Moment obrotowy

520 Nm<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Przyspieszenie 0-100 km/h

4,7 sekundy

Moc

390 KM<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p>

Mercedes-AMG SLC 43


Stworzony do pokonywania zakrętów.

Driving Performance – SLC 43 w imponujący sposób spełnia tę dewizę marki AMG.

Mercedes-AMG SLC 43


Stworzony do pokonywania zakrętów.

Driving Performance – SLC 43 w imponujący sposób spełnia tę dewizę marki AMG.

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG SLC 43 na podmiejskiej drodze w ujęciu od tyłu.

Nadwozie

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG SLC 43.

Wnętrze

Zdjęcie przedstawia zawieszenie Mercedesa-AMG SLC 43.

Osiągi

Design nadwozia


Energia w czystej postaci.

Długa maska i odsunięta daleko do tyłu kabina – Mercedes-AMG SLC 43 ma typowe atrybuty sportowego samochodu. Przód odzwierciedla ekspresyjną stylistykę AMG: pionowa osłona chłodnicy z kratą o wzorze diamentowym, chromowane na srebrno splittery i charakterystyczny design zderzaka. Doskonałe zakończenie tworzy typowy dla AMG, ścięty tył z chromowanymi końcówkami rur sportowego układu wydechowego AMG.

Design nadwozia


Energia w czystej postaci.

Długa maska i odsunięta daleko do tyłu kabina – Mercedes-AMG SLC 43 ma typowe atrybuty sportowego samochodu. Przód odzwierciedla ekspresyjną stylistykę AMG: pionowa osłona chłodnicy z kratą o wzorze diamentowym, chromowane na srebrno splittery i charakterystyczny design zderzaka. Doskonałe zakończenie tworzy typowy dla AMG, ścięty tył z chromowanymi końcówkami rur sportowego układu wydechowego AMG.

Zdjęcie przedstawia jadącego Mercedesa-AMG SLC 43 w bocznym ujęciu od przodu.

Design przodu

Zdjęcie przedstawia przód Mercedesa-AMG SLC 43.

Wyrazisty przód Mercedesa-AMG SLC 43 sygnalizuje wielki potencjał mocy. 

Design boku

Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG SLC 43 w ujęciu z boku.

Widziana z boku sylwetka dzięki typowym dla roadsterów rozwiązaniom, jak odsunięta daleko do tyłu kabina, już na postoju sugeruje niepohamowane parcie naprzód.

Design tyłu

Zdjęcie przedstawia tył Mercedesa-AMG SLC 43 w ujęciu z boku.

Również tył charakterystycznymi akcentami podkreśla wybitnie sportową estetykę.

Design wnętrza


Perfekcja w każdym szczególe.

Każdy detal łączy funkcjonalność z wysmakowaną estetyką. Sportowe fotele obite skórą nappa Exclusive/mikrofazą DINAMICA z czerwonymi szwami ozdobnymi zapewniają perfekcyjne ustabilizowanie na zakrętach. Zawsze pod kontrolą: zestaw wskaźników AMG z funkcją RACETIMER.

Design wnętrza


Perfekcja w każdym szczególe.

Każdy detal łączy funkcjonalność z wysmakowaną estetyką. Sportowe fotele obite skórą nappa Exclusive/mikrofazą DINAMICA z czerwonymi szwami ozdobnymi zapewniają perfekcyjne ustabilizowanie na zakrętach. Zawsze pod kontrolą: zestaw wskaźników AMG z funkcją RACETIMER.

Zdjęcie przedstawia wnętrze Mercedesa-AMG SLC 43.

Zestaw wskaźników AMG

Zdjęcie przedstawia zestaw wskaźników AMG Mercedesa-AMG SLC 43.

Zestaw wskaźników AMG z dwoma okrągłymi zegarami, kolorowym wyświetlaczem wielofunkcyjnym, RACETIMER-em i skalą 280 km/h w stylistyce sportowej.

Skóra nappa Exclusive/mikrofaza DINAMICA w kolorze czarnym

Zdjęcie przedstawia sportowe fotele z tapicerką ze skóry Exclusive Nappa/mikrofazy DINAMICA w Mercedesie-AMG SLC 43.

Sportowe fotele z tapicerką ze skóry nappa Exclusive/mikrofazy DINAMICA, czerwone przeszycia i szwy ozdobne, perforowane siedziska i górne obszary oparć.

Sportowa kierownica wielofunkcyjna

Zdjęcie przedstawia sportową kierownicę wielofunkcyjną Mercedesa-AMG SLC 43.

Sportowa kierownica wielofunkcyjna obłożona czarną skórą nappa, w środkowej części mikrofazą DINAMICA, z czerwonymi szwami ozdobnymi, galwanizowanymi manetkami zmiany biegów i chromowaną na srebrno nakładką.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego indywidualnego Mercedesa-AMG SLC 43.

Wyposażenie AMG


Stwórz swojego indywidualnego Mercedesa-AMG SLC 43.

    Pakiet AMG Night

    Zdjęcie przedstawia Mercedesa-AMG SLC 43 z pakietem AMG Night.

    Dzięki pakietowi AMG Night wybrane elementy nadwozia są wykonane w kolorze czarnym. W ten sposób – w zależności od wybranego koloru lakieru – powstają mocne kontrasty lub płynne przejścia. Czy to ekscytujące akcenty, czy pewna siebie powściągliwość: w obu przypadkach demonstrujesz zmysł indywidualnego, dynamicznego designu.

    AMG RIDE CONTROL

    Zdjęcie przedstawia zawieszenie AMG RIDE CONTROL.

    Od komfortowych przejażdżek po sportową jazdę: za naciśnięciem przycisku zawieszenie dopasowuje się do Twoich wymagań. Po wybraniu „Comfort“ otrzymujesz zrównoważoną charakterystykę amortyzacji, programy „Sport“ i „Sport+“ wspomagają Cię dzięki sztywniejszej charakterystyce zawieszenia podczas sportowej jazdy – masz wybór!

    Pakiet AMG Handling

    Zdjęcie przedstawia pakiet AMG Handling

    Przenieś dynamiczny potencjał swojego samochodu na jeszcze bardziej imponujący poziom: pakiet AMG Handling obejmuje mechaniczny, samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej, odczuwalnie poprawiający trakcję. Wnętrze jest wzbogacone leżącą perfekcyjnie w dłoniach kierownicą AMG Performance i szlachetnym zegarem analogowym projektu IWC.

    Model specjalny


    AMG Final Edition.

    Model specjalny


    AMG Final Edition.

    Zdjęcie przedstawia model specjalny Mercedesa-AMG SLC 43: AMG Final Edition w kolorze słonecznej żółci.

    AMG Final Edition Mercedesa-AMG SLC 43 podkreśla rasowy wygląd wyczynowego roadstera między innymi ekskluzywnym lakierem w kolorze słonecznej żółci i licznymi elementami w błyszczącej czerni.

    Osiągi


    Mocny wygląd. Mocny dźwięk.

    Mercedes-AMG SLC 43 to radość z jazdy w czystej postaci. Spontaniczne reagujący zespół napędowy o podwyższonej mocy w połączeniu ze sportowym zawieszeniem AMG i precyzyjnym układem kierowniczym oferuje maksymalną dynamikę, przede wszystkim na zakrętach. Przejawem wykorzystywania szczytowej technologii wyścigowej jest między innymi opcjonalny, samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG, poprawiający trakcję w połączeniu z AMG Handling Package.

    Osiągi


    Mocny wygląd. Mocny dźwięk.

    Mercedes-AMG SLC 43 to radość z jazdy w czystej postaci. Spontaniczne reagujący zespół napędowy o podwyższonej mocy w połączeniu ze sportowym zawieszeniem AMG i precyzyjnym układem kierowniczym oferuje maksymalną dynamikę, przede wszystkim na zakrętach. Przejawem wykorzystywania szczytowej technologii wyścigowej jest między innymi opcjonalny, samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG, poprawiający trakcję w połączeniu z AMG Handling Package.

    Układ jezdny AMG RIDE CONTROL

    Od komfortowych przejażdżek po sportową jazdę: za naciśnięciem przycisku zawieszenie dopasowuje się do Twoich wymagań.

    Po wybraniu „Comfort“ otrzymujesz zrównoważoną charakterystykę amortyzacji, programy „Sport“ i „Sport+“ wspomagają Cię dzięki sztywniejszej charakterystyce zawieszenia podczas sportowej jazdy – masz wybór!

    Skrzynia biegów 9G-TRONIC

    Trud zmiany biegów pozostawc swojemu pojazdowi: zmian biegów automatycznej skrzyni 9G-TRONIC niemal nie odczujesz.

    Dziewięć biegów pozwala na utrzymanie niskich prędkości obrotowych, obniża to zużycie paliwa i zapewnia przyjemny poziom odgłosów pracy silnika.

    Oś przednia i tylna AMG

    Zmodyfikowane przez AMG osie zapewniają większą sztywność i bardziej precyzyjne prowadzenie kół.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo

      Zdjęcie przedstawia 3,0-litrowy silnik AMG V6 biturbo w Mercedesie-AMG SLC 43.

      3,0-litrowy silnik V6 biturbo wyróżnia się najnowocześniejszą technologią przygotowywania mieszanki i wtrysku, co zapewnia dużą moc przy niskich wartościach zużycia paliwa i emisji szkodliwych związków. Generujący 390 KM i 520 niutonometrów<p>Dane na temat mocy nominalnej i nominalnego momentu obrotowego zgodnie z aktualnie obowiązującym rozporządzaniem (WE) o numerze 715/2007.</p> silnik V6 pod względem osiągów wprowadza nowe standardy w swoim segmencie – podkreślane zapierającym dech w piersiach przyspieszeniem od 0-100 km/h w ciągu 4,7 sekundy.

      Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej AMG

      Zdjęcie przedstawia samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG w Mercedesie-AMG SLC 43.

      Mechanicznie sterowany, samoblokujący mechanizm różnicowy osi tylnej AMG poprawia trakcję w każdych warunkach, jednak przede wszystkim podczas sportowej jazdy. Następuje to przez zorientowaną wyczynowo, elastokinematyczną redukcję uślizgu koła napędzanego po wewnętrznej stronie łuku zakrętu.

      Wysokowydajny układ hamulcowy AMG

      Zdjęcie przedstawia wysokowydajny układ hamulcowy AMG w Mercedesie-AMG SLC 43.

      Wysokowydajny układ hamulcowy AMG dzięki wentylowanym i perforowanym tarczom hamulcowym (z przodu i z tyłu) oferuje doskonałe wartości opóźnienia i precyzyjne dozowanie siły hamowania. Aluminiowe zaciski hamulcowe zmniejszają masy nieresorowane, co poprawia prowadzenie.

      Parametryczny układ kierowniczy AMG

      Zdjęcie przedstawia parametryczny układ kierowniczy AMG w Mercedesie-AMG SLC 43.

      Sportowy parametryczny układ kierowniczy AMG dzięki stałemu, bezpośredniemu przełożeniu 15,5 : 1 gwarantuje płynną dynamikę na zakrętach i doskonałe wyczucie drogi. Siła wspomagania kierownicy (dwie charakterystyki: Comfort i Sport) dopasowuje się przy tym do programów jazdy AMG DYNAMIC SELECT.

      Mercedes-AMG SLC 43
      Średnie zużycie paliwa: 8,9-8,7 l/100 km; średnia emisja CO2: 201-197 g/km<p>Podane wartości ustalono zgodnie z przewidzianą przepisami procedurą pomiarową. Są to „wartości CO₂ WLTP” w rozumieniu Art. 2 pkt 3 rozporządzenia wykonawczego (UE) 2017/1153. Wartości zużycia paliwa obliczono na bazie tych danych. Dane nie dotyczą konkretnego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą jedynie porównaniu różnych typów pojazdu. Wartości różnią się w zależności od wybranego wyposażenia dodatkowego i mogą się różnić od końcowych wartości zamówionego wzgl. dostarczonego pojazdu. Zużycie prądu zostało określone na podstawie rozporządzenia 692/2008/WE.</p>