wykończona imitacją skóry ARTICO górna część tablicy rozdzielczej wskazuje na podwyższone aspiracje. Ponadto wnętrze odróżnia się wysokiej klasy zegarem analogowym projektu IWC. Jest umieszczony centralnie, na elemencie ozdobnym między dyszami wentylacyjnymi. Dodatkową sportową atmosferę wprowadza zespół pedałów AMG ze szczotkowanej stali szlachetnej z gumowymi wypustkami.

Kierownica

Zdjęcie przedstawia wykończoną skórą nappa kierownicę AMG Performance w Mercedesie-AMG S 63 4MATIC+.

Kierownica AMG Performance obłożona skórą nappa prezentuje się wybitnie sportowo – 3-ramienna, u dołu spłaszczona, z perforacją zapewniającą doskonały uchwyt i nakładką z galwanizowanego srebrnego chromu z integralnym logo AMG. Manetki na kierownicy umożliwiają manualną zmianę biegów, potęgując radość ze sportowej jazdy. Tak powstaje autentyczny klimat wyścigowy. Przyciski Touch Control umożliwiają intuicyjne sterowanie większością funkcji.

Szerokoekranowy kokpit AMG

Zdjęcie przedstawia wnętrze modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

Dodatkowe informacje o temperaturze oleju silnikowego i oleju przekładniowego oraz ciśnieniu doładowania, akcelerometr i RACETIMER przedstawiają zdolności samochodu. Również prędkościomierz ze skalą rozszerzoną do 330 km/h jednoznacznie wskazuje na potencjał silnika V8-biturbo.

Szerokoekranowy kokpit AMG łączy zestaw wskaźników i wyświetlacz multimedialny (obydwa o przekątnej 12,3 cala) w jeden zespół, oferujący wskazania i wizualizacje w wysokiej rozdzielczości. W zestawie wskaźników AMG do dyspozycji są trzy style wskazań: „Klasyczny“, „Sportowy“ i „Progresywny“.

Tył

Zdjęcie przedstawia tył modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

W opcjonalnym wyposażeniem tyłu First Class, obejmującym dwa pojedyncze fotele rozdzielone konsolą biznesową, zawierającą termiczny uchwyt na kubki, pierwszym wrażeniem jest przestronność. Fotele dopasowują się do ciała niczym szyte na miarę. Równie komfortowy jest dostęp do telefonu i multimediów. Niespotykaną atrakcją jest fotel klasy Executive po lewej stronie z nakładką pod nogi i oparciem przestawianym do 43,5°, zapewniający idealną pozycję wypoczynkową. Nowoczesny zestaw multimedialny (dostępny opcjonalnie) obejmuje dwa wyświetlacze, pilota, napęd Blu-Ray, po jednym złączu USB i AUX oraz opcjonalnie dwie pary bezprzewodowych słuchawek.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

    Układ hamulcowy AMG

    Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi tarczami hamulcowymi w modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Najkrótsze drogi hamowania, precyzyjny punkt nacisku, najwyższa stateczność nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych – wysokowydajny układ hamulcowy AMG z kompozytowymi ceramicznymi tarczami hamulcowymi gwarantuje podczas hamowania osiągi jak w sportach motorowych, a jego tarcze są o ok. 40% lżejsze od tradycyjnych zespolonych tarcz hamulcowych.

    Pakiet wyposażenia nadwozia AMG Carbon

    Zdjęcie przedstawia lusterko zewnętrzne modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+

    Najwytrzymalsze materiały w wyczynowym pojeździe: elementy z włókna węglowego zastosowane w nadwoziu podkreślają wyczynowy charakter modelu Mercedes-AMG i dodają mu jeszcze bardziej sportowego i zaawansowanego technologicznie wyglądu. Zalety materiału wykorzystywanego także w sportach motorowych i wysoka wytrzymałość przy niskiej masie perfekcyjnie wpisują się w filozofię AMG.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia przód modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ z pakietem AMG Night.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    Pakiet kierowcy AMG

    Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników w modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Pakiet kierowcy AMG zawiera opcję zwiększenia ograniczenia prędkości maksymalnej do 300 km/h.

    Poznaj Mercedesa-AMG S 63 4MATIC+.

    Skonfiguruj swojego Mercedesa.

    Umów się na jazdę testową.

    Osiągi


    Liczy się każda chwila.

    Osiągi


    Liczy się każda chwila.

    Dowiedz się więcej na temat zespołu napędowego i wersji silnikowej limuzyny Mercedes-AMG A 35 4MATIC.

    4-litrowy silnik AMG V8 biturbo

    4-litrowy silnik AMG V8 biturbo w S 63 4MATIC+ jest oferowany wyłącznie w klasie mocy 612 KM i generuje 900 Nm momentu obrotowego.

    Jest  on rozwijany w szerokim przedziale prędkości obrotowej, od 2750 do 4500/min., co zapewnia poczucie suwerenności i przewagi na drodze. Sprint od 0 do 100 km/h następuje w ciągu 3,5 sekundy, a dynamiczny silnik pozwala osiągać ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h (z pakietem kierowcy AMG: 300 km/h).

    9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG

    9-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG zapewnia kierowcy optymalne wsparcie w przypadku szczególnie dynamicznego stylu jazdy i tworzy atmosferę wyścigów podczas każdej jazdy.

    Sportowo-szybkie lub komfortowe, prawie niewyczuwalne procesy zmiany biegów w zależności od programu jazdy: dzięki dziewięciu przełożeniom silnik szczególnie często pracuje w optymalnym zakresie prędkości obrotowej.

    Napęd na wszystkie koła AMG Performance 4MATIC+

    Zorientowany na osiągi napęd na wszystkie koła z całkowicie zmiennym rozdziałem momentu obrotowego łączy optymalną przyczepność, dynamikę jazdy typową dla modeli AMG oraz maksymalną przyjemność z jazdy.

    Zwiększa bezpieczeństwo jazdy i przyczepność na mokrych lub sliskich nawierzchniach. Dzięki całkowicie zmiennemu rozdziałowi momentu obrotowego kierowca czerpie z korzyści napędu na cztery koła i napędu na tylne koła w tym samym stopniu.

    AMG RIDE CONTROL+

    AMG RIDE CONTROL+ zachwyca sportową kontrolą pojazdu również w zakresach granicznych. System zawieszenia pneumatycznego jest przy tym typowo dla modeli AMG nastawiony na wysokie osiągi, a adaptacyjny system

    amortyzacji precyzyjnie reaguje na wszelkie nierówności. Układ poziomowania nadwozia obniża zawieszenie pneumatyczne przy wyższych prędkościach oraz w sportowych programach jazdy AMG DYNAMIC SELECT.

    AMG DYNAMIC SELECT

    Szczególnych doznań dźwiękowych dostarcza przełączany układ wydechowy AMG Performance. Zmiennie przestawiane klapy spalin zapewniają możliwość zmiany odgłosu pojazdu poprzez naciśnięcie przycisku.

    W zależności od programu jazdy charakterystyka dźwięku zmienia się od dyskretnego komfortu, aż po maksymalną emocjonalność.

    Porównanie wersji silnikowych


    Sercem napędu AMG jest silnik.

    Porównanie wersji silnikowych


    Sercem napędu AMG jest silnik.

    Zdjęcie przedstawia silnik modelu Mercedes-AMG S 63 4MATIC+.

    Wybierz silnik

    • Manualna skrzynia biegów
    • Automatyczna skrzynia biegów

    ON

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    ON

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Wybierz silnik do porównania

    • Manualna skrzynia biegów
    • Automatyczna skrzynia biegów

    ON

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    ON

    Silniki benzynowe

    Napędy alternatywne

    Porównaj wersje silnikowe Mercedesa-AMG Klasy S.
    Zamknij

    Porównaj wersje silnikowe.

    Wybierz dwie wersje silnikowe, aby zobaczyć ich dane techniczne w bezpośrednim porównaniu.

    Wybierz silnik
    Wybierz silnik do porównania
    Porównaj

    Wybierz silnik

    Mercedes-AMG S 63 4MATIC+
    Średnie zużycie paliwa: 12,3-11,7 l/100 km; średnia emisja CO₂: 279-265 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>