Magazyn Mercedes me.

Odkryj kolejne wydanie.


Ostatnie artykuły.


Ostatnie artykuły.

Pokolenie mocy.

Pokolenie mocy
Pokolenie mocy

Pokolenie mocy.

Co każdy marketingowiec wiedzieć powinien: „Power Generation”, pokolenie 50+, które czuje się 11 lat młodziej. Dobra sytuacja finansowa pokolenia 50+ i drzemiąca w nim energia i otwartość na nowe technologie powinna wzbudzać nasze zainteresowanie - wszystko o najnowszym badaniu przeprowadzonym wśród dorosłych.

Kurs do przyszłości.

Kurs do przyszłości

fot: Filip Klimaszewski

Kurs do przyszłości

fot: Aleksander Bogdański

Kurs do przyszłości.

Jaka jest przyszłość mobilności w mieście? Odpowiada Krzysztof Urban, prezes FREE NOW w Polsce, w której Daimler AG ma połowę udziałów.

Statuetki „She’s Mercedes” wręczone!

She’s Mercedes

fot: Dominik Lichota/Mercedes-Benz Polska

She’s Mercedes

fot: Dominik Lichota/Mercedes-Benz Polska

She’s Mercedes

fot: Dominik Lichota/Mercedes-Benz Polska

She’s Mercedes

fot: Dominik Lichota/Mercedes-Benz Polska

Statuetki „She’s Mercedes” wręczone!

Reportaż o najpiękniejszym konkursie roku i kobietach, które osiągają sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, ale również prywatnym.

Pierwsi w Europie, pierwsi w Polsce.

AMG Brand Center

fot: Christian Witt 

AMG Brand Center

fot: Christian Witt 

AMG Brand Center

fot: Piotr Wittman

AMG Brand Center

fot: Piotr Wittman

Pierwsi w Europie, pierwsi w Polsce.

Artykuł i fotorelacja z uroczystego otwarcia pierwszego w Polsce salonu AMG Brand Center w Gdańsku.


Wydawca i redakcja.


Wydawca i redakcja.

Magazyn mercedes me

Nowa koncepcja magazynu Mercedes me oznacza pożegnanie z czasopismem dla klientów w tradycyjnej formie. Magazyn Daimler AG identyfikuje się jako czasopismo społecznościowe. Ma ono odzwierciedlać zróżnicowane zainteresowania przyjaciół, wielbicieli i klientów świata marki Mercedes-Benz. Pierwszy magazyn Mercedesa ukazał się już w roku 1955 – wówczas jeszcze pod tytułem „Informacje eksportowe Mercedes-Benz”.

Teraz można pobrać nasz magazyn bezpłatnie jako aplikację na system iOS lub Android.


Treści.


Treści.

Magazyn mercedes me

Magazyn koncentruje się na treściach, jakie oferuje Daimler AG jako duży koncern ‒ na badaczach, myślicielach, przygodach, emocjonujących przeżyciach, niezwykłych pomysłach i pionierskim duchu. Opowiada historie z wnętrza jednej z najbardziej elektryzujących marek na świecie.

Magazyn Mercedes me otwiera przed czytelnikiem ducha naszych nowych czasów i optymistycznie patrzy w przyszłość. Wiedzę przekazuje w przystępny sposób, a bohaterów prezentuje z bliska i wiarygodnie. Emanuje przy tym zmysłowym luksusem oraz budzi pragnienia, jak to od zawsze czyniła marka Mercedes-Benz 


Więcej informacji.


Więcej informacji.

Magazyn mercedes me

Wydawca:
Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, tel. +48 22 312 50 00

Redaktor Naczelna:
dr Ewa Łabno-Falęcka

Redakcja:
Tomasz Mucha, Aleksander Rzepecki, Elżbieta Wygoda

Współpracownicy:
Rafał Jemielita, Jerzy Piechociński, Leszek Belke, Janusz Suchodolski, Bartosz Jakubowski, Piotr Kanikowski, Andrzej Rocki

Redakcja graficzna:
Monika Borkowska, Anna Angerman

Fotoedycja:
Dorota Świderska

Biuro Reklamy:
Jolanta Kurek, tel. +48 692 440 107

Project Manager:
Monika Siwiec, tel. +48 504 807 193